haha toevallig ben ik wel ouder dan 18
Posts by Mavio
-
-
Ik weet zeker dat ik het erbij had gezet in de topic.....
vanaf zondag(morgen) zal de website online gaan.
Dan zal ik de link hier posten :piraat:Groetjes,
-
Hey allemaal,
Ik ben een eigen affiliate marketing bedrijf te gaan starten, nou is mijn vraag zouden hier mensen intressen in hebben ?
kritiek/opmerkingen zijn welkom hieronder in dit topicBetalings opties:
adverteerder kan:
bellen (min. €1.30)
sms (min €0.40) belgie: €0.75
MiniTix (Hyves Afrekenen / Rabo SMS Betalen) (min €0.25)
Bank overschrijving (min €0.04)opties:
4 ct per klik (met €1.00 - 25 kliks)
gebruiker ontvangt: 2 ct per klik5 ct per klik (met €1.00 - 20 kliks)
gebruiker ontvangt: 3 ct per klik8 ct per klik (met €1.00 - 13 kliks)
gebruiker ontvangt: 6 ct per klik10 ct per klik (met €1.00 -10 kliks)
gebruiker ontvangt: 8 ct per klik15 ct per klik (met €1.00 - 7 kliks)
leads
15 ct per lead (met €1.00 - 7 leads)
gebruiker ontvangt €0.1320 ct per lead (met €1.00 - 5 leads)
gebruiker ontvangt €0.1725 ct per lead (met €1.00 - 4 leads)
gebruiker ontvangt €0.22Hoe duurder de klik/lead hoe sneller de gebruiker jou link natuurlijk gebruikt
uitbetalingen doe ik elke dag.
keuringen word binnen 12 uur gedaan.Mvg mavio
-
-
Is wel erg handig !
-
Citaat van scarface
("UPDATE leden SET punten =punten+$aantal
Huh nu snap ik het niet ?
nou kijk:
De update query dat lukt mij wel, die werkt
Maar ik wil juist dat je de link
PHP$sql = mysql_query mysql_real_escape_string("SELECT klik FROM leden WHERE member_id='".$_SESSION['id']."'"); if(mysql_num_rows($sql) >= 1) { echo "Je hebt nog niet geklikt voor Linknaam.<a href='www.HIER-LINK.NL'>Ga nu!</a>";
alleen ziet als de tabel ''klik'' op 0 staat
en dat wanneer je op de link klikt: http://www.HIER-LINK.NL
dat dan de update query van punten word toegepast [uitgevoerd]en wanneer de tabel: klik niet op : 0 staat dat je dan de link niet ziet en deupdate ook niet word uitgevoerd..
:piraat:
ps.. dit wil ik omdat je dan niet f5 kan drukken voor meer punten, toch ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.12 14:23:56:
Oke ik wil het anders, kan iemand het script posten dat wanneer je 'if 1 hebt dat er dan een query word uitgevoerd mij lukt het niet ..PHP
Toon Meer<?php $aantal = 1; $sql = mysql_query mysql_real_escape_string("SELECT klik FROM leden WHERE member_id='".$_SESSION['id']."'"); if(mysql_num_rows($sql) >= 1) { echo "Je hebt nog niet geklikt voor Linknaam.<a href='HIER-LINK'>Ga nu!</a>"; mysql_query = mysql_real_escape_string("UPDATE leden SET klik,punten = klik,punten + $aantal WHERE member_id = '".$_SESSION['id']."' LIMIT 1"); }else{ echo "Er is iets mis gegaan, <a href='http://www.google.nl'>Ga google</a>"; } { echo ( 'Te weinig om te klikken je moet minimaal 1 hebben'); } ?>
-
Maar hij update het gelijk al, ik wil dus dat die alleen de link ziet als de tabel ' klik ' op nummer 1 staat en als je op de link klikt dat het dan word geupdate + 'het aantal'
en wanneer hetniet op 1 staat dat je dan krijgt te zijn: echo "te weinig/veel om te klikken je moet 1 hebben";
-
Ik heb een tabel die klik en die punten heet
-
Hey,
Ik kom er maar niet uit haha:P
PHP
Toon Meer<?php $aantal = 1; $sql = mysql_query mysql_real_escape_string("SELECT klik FROM leden WHERE member_id='".$_SESSION['id']."'"); if(mysql_num_rows($sql) >= 1) { echo "Je hebt nog niet geklikt voor Linknaam.<br /><a href='HIER-LINK'>Ga nu!</a>"; mysql_query = mysql_real_escape_string("UPDATE leden SET klik,punten = klik,punten + $aantal WHERE member_id = '".$_SESSION['id']."' LIMIT 1"); }else{ echo "Er is iets mis gegaan, <a href='http://www.google.nl'>Ga google</a>"; } { echo ( 'Te weinig om te klikken je moet minimaal 1 hebben'); } ?>
Hiermee wil ik dat als je nog niet op de link hebt geklikt dat je dan de link ziet en wanneer je erop hebt gedrukt dat de update query van de bank en de klik een $aantal om hoog gaat ik heb van alles geprobeert maar het wilt niet, die mysql escape string heb ik er net bij gevoegd ik denk ook niet dat ze echt juist staan??
me(c)