Moet je heel ver scrollen dan? Ik zelf heb namelijk alleen op de portfolio pagina dat ik moet scrollen, misschien een screen voor me?
Posts by Release
-
-
Ja oke kan ik het wel in vinden, maar als een klant er om vraagt zal ik er ook voor zorgen dat de layout valid is, zal er in ieder geval eens naar kijken meeste fouten zitten in de sluiting van een tag dus moet geen probleem zijn.
Maar de layout scroll vrij maken zal moelijk gaan zeker als ik de portfolio ga uitbreiden heb namelijk nog een stuk of 10 nieuwe voorbeelden.
-
Zou goed kunnen idd dat hij niet valid is, maar klanten die ik krijg hebben over het algemeen geen verstand van die dingen denk niet dat dat ze zal tegen houden. Heb zelf wel een fout gevonden ( de layout begint niet helemaal boven aan die grijze balk tussen het menu en, de bovenkant van de internet browser moet weg.
-
De header is niet overbodig dit is een deel waar ik mijn style kan showen en, de style van een layout is wat de klant moet overhalen buiten de portfolio om dan, de style van de layout geeft een eerste indruk.
En, ja de layout zou idd iets breder kunnen maar heb hier rekening gehouden met de meeste mensen die niet zo'n breed beeldscherm hebben als ons.
-
Bedankt Tree, dan weet ik gelijk dat de fout daar niet zal liggen, ook tips en, ideeen zijn welkom.
-
Ik ben pas begonnen met mijn eigen portfolio website naar dat ik al ruim 2 jaar voor een ander design bedrijf heb gewerkt, nu zit ik met een klein probleem ik krijg wel voldoende bezoekers op mijn website en, zeker voor een portfolio website het enige is dat ik naar 2 weken pas 4 klanten heb gehad.
Nu is mijn vraag of er zich problemen voor doen met de layout of iets dergelijks in jullie resolutie en, of internet browser, kan dit moelijk zelf controleren gezien er zoveel scherm resolutie's en, internet browsers zijn tegenwoordig.
Website: http://www.feskensmedia.be
Al vast bedankt voor de hulp.Mvg, Mike.
-
Vind hem ook leuk, alleen een min puntje en, dat is dat je je buttons niet van af het begin van de header hebt lopen.
CitaatIdd wel nice, alleen die 3 kleuren rood blauw en groen zijn van http://veltenmedia.nl/
En, hun hebben het van de oude pixel2life layout dus wat is het probleem.
-
Vind altijd zo'n gezeik wat is er mis met geel?
-
-
-
-
Ghehe staat alles netjes in een tutorial en, werkt het nog niet voor je gezien je resultaat denk dat je beter een ander vak kunt gaan leren.
-
Zijn nog niet echt inzendingen geweest die super mooi zijn ... Jammer dat de helft ook naar de eerste stap afhaakt.
-
Misschien handig om de layout er bij te plaatsen?
-
Als of de kredietcrisis effect op ons heeft, heb je misschien voorbeelden?
-
-
-
-
-