Posts by Release

Hier door heb je ook de kans dat de zelfde vraag weer gaat voorkomen omdat er nergens een topic meer van is, dus denk dat het beter is om gewoon zo te laten is een hoop moeite die je bespaard.

Kom op mensen, hij is hier waarschijnlijk voor het eerst begin hem niet gelijk af te zeiken er is al lang vermeld dat hij het script tussen de tags moest plaatsen dus de reactie van flatliner is geheel ongepast.

Topic starter is nog niet online geweest de afgelopen dagen volgens mijn, maar denk dat iemand die zelf kan designen niet echt op een logo zit te wachten en, daar boven op hoe kun je bepalen dat het logo die waarden ook daadwerkelijk heeft.

Als het echt om de eigenaar van de website gaat waarom niet en, als het niet om de eigenaar gaat is de kans groot dat hij/zij zijn leden er op aan stuurt om te spammen dus als nog waarom niet?

Ik heb toch al redelijk wat logo's verkocht in 4 jaar tijd en, de meeste bedrijven moet je er toch echt op wijzen om een vector logo te nemen zelf hebben ze het allemaal over pdf formaat zoals ik hier boeven heb vermeld.

Daar buiten kun je met een .AI bestand niet terecht bij alle drukkerijen en, met een pdf formaat wel. En, daarom vragen bedrijven om een pdf formaat.

Bedrijven die ook buiten het web handelen kiezen eerder voor een pdf bestand aangezien de drukker die aan neemt.

Jij hebt het over een kleine groep bedrijven die over het algemeen via het web handelen, die doelgroep is zo klein vergeleken alle bedrijven dus denk eens wat verder dan je neus lang is, voor je gelijk met je "Jij hebt er geen verstand van" aankomt.

Ik maak ze zelf over het algemeen ook in Illustrator, maar is geen must. bedrijven denken niet verder dan een pdf file Cas dus dat is kwats.

Zijn er ook een hoop die de eerste stappen hebben gedaan en, tot nu toe verder niets meer hebben laten zien. Daarom denk ik dat het beter was geweest als we gewoon gelijk een layout die klaar was zouden posten.

Lijkt me sterk dat ze alleen deze website hebben, er is maar een eigenaar de rest doet het vrijwillig neem ik aan en, die hebben vast nog wel wat eigen sites.