Posts by Release

2 keer de zelfde advertentie plaats WoutR? Is niet echt handig vind je zelf ook niet ... Jullie kunnen vast een plaats aanbieden op een van jullie andere projecten.

Rechter? Die heeft daar niets over te zeggen je moet gewoon zorgen dat je het orgineel bestand of iets dergelijks vastlegt aan een datum dit kun je doen door het op een cd/dvd te zetten en, het per aangetekende post naar je zelf te versturen, dan heb je een bewijs van wanneer het verzonde is en, wanneer aangekomen en, de rechtbank ziet dit ook als rechtsgeldig.

Persoonlijk ... Messchien geen kennis van waarde? De layout alleen heeft al 100,00 gekost op TBforum heb ik gezien en, dat was hij zeker waard.

Ik heb me al eens bezig gehouden met 3d studio max, toen heb ik een aantal tutorials gevolgt waar ik eigelijk achter af niets aan heb gehad, nu ben ik dus opzoek naar tutorials voor beginners. Heb zelf al eens op Google gekeken maar daar kreeg ik over het algemeen website's die het product 3d studio max aanbieden waar ik dus niets aan heb.

( liefst Nederlandse websites )

Felle kleur 8-)
    Sinds wanneer is zwart een felle kleur en, waarom zou een criminals game of iets dergelijks geen felle kleuren mogen bevatten?

Probeer een beetje met kleuren te werken die bij elkaar passen, bijvoorbeeld zwart en, grijs want dat bruine menu op die zwarte achtergrond staat voor geen meter als je dat bruine nergens anders in de layout laat terug komen.

Denk gewoon simpel na zoals in het echte leven ga je ook geen zwarte kamer schilderen en, er een bruine bank in zetten.

Opmerking en, de tips staan er al cijfer is een 6 omdat het je eerste layout is.

Een banner onder welk bericht? Messchien zou je iets duidelijker kunnen zijn ik snap er namelijk niets van. Met 30CT Bedoel je cent neem ik aan?

Ik vind Mollie en, Ringtonio niet echt te vergelijke zie ook de andere websites van Targetmedia waar zij ook de zelfde soort diensten bieden daar kan Mollie op dit moment nog niet echt aan tippen.

Diester ik kan voordelen opnoemen ja: Mollie ziet er goedkoop uit en, lijkt voor de bezoeker als of je afhankelijk bent van een andere onderneming, daar boven op heb ik toch al een aantal keer mee gemaakt dat ik ruim 15 dagen moest wachten op mijn betaling en, bij ringtonio alle betalingen binnen 2 werkdagen binnen zijn.

Ik weet niet hoor maar de rechter bespreekt niets met geen van de partijen, mits het om een openbaren aanklager gaat. Laat weer zien dat ook de groteren bedrijven onder ons kinderachtig gedrag kunnen vertonen.

Daar hoef je volgens mijn niet meer op te rekenen aangezien ze die gast hier met domme opmerkingen de goedkopen en, makkelijke manier hebben laten zien.

Hoe zou het toch komen dat er steeds minder goede scripters zijn?

5,- voor een contact script is geen geld, 100 gratis te downloaden die door ruim 10000 mensen in gebruik zijn genomen die dus een waarde van 0,000001 hebben ik zou dus kiezen voor die van 5 euro.