Posts by Twan025
-
-
Idd, kan dit bevestigen maar Twan staat wel in zijn rechten :).
Btw Twan, heb je meerdere keren voorgesteld dat ik de SEO kon doen :)...EDIT aanvulling: Deze persoon kan zelf niets qua websites buiten het online zetten. Hij kan niets van SEO, PHP of what ever.. :). Just to notice.
Bedankt voor je reactie.
Na contact van een van de ICTscripters beheerders wou deze man weer verder gaan met het pakket (niks doen en wel geld innen dus).Ik wil gewoon mijn geld terug van de 405 euro, neem ik ook genoegen met 300 euro. Dan heeft hij 105 euro voor niks doen gehad lijkt me prima toch.
-
Allereerst zou ik de naam (voor/achter) weghalen. Laat je dat, dan ben je in overtreding.
Allereerst refereer je naar verschillende aspecten wat 'op de site' zou moeten staan. Ik zie dit nergens terug op de site. Site schort op juridische aspecten ook tekort.
Ik zou (puur theoretisch) het volgende doen:
1. Stuur een mail met daarin bewijs van het gedane werk. Welke acties heeft hij exact ondernomen, laat het hem verantwoorden. En ook verantwoorden dat het 35 per uur is (want is er bijv. wel een uurtarief overeengekomen?). Bij geen overeengekomen uurtarief hoef je je er volgens mij ook niet aan te houden. Enkel naar wat er zou gebeuren. Heeft hij twee van de 6 dingen gedaan en zijn ze allemaal evengroot? Dan is het redelijk dat je 2/6 betaald.
Zet daarbij ook in, als hij nog niet voldoende of niet zijn verbintenis is nagekomen, dat je hem een redelijke termijn geeft (bijv. 2 weken) om dit alsnog te doen. Vervolgens afwachten.
2. Is termijn verstreken. Dan is hij in verzuim. Je kan dan om ontbinding vragen en je geld terug.Edit: 7 dagen niet goed geld terug. Hier moet hij gewoon aan voldoen. Ik zie geen algemene voorwaarden op de site dus heeft diegene niet veel om zich mee te verweren. Alles teruggeven dus. Gewoon een ingebrekestelling sturen (dat is het redelijk termijn geven voor terugbetaling).
Zie de pakketten en dan de onderste regel:
7 dagen niet goed geld terugEr is geen werk verricht, en met 2 dingen bedoelde ik van:
Op de factuur stonden 6 dingen die hij zou gaan doen.
Vervolgens kreeg ik een ticket op zijn website waarin er nog maar 2 stonden die hij zou gaan uitvoeren.Het was een pakket van 405 euro, voor 1 maand werken. Hierin zouden ongeveer 30 a 40 werkuren gaan. Er was verder ook geen uurtarief afgesproken. Ik dacht toen nog, oh eindelijk iemand die SEO niet voor 50 euro per uur doet maar redelijk voor 10 euro per uur. Hij verzon deze 35 euro ter plekken samen met de 14 gewerkte uren om mij af te schrikken maar daar trapte ik niet in. Toen zag hij geen uitweg meer en blokte mij.
Ik kan echter niet meer in contact komen met de persoon, en ik heb betaald via iDeal dit kun je ook niet terug draaien.
Maar ICTScripters doet niks met oplichters? Hij is hier gewoon lid en kan volgende week weer een nieuw slachtoffer maken?
-
Beste leden,
Ik ben opgelicht door https://divemo.nl/ .
Hij vond mij via deze website.
---- Wat is er gebeurt?Voor een van mijn websites zocht ik een SEO expert die het SEO gedeelte naar een beter niveau kon tillen. Vooraf allemaal mooie praatjes en had hij tijd zat om te typen. Toen ik eenmaal 405 euro overmaakte hoorde ik amper tot niks meer van deze persoon.
Na een aantal dagen vragen hoe het ging en of er al iets gedaan was, waar ik telkens smoesjes als antwoord op kreeg besloot ik om het pakket stop te zetten en wou ik mijn geld gewoon terug.
Het is logisch dat je niet voor gebakken lucht gaat betalen. Ook werden er in de factuur 6 dingen vermeld en vervolgens op zijn site maar 2 dingen die hij zou gaan doen.
7 dagen niet goed geld terug, staat er op elk pakket van Divemo en heeft hij ook vermeld op skype. Echter toen ik mijn geld terug vroeg, zelfs iets minder dan 405 euro omdat ik ook snap dat hij misschien 1 uurtje eraan heeft gewerkt.
Begon hij er over dat die al 15 uur eraan gewerkt had en dat dit dus 15x 35 euro zou gaan kosten. Wat totaal nergens op slaat, aangezien hij helemaal niks gedaan had.
Maar goed, toen ik mijn geld dus terug wou wat volgens de wet ook mag en op zijn site vermeld staat. Blockte die mij op skype.
Erg onprofessioneel en een oplichter dus!
Mijn vraag aan jullie nu is, wat kan ik doen? Ik hoorde van enkele mensen doe aangifte. Maar helpt dit echt om mijn geld terug te krijgen?
Wie weet hier iets op? Aangezien het niet oké is dat een bedrijf je oplicht.
-
Kan je vanuit gaan maar is niet 100% zo.
Wat je wel kan doen is met PayPal :). Heb zo zelf een PHP script gemaakt om betalingen rechtstreeks per PayPal te laten lopen.
Ja ik werk ook met PayPal, kost 1,20 voor 100 credits krijg ik 80 cent op me paypal.
Alleen had laatst iemand die 12 euro betaald en toen kwam er te staan deze betaling is in behandeling tot 21-07-2017 maar dat geld is nooit bij mij aan gekomen dus ook daar ben ik niet 100% blij mee.
Betaling van League
- In behandeling tot 21 jul. 2017
Terwijl het al de 24e is.
- In behandeling tot 21 jul. 2017
-
Opzich maakt 't niet uit hoeveel leden je hebt. Het gaat vooral om de inkomsten dat je krijgt etc.
Het is best logische dat je een KvK nummer nodig hebt om je bij betaaldiensten te registreren. Indien je een zakcentje verdient, waarom zou je je dan niet gewoon registreren bij het KvK? Kost je €50,- en een kleine moeite.Bij Mollie betaal je belasting over het bedrag wat ze inhouden. Stel iemand betaald €10,- aan jou, en jij betaald bijvoorbeeld €0,25 excl. BTW (21%) per transactie, dan is de berekening als volgt:
€10 - (€0.25 x 1.21) = €0.30) = €9,70 krijg je op je rekening gestort. Over deze €9,70 is nog geen BTW betaald, dat moet jij zelf doen (Mollie, en wass. Targetpay doen dat niet voor je). Je betaald dus alleen BTW over de transactie kosten van €0,25. De BTW van de transactie kosten (die 5 cent) kan je vervolgens weer opgeven bij je omzetbelasting.
Deze omzetbelasting geef je vervolgens elk kwartaal op bij de belastingdienst waarvan je inlog gegevens krijgt als je je aanmeld bij het KvK. Indien je onder een X bedrag per jaar blijft aan BTW, kan je gebruik maken van de klein ondernemingsregeling, waardoor je het BTW bedrag mag houden.
Alleen het is op het moment zo dat als een lid voor 2 euro smst dat je maar 1 euro op je account krijgt. Dus 50% houden hun, dan ga ik er vanuit dat daar al belasting van af is.
-
Deze gaan naar de server om ICTs online te houden.
Hebben ze wel een hele dure server voor die 10 man die er max online zijn?
-
Wat een problemen om niks, het is een update op een vrijwilligers forum. Er zit geen betaald team achter de website dus verwacht er simpelweg niet teveel van. Tevens enkel en alleen een waarschuwing voordat er weer 30 topics geopend wordt waarom de website offline was.
Wie krijgt dan alle advertentie inkomsten binnen?
-
Ik wil dat wel doen, stuur de link maar in PM.
-
Beste,
Wij zijn op zoek naar linkpartners voor https://www.onlineappleshop.nl
Een snel groeiende website die al scoort in Google met 300+ producten in de website.
Heb jij interesse? Stuur dan een bericht! -
Update adsense inkomsten: 3,66 staat die nu.
Wat verwacht ik van de partner?
Zorgen dat er meer bezoekers naar de website komen.
Dit mag je geheel zelf invullen, heb jij een groot netwerk waar je de website in kan rond sturen waardoor er meer gebruikers komen die misschien tot leads leiden?Ben jij super goed met SEO en kun jij de website hoger in Google krijgen waardoor er meer bezoekers komen?
Ben jij super goed in blogs/product pagina's schrijven?
En dan jij dat er door jouw unieke content meer leden zullen komen?Ga zo maar door, op het moment verdien ik 1 a 1,50 per dag met de website. Ik heb er 200 euro ingestoken dus die wil ik er graag uit halen. Maar ik heb zelf minder tijd voor het project.
Nu zul je denken waarom kocht je het dan?Nou ik deed een bod en had niet verwacht dat dat het winnende bod zou worden. Ik wou graag ervaren hoe het is om een Wordpress website te hebben en hoe het affialiate gedeelte gaat. Dit heb ik nu ervaren en nu wil ik proberen om er nog wat moois van te maken.
De website staat, er is een https:// domein, er zijn al 300 producten ingeladen, er staat al Google adsense op.
Daarom ben ik dus op zoek naar een partner die 50% van de omzet krijgt, en er voor moet zorgen dat er ook wat meer omzet komt. Want die 1 euro per dag is ook niet echt waar je van droomt.
-
Sinds gister ads erop, 1e dag 1,42 binnen gehaald.
Het gaat momenteel nog niet in sneltrein tempo, maar het kost je ook niks om erin te stappen en je krijgt wel vanaf het moment dat je mee doet 50% van de omzet.
Inmiddels zijn de stats ook weer een stukje hoger.
Pageviews 724
Unique IPs 116--
Het is echt een mooi project voor iemand die gratis wilt instappen. -
België :). Maakt nog steeds niet uit :). Je staat niet top 3.
Land maakt wel uit, het is namelijk een .nl domein.
Je weet toch dat je SEO op niets trekt in je outgame..
Daarom willen wij ook een nieuwe outgame ontwikkelen die wel SEO vriendelijk is.
-
Bwa, de domeinen waren vroeger iets waard maar nu en toen is er een enorm verschil qua SEO. Ik denk dat de TS nog een paar jaar achter zit.
crimeclub opgezocht. Eerste 5 pagina's en niets gevonden. Je weet toch dat Google je zoekopdrachten cached en daarop basseert?Ik denk dat je jezelf wat wijsmaakt.
Via incognito top-3. Leden zeggen het ook, en gister zelfs op een vriend zijn mobiel gekeken die nog nooit CC heeft gespeeld of een CC domein bezocht had. Kwamen we als 2/3 uit. Op het zoekwoord 'CrimeClub'
In welk land woon jij als ik vragen mag?
-
Partner gezocht voor affiliate project.
Website: https://onlineappleshop.nl
Leeftijd: bestaat 1 maand nu.Affilaite programma via CameraNu
Adsense sinds gister erop gezetStatistieken:
Pageviews 632
Unique IPs 82Gebruik:
Website te beheren in Wordpress.Nog niks gedaan aan SEO.
Zelfs de social media pagina's moeten nog aangemaakt worden.Toch al te vinden op de 2e pagina op Google onder het zoeken van 'online apple shop'.
Er zit veel potentie in de website.
Wat krijg jij als partner?
50% van de inkomsten.Bij interesse stuur maar een privé PM.
-
Mijn feedback :
Outgame layout ziet er nog steeds zelfde uit als oude crimeclub. Verder is het van belang om het ook mobiel vriendelijk te maken. Ingame niet bekeken omdat ik geen account ga aanmaken
Beste, de outgame gaan wij vernieuwen en er word gewerkt aan een mobiele versie.
Bedankt voor uw feedback.
-
CrimeClub gratis RPG mafia game
Beste leden,
Graag zou ik feedback van jullie willen ontvangen over het spel https://www.crime-club.nl
Het spel staat momenteel nog in beta-versie en we werken er elke dag hard aan.Wat gaan wij nog verbeteren?
- Nieuwe outgame
- Mobiele versie
- In game optiesWij werken ook hard aan de SEO, echter is dit met vallen en opstaan.
Zo stonde wij gister 6e op het zoekwoord 'crimeclub' en vandaag weer 5 pagina's gedaald.In de afgelopen 3 weken hebben we al aardig wat stats opgebouwd. (Bron Google Analytics)
Sessies
3.589Gebruikers
779
Paginaweergaven 273.065Pagina's/sessie
76,08
Gem. sessieduur
00:20:10Bouncepercentage
18,61%
% nieuwe sessies21,71%
We bezitten ook een hoop relevante subdomeinen.
www.crime-club.be
www.crimecclub.nl
www.crimeclub.uk
www.crimeclub.co.uk
www.crimecode.nl
www.crimejob.nl
www.crimeklub.nl
www.deathvalley.be
www.mafiaroots.eu
www.nukewar.nl
www.crimexclub.nl
www.mafiasource.eu
De bovenstaande domeinen zijn allemaal redirected naar ons hoofddomein www.crime-club.nlDe volgende domeinen krijgen een eigen projectje:
www.crimeclub-spelen.nl -> al af.
www.123crimeclub.nl -> nog te maken.
www.crimeclub.eu -> nog te maken.
www.crimeclub1.nl -> nog te maken.Ik zie jullie feedback tegemoet!
-
Meer informatie.
Eventueel wat meer pagina's. -
Nog nooit een domein verkocht, geen idee wat het fijnste daarbij is.
Waarom kocht ik hem?
Nou hij kwam uit quarantaine en ik zag dit: -
Zal een printscreen uploaden.
Ik dit genoeg bewijs?