Posts by Release

Pak gewoon G-productions G staat voor Georgo en, de rest voor producties :p Want een naam verzinnen met al die dingen die je daar vraagt gaat niet werken denk ik zo. :p

In IE zitten er wel wat kleine dingen die niet helemaal goed staan maar goed met IE heb ik zelfs nog problemen, ziet er verder goed uit in FF en, Chrome ja.

Citaat

Koen, de CP V5 scripters
    en de CP v4 crew

Wat wil je daar mee zeggen? Dat we in de v5 een andere crew krijgen ofzo? Zo komt dat teminste over voor mij. :p

Arial of verdenna ben ik zelf voorstander van en, die blauwe blokken onder in zou ik iets anders mee doen weet niet wat precies je plan was met die blokjes? Ook de font mag kleiner trouwens 12 is de standaard maat.

Citaat

heeft iemand trouwens een script liggen die viewspot.php heeft liggen

Misschein kun je wat duidelijker zijn over het script?

Citaat

Ja idd.. SkyNet schept op omdat hij beter is dan de andere...

En, zelfs dat is een punt waar ik mijn twijfels bij trek, maar goed. Voor een tweede layout kan hij er wel mee door, heb je een pm gestuurd met een link voor leuke tutorials. ;)

Kijk SkyNet door dit soort opmerkingen krijg je mensen die het niet eens meer gaan proberen en, dus layouts rippen aangezien ze toch afgezeken worden, je ziet toch dat het zijn tweede layout pas is.

Citaat

De winnende layout van de battle hier op CP, word dus niet gebruikt?

Er is nooit een winnaar geweest aangezien de layouts niet aan de voorwaarden zouden voldoen.

Eind jaren 90 nu word hij helemaal mooi in 1978 was er al internet voor het leger en, toen ik een jaar of 4 was hadden wij thuis al een pc staan en, dat was 1991.

Ziet er prima uit hoor, zou zelf alleen die tekst in de header een kleur geven die wat meer verschilt van die brush je op de achtergrond hebt gebruikt zodat het allemaal goed zichtbaar blijft. 7 op 10.

Citaat

Meestal sluit een crewlid het topic zelf wel als hij merkt dat het gesloten kan worden, hebben we jullie hulp niet voor nodig

Misschien kun je dan beter met de scripter gaan praten, leden de schuld geven is makkelijk maar je kunt over het algemeen oordelen voor wie wat een noodgeval is, voor somige is het wel belangrijk dat zo'n topic snel gesloten word.

Het is een ezelsoor reclame script gewoon ergens gedownload, mijn script ervaring is opzich slecht dus als er mensen zijn die dit voor een paar euro willen oplossen graag ... Mensen met interesse kunnen een pm sturen met de prijs e.d.