Posts by Release

Heb een klein probleem met mijn advertentie rechts boven in zoals de FF gebruikers kunnen zien staat daar een ezelsoor, maar in IE ( maakt niet uit welke versie van IE ) Staat er helemaal geen advertentie.

Dit is het script, hoop dat iemand mijn verder kan helpen.

Mvg, Mike.

Die tekens staan voor dat "'" teken, je kunt beter een programma als dreamweaver downloaden als je het niet helemaal snapt dat maakt het een stuk makkelijker.

Citaat

Nee, al die geavanceerde talen niet zozeer: Het is tenslotte browserbased. Als je het over technieken wilt hebben: Javascript en AJAX. Daarnaast inderdaad wel grafische dingen, maar niet zozeer 3D. Denk meer aan landkaarten en dat soort dingen.

Ben ik het mee eens, het is nog altijd een tekst based game dus ook flash en, 3d is overbodig, ik persoonlijk vind het tijd worden voor nieuwe opties die nog niet gezien zijn.

Ooh nu gaan we al het gezeur krijgen, volgens mijn is de eigenaar prima in staat om zijn crew samen te stellen en, omdat er zich nu toevalig een probleem voor doet gaan we maar gelijk vraag tekens zetten achter de crew?

Ben van mening dat de crew wel streng moet zijn, je hebt eerder ook kunnen zien dat als de crew niet streng genoeg is de leden zomaar hun eigen gang gaan en, dat het dan helemaal een zooitje word hier.

Dat is idd verplicht als je muziek van bekende arteisten te downloaden zet, als je de rechten van de zanger/dj zelf krijgt is het weer een ander geval.

Heb hier zelf ook problemen mee gehad een jaar terug en de boete die je kunt krijgen wil je niet hebben dus als je slim bent doe je er iets aan.

Dat zegt weinig ik kan rtl10 ook gewoon bestellen maar wanneer ik hem heb en rtl komt er achter kan ik hem als nog afstaan. En, heb gezien dat Ingamer een merk naam is dus wanneer is het domein geregistreerd?

Citaat

De lay-out is naar mijn idee te simpel en te klein. Probeer de lay-out die je nu gebruikt uitgebreider te doen. Met de nieuwste snufjes van het designen. En zorg dat je website zo overzichtelijk genoeg is. En zorg er altijd voor dat de mensen iets direct kunnen bestellen. Een mooie grote groene button of iets dergelijks doet meestal wonderen . En werk de fouten van de W3C er even uit

Volgens mijn weet je niet waar je het over hebt, grote groenen button je ziet volgens mijn dat de huis stijl blauw is ... groen past daar helemaal niet bij en, komt ook nergens anders voor in de layout voor en, daar boven op is de contact pagina het bestel formulier daar staat al een button voor in het menu zou dus overbodig zijn om er nog een te plaatsen. En, je zegt dat het simpel is ... heb jou werk gezien dat komt er niet eens bij in de buurt, dus denk dat je dat comentaar ook voor je mag laten.

Andere tips heb ik wel gebruikt layout is nu bijna valid en, foutje in de top dat ik zelf heb gevonden ga ik nog weg werken dan is er al wat minder scroll ruimte ( overbodigen tekst word ook weg gehaald ) Dus veel scrollen is er straks niet meer.