Site: http://www.pixel2life.com
Categorie: Alle
Posts by Release
-
-
Ten eerste gaat het niet om mijn spelling, ten tweede een tikfout kan iedereen wel eens maken, ten derde je maakt zelf ook voldoende fouten dus wie geeft jou het recht mij daar op aan te spreken? En als puntje op de I heeft het totaal niet met het onderwerp van dit topic te maken, dus stel voor dat je gewoon weer verder gaat met het onderwerp.
Denk niet dat een ander kan vertellen welk boek het beste is voor jou, aangezien er nog altijd meningsverschillen bestaan.
-
Deze vraag is al zovaak gesteld volgens mijn, zou eigelijk iemand een artikel over moeten schrijven.. Je kunt trouwens op Google voldoende boeken vinden dus is een overbodige vraag.
-
-
Layout 4 is ook niet helemaal zelf gemaakt zie ik? Had interesse omdat ik dacht dat het de originelen was maar blijkt niet zo te zijn.
-
Ik ga mijn bezoekers aantal niet verminderen om mee te doen aan een protest actie, vind het sowieso al raar dat er veel mensen zijn die IE tegen werken een beetje meer moeite nemen om je website goed te krijgen is ook echt zoveel werk :}
-
De mensen die alle informatie hebben mee gestuurd hebben een reactie terug gekregen, voor de mensen die blijkbaar niet eens de moeite hebben genomen alles door te lezen.. Geen interesse.
-
Vind het niet ondersteunen van een bepaalde browser prima maar zie het nut eigelijk niet in om je dan aan te melden op zo'n website alleen om aan te geven dat je het niet doet?
-
Ik heb een paar dagen terug een recepten website overgenomen en, ben hier voor opzoek naar een scripter die zelfstandig kleine updates kan maken voor deze website en, ze ook gelijk op de server kan plaatsen aangezien ik zelf weinig tijd heb, het gaat om een poll, gastenboek en, een script waarmee de bezoekers een punt kunnen geven aan bepaalde recepten.
Ben dus opzoek naar iemand met voldoende ervaring en, heb geen tijd om zelf mee te werken aan deze scripts zou graag wat werk van mensen met interesse zien, verder is er een ruim budget aanwezig dus over de prijs valt te praten, zou wel graag een richtprijs van de geintereseerde zien en, zou ook graag weten hoeveel tijd je hier ongeveer voor nodig gaat hebben.
Groet Mike.
-
Vreemd dat ze dit dan niet in de nieuwe boeken hebben gezet, denk dat ik zelf en, veel met mij het op de oude manier blijven doen is een gewoonte geworden.
-
Moest je nog niet voorzien zijn hoor ik het wel van je.
-
-
-
Ferhatje waar heb je die onzin vandaan? In mijn boeken uit 2009 staat gewoon nog "Beste,"
Superior:
In België spreken we oud Nederlands dus als je echt origineel Nederlands wilt horen zul je toch echt naar België moeten komen, daarbij winnen wij Belgen het altijd in 10 voor taal van de Nederlanders dus dat zegt voldoende. -
Staat niets over bij Belgacom, normaal geven ze het altijd direct aan als er spraken is van een echte storing, weet wel dat die kasten die ergens in je woonwijk staan erg gevoelig zijn dus moest er een hond met een krachtstraal tegen aan urineren ( extreem voorbeeld ) kan het wel zijn dat je er problemen mee krijgt ja maar Telenet maakt gebruik van de zelfde kast dus dit zou je probleem niet verhelpen moest het zo zijn dat die kast wat klappen opvangt, bovendien staat in de voorwaarden van Belgacom dat de gemeente aansprakelijk is voor het onderhouden van die kast als ik het goed heb. Maar ik denk toch echt niet dat er een echte storing geweest is anders zouden ze dat vermeld hebben.
-
-
Moet je maar eens naar Belgacom voor bellen, normaal gezien doen ze dat allemaal voor je of je pa heeft aangegeven dat dat niet hoeft kan ook nog natuurlijk.
-
-
Die Wallie kaarten zijn toch te gebruiken via Mollie? Zo ja wil ik je wel verder helpen.
-
Vind ik wel een beetje zonde als ik wist dat er een BIN was had ik die gelijk geboden.