Posts by Twan025

    Ik wil wel even recht zetten dat Ferhat geen bestanden er uit heeft gehaald. Mijn hosting provider heeft zijn software geupdate (zonder aankondiging helaas, Gelukkig hebben zij het zonder moeite hersteld).


    Helaas weinig reactie van Ferhat....... Wel 180 euro lichter

    Ik 125 euro, maar heb vertrouwen in Ferhat.


    Lijkt me niet dat je een slechte naam wilt voor die paar 100 euro.

    Waarom reageer je niet meer?- Meer als de helft aanbetaald
    - Bijna al de hele maand geen reactie meer

    Tegen mij zei hij juist na betaling dat er een spoed project voor kwam 'banditi die hij voor 1 september moest opleveren'.


    Krijg ook weinig gehoor en duurt allemaal erg lang.

    Die geintjes ken ik. In het verleden al eens een script van je gekocht wat voor geen meter werkte. Vervolgens zeggen dat het vooraf bekend was. Nee dankje.

    Onzin, je kreeg waar je om vroeg. Een basic maffia source.
    Je betaalde er ook niet veel voor, volgens mij 50 euro als ik het me nog goed herinner.


    Kan me ook niet herinneren dat het niet werkte.

    Is er eindelijk na heel veel maanden weer een topic gaande op ICTscripters komt er een adviseur die de boel dicht gooit.


    Wat heb je aan die ICTS regels als er nog amper topics gemaakt worden?


    Je kunt toch ook denken ooh die jongens zijn leuk in discussie laat ze maar gaan? Maar nee zelfs nu deze website zo goed als dood is komt er nog iemand met een functie even leuk doen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

    Die @tigermaffia is sws een vreemde vogel.


    Opent continue topics, is als maanden/jaren bezig over die maffia games en scripts maar onder aan de streep is hij nog steeds waar die was toen die zijn topic had gestart?


    Als hij echt serieus was, dan had hij nu allang een begin gemaakt voor de website van zijn kinderen.


    Je bent nooit te jong om iets te leren, de meeste ICT'ers begonnen al vrij vroeg met het snuffelen erin toch?


    Als ik het mij goed herinner was ik rond de 12 toen ik mijn eerste eigen website had. (En vergis je niet, ik heb een hele leuke jeugd gehad met veel buiten spelen en vrienden).

    Ik hoor er weinig over. In mijn schooltijd zat de hele klas op diverse Criminals-achtige site. Nu hoor je bijna niemand er meer over.

    Het klopt dat het verschoven is.
    Destijds had je geen game apps op je mobiel.
    Destijds was de playstation/xbox nog anders.


    Maar er is nog steeds een groep die graag browsergames speelt. Er zijn nog altijd een aantal maffia spellen in Nederland die stabiel draaien.


    Het aantal actieve spelers is wel gedaald, maar als jij er nog voldoende geld uit haalt is het toch prima?


    Ik ben pas eind 2017 begonnen met mijn maffia spel en die draait gewoon prima.

    Hoe kun je anno 2019 nog bezig zijn met Crimegames, denk dat je je dat beter af kunt vragen.
    Stappen zetten jongens, Crimegames zijn achterhaalt!!

    Omdat er ondanks dat de markt veranderd is nog steeds veel mensen zijn die het willen spelen.


    Er is nog steeds vraag naar, al is het natuurlijk wel een stuk minder dan vroeger.


    Maar je kan er nog steeds genoeg geld mee omzetten.

    Nou, wat zou daar het nadeel van zijn? Dan zit je ledenbestand in een mum van tijd vol met botaccounts.

    Dit heeft waarschijnlijk niet zozeer met tijd te maken, maar meer met de ervaring die de programmeur(s) toenertijd had(den). De principes die je zou moeten hanteren om spam en bots buiten te houden zijn in deze tijd volgens mij niet echt veranderd.


    Beter dat dan veel potentiële leden die hun e-mail niet gaan invullen.

    Hoe kan je in 2019 nog met zo'n lelijke header aankomen?


    https://the-tigermaffia.ga/


    En waar staat de extensie .ga voor?
    Ga naar the tigermaffia?





    Je bent succesvol aangemeld. Je krijg per mail jouw inloggegevens.


    Hier haak ik dus al af, waarom kan ik niet gewoon een gebruikersnaam en wachtwoord invullen om in te loggen? Ga mijn e-mail niet geven, want dan wordt ik weer bestookt met reclame.


    On-topic: Je wilt dat iemand jou helpt of een source geeft en in ruil daarvoor geef jij een paar sources. Waarom bied je er niet gewoon geld voor? Wat moet iemand nou met die andere sources, die verouderd zijn en zoals iemand al vermelden gratis op het internet te downloaden zijn.

    Toen ik net begon met mijn internet praktijken, werd ik opgelicht door een persoon voor 400 euro.


    Hij was hier lid en werd niet eens verwijderd. Dat was voor mij echt zo'n groot minpuntje, hoe kan je een oplichter hier gewoon laten rond lopen en andere mensen laten oplichten?


    Verder was dit vroeger een groot actief forum, tegenwoordig is er nog maar een handje vol mensen actief. Als je één keer per week hier inlogt, dan mis je niet eens wat.


    De laatste post op de homepage (Nieuws) komt uit 2017, de social media pagina's worden ook niet meer onderhouden?


    Gebeurt er überhaupt nog wel iets aan de marketing van de website? Of is de eigenaar inactief en zijn het enkel nog de vrijwillige moderators die het een beetje levend houden?

    Als ik naar de website ga, heb ik niet bepaald het gevoel dat ik op een maffia spel ben.


    Dan meld ik mij aan, zie ik een leuke achtergrond/layout.
    Maar ik mis toch echt de menu's aan de linker/rechterkant.


    Ik moet nu telkens bovenin de balk laten uitklappen om weer naar een andere pagina te gaan.


    Verder is het wel mooi modern gemaakt.


    Maar er zijn nog een hoop verbeterpuntjes.

    Hallo allemaal



    Uitleg
    Toen de cryptocurrency Pinkcoin uitkwam heb ik het domein pinkcoin.nl gekocht.
    Deze week een simpele wordpress website erop gezet en wat content uit de losse pols geschreven.
    Helaas niet de tijd er een mooie website van te maken, daarom zoek ik nu een partner. Ik werk 32 uur per week in loondienst en beheer meerdere websites die veel tijd in beslag nemen. Hierdoor kom ik er simpelweg niet aan toe om hier een fatsoenlijke website van te maken



    Mijn visie op de website
    Zodra er een fatsoenlijke website staat zorgen voor de content via tekstschrijvers. Hierna kan de SEO geoptimaliseerd worden en werk ik aan het linkbuilden.
    Als de website eenmaal staat en de SEO doet zijn werk, dan komen er vanzelf bezoekers binnen via Google. Je kunt dan verdienen door aanmeldingen te krijgen op je referral linkjes bij aanbieders van de Pinkcoin. Ook kunnen we dan Google Adsense op de website zetten en eventueel bedrijven uit de branche laten adverteren op de site tegen betaling.



    Het zal je niet al te veel moeite kosten als je een beetje om kan gaan met Wordpress en wie weet word de Pinkcoin in de toekomst nog een flinke coin, dan heb je dus een leuk projectje te pakken voor de komende jaren waar je niet al te veel energie in hoeft te stoppen en toch wat aan kan verdienen. Mochten we uiteindelijk besluiten om de website te verkopen dan krijgen we beide 50% van de opbrengst.



    Soort werkzaamheden:
    Website bouwen



    Wat levert het jou op?
    Na het in elkaar zetten van een fatsoenlijke website krijg jij 50% rechten.
    Ook krijg jij 50% van de toekomstige winst, we delen de website dus 50/50.



    Jij bouwt er een mooie website op, ik zorg dan voor tekstschrijvers die pagina's vullen met goede unieke content en ga met de SEO aan slag.



    Een voorkeur voor mij is dat website in Wordpress gebouwd word, zodat ik het ook makkelijk kan beheren en de SEO kan inregelen.



    Heb jij interesse in dit leuke project en een samenwerking? Dan kun je mij een berichtje sturen.