Posts by Twan025

    Gratis films kijken op gratis-film.nl, een mooie domeinnaam en een makkelijk concept.



    De website gratis-film.nl staat te koop.


    Er staan al een aantal films op, deze zijn heel makkelijk in te laden via Youtube. Hier staan namelijk heel veel gratis films op, die jij weer kan aanbieden op de website.


    Er is dus nog veel terrein te winnen op het assortiment, voeg 100e films toe en zorg ervoor dat elke bezoeker wel een leuke film kan kijken!
    Er is weinig tot niets gedaan aan de SEO. De website is op een paar van mijn netwerk websites toegevoegd.



    Trust flow: 25
    Citation flow: 24
    Bron: Majestic (Zie afbeelding voor bewijs).







    Wat jij moet doen is dus de website voorzien van meer films en werken aan de SEO, om te gaan ranken op mooie termen in Google.

    URL: http://www.gratis-film.nl
    Op http://www.gratis-film.nl/sitemap/ kun je zien welke films, pagina's en tags er op de website staan.


    Waarom verkopen:
    Geen tijd voor, te veel projecten lopen waar de focus naar toe gaat. Hopelijk kan iemand anders er een goed lopende website van maken.


    Heb jij vragen? Of wil jij meer weten, stuur dan een privé berichtje!

    Daar hebben jullie dus ook gelijk in.
    Daarom zocht ik ook een partner.


    Er zit potentie in, het is een mooie domeinnaam. De partner kan dan zorgen voor een leuk, mooi en beter forum.


    Ik kan mij dan vervolgens storten op de SEO van de site.


    Op dit moment heeft de website niets te verliezen dus maakt het niet uit wat je partner doet. Doet hij iets, dan kun je er ook iets aan verdienen. Doet hij niets? Dan verdien je er ook niets aan. Vernield hij alles, dan begin je gewoon weer opnieuw.


    Ik zeg ook nergens dat ik een partner zoek voor een goed lopende website, zo werk ik namelijk niet. (Tenminste een partner zoekende zonder inleg kosten en meteen 50% dan moet je ook geen goed runnende website verwachten).


    Maar thanks voor de feedback over wat er nog gedaan moet worden op het forum :D

    Niet rottig bedoeld, maar waarom een partner zoeken voor je forum die nog niet echt storm loopt? Misschien eerst even laten opbloeien? Want het ziet er nog niet echt succesvol uit en winst zal het nog zeker niet maken.

    Daarom juist een partner zoeken.
    Wanneer het storm loopt ga je niet 50% aan iemand anders geven toch?


    De website is opgezet, scoort in Google en ligt voor 1 jaar vast. Je kan nu instappen en er samen een succes van maken.


    Als het succes zou hebben, zou ik geen partner nodig hebben.

    Ik ben het met je eens.
    Ik wou even snel laat in de avond nog het forum in elkaar zetten en dat lukte niet. Toen dacht ik hey laat ik het eens op ictscripters zetten. Maar ondertussen ging ik ook verder met het spelen en kwam ik er toch uit.


    Dan reageer ik vrij snel, van opgelost dit topic kan weg.
    Maar dat kan blijkbaar niet. Dat is dan prima.


    Maar er zijn hier al zo weinig leden, om de laatste leden die nog wel redelijk actief zijn/dingen posten dan weg te jagen. Dat vind ik niet bepaald slim.


    Maar goed, wie ben ik om te oordelen?

    Dat is niet het punt, en nee dat vind ik niet vreemd. Een moderator zou een topic moeten kunnen verplaatsen of verwijderen, maar dat is meer uitzondering dan regel als het goed is.


    Tenzij je je account opheft en je je hele hebben en houden wilt laten opschonen met al die nieuwe privacy shizzle, dat lijkt mij de enige situatie waarin je zelf dingen kunt (laten) verwijderen.


    Of wanneer je je eigen posts moedwillig leegmaakt, maar dat lijkt mij dus niet de bedoeling :p.

    Je kan hem wel leeg maken, maar ze zetten hem steeds weer terug :pinch:


    Ook wel begrijpelijk, zo veel topics worden er hier niet aangemaakt, dus elke content is momenteel welkom.


    Ook als het om een klein vraagje gaat wat binnen 5 minuten al was verholpen moet dit jaren erop blijven staan :D

    Hallo,


    Ik ben op zoek naar een partner voor een forum van mij.
    Website: www.fortnite-forum.nl


    Waarom zoek ik een partner?
    Ik heb momenteel meerdere projecten + ik werk fulltime in loondienst.
    Hierdoor kan ik niet het maximale uit dit project halen.


    Wat levert het de partner op?
    Je krijgt 50% van de winst, van bijvoorbeeld Google advertenties of affilaite aankopen.
    Momenteel is er nog geen winst behaald, omdat er nog geen verdienmodel is. Maar de gemaakte kosten neem ik voor mijn rekening (hosting/domein) het kost je dus ook niks.


    Wat moet je kunnen?
    Je moet verstand hebben van websites.
    Eventueel kijken naar een nieuw forum, template/scripts.
    Een pre is als je ooit Fortnite hebt gespeeld.


    De website staat al op de 1e/2e pagina onder de term 'Fortnite Forum' terwijl er nog amper aandacht aan besteed is. Hier zit dus veel potentie in!


    Mocht je interesse hebben stuur dan even een privé berichtje!


    Met vriendelijke groet,
    Twan

    Eens, er staat momenteel ook nog heel weinig content op.


    Heb de website weer vernieuwd en de bedoeling is dat je een soort van leuke/nieuwe filmpjes inlaad en zo de bezoekers vermaakt.


    Dit is heel makkelijk scoren, omdat bezoekers deze filmpjes dan weer automatisch verspreiden via Social media.


    De naam Gentstudent, is idd gewoon als catcher genomen.
    Gentstudent is groeiende en een waar begrip onder de jongeren. Dan is het met het oog op de toekomst altijd slim om een domeinnaam vast te leggen.


    De eigenaar van Gentstudent, is meer gefocust op Snapchat waardoor er nog een gat is waar je in kan springen.


    Echter besloot ik om niet een website over enkel Gentstudent te maken, omdat dat vrij saai is + je gaat niet zo maar hun content online op het internet zetten. Dus besloot ik om er een leuke filmpjes/berichten website van te maken.


    We zien vanzelf wel waar het schip strand, binnen 2 weken waren er al 1000+ unieke bezoekers naar de website gekomen.

    Ik vind hem erg kaal. Er kunnen best wel wat meer plaatjes/icoontjes bij, en wat variteit in lettergroottes en -kleuren. Misschien is een minder standaard font ook een idee. En een logo maakt het geheel zeker meer af.

    Ben ik het met je eens.
    Over een paar maanden weet ik of het aanslaat en huur ik een designer in om het te restylen.

    Hallo forum genoten,


    Als leerproces heb ik een website opgestart met Wordpress.


    Gentstudent is de website.


    Ik wil hierop filmpjes, foto's en nieuws neerzetten wat hedendaagse jongeren interesseert.
    Ik ben wat begonnen met linkbuilden en de website begint al te scoren in Google.


    Mijn vraag aan jullie nu, wat vinden jullie van de website?
    Wat kan er bijvoorbeeld beter of anders? (Feedback).


    Ik hoor graag van jullie! ;)

    Geen https
    Geen KVK te vinden
    Eerste seconden laden al traag
    Leveringsvoorwaarden missen
    Ik zie ook niks over de betaalmethoden

    https:// moet ik nog regelen.
    KVK is nog niet nodig, is nog een beginnende site, pas wanneer het loopt schaf ik dit aan. (Kan eventueel de kvk van een andere website van mij eronder zetten maar weet niet of dit mag)


    Betaling en leveringsvoorwaarden zijn niet perse nodig, omdat de verkopen via de affiliaite partners gaan. De klanten kopen niets in mijn webshop. (Zou wel handig zijn voor het beter overkomen op klanten en/of meer content).


    De site is idd vrij traag, krijgen max 200 bezoekers per dag binnen nu en is nog een goedkope hosting waar deze site op staat. Mocht het iets worden zal ik dit in de toekomst zeker uitbreiden.