Posts by Sandcool

Goed dat ik idd net zoals Ferhat.Remory altijd DirectAdmin neem, als ik het koop. Soms worden me ook gratis Cpanel hosts aangeboden...

Ik had het over de veiligheid.
    En het is voor een adminpaneel veiliger om niet gekraakt kunnen worden.
    Voor gebruikers is het niet zo erg op de meeste site's en gaan ze ook minder snel proberen, buiten als je zo een site hebt als Facebook of twitter...

Wordt het dan niet moeilijker voor dat te kraken als je het zo gaat doen:

PHP
    <?php
    $check_pass1 = "passwoord1";
    $check_pass2 = "passwoord2";
    //controleren of het ingevuld is doe je maar zelf want dat heeft hier geen belang
    If ($_POST['pass1'] == $check_pass1 && $_POST['pass2'] == $check_pass2) {
                 echo' Alles is juist';
    }else{
    //geen belang

Dus dat je altijd 2 wachtwoorden moet juist heben is het dan al niet dubbel moeilijker?
    //Sorry voor de slechte scripting en uitlijning, dit omdat dit op iPod is gedaan ;euro

Heb je ooit al eerder HTML/CSS geleerd en beheers je het goed genoeg? Je kan best pas beginnen aan layouts als je het kent en daarna gewoon oefenen en niet direct paniekeren. Ook kan je als je een header maakt een background image doen, maar dat kan ook gewoon de image er in zetten, maar ik persoonlijk zet header altijd als background in de div header;) Succes nog

Ik mis een uitleg in het topic wat voor een site het is. Voor de rest ziet het er een heel profecionele site uit. 1 min punt; Het logo is wat sober, laat een mooi en stralend logo maken ;)

Ik snap er nog steeds niets van. Leg het wat beter uit en geef mischien het nodige stukje code?

Layout is meer een layout voor een speeltuin. Ik zou gaan voor een proffecionelere layout. Ook kan ik via de iPod niet verdienen?

De layout ziet er me wel gezellig uit, alleen zou ik de button style veranderen. Voor de rest ziet het er wel leuk uit maar het is wel niet voor onze deelgroep?

Inloggen met je ftp account en ze er in verwerken. Zorg wel dat je de nodige kennis van de talen hebt waar je het inbouwt en de taal van je script dat je koopt. Anders laten inbouwen door iemand.

Ik heb nu ondertussen toch al een aantal layouts succesvol gecodeerd maar nu loop ik tegen de lamp,
    ik heb een div in een div.
    Dus ik heb

CSS:

PHP
    #div1{
    padding:5px;
    //*al de rest*//
    }
    #div2{
    //*wat er hoort te staan*//
    }

HTML:

PHP
    <div id="div1">
    <div id="div2">
    </div>
    </div>

Nu neemt div2 ook de padding van div 1.
    Kan ik op een of andere mannier div2 de padding laten negeren?

Bedankt voor de hulp :D