Posts by Release

Zo kun je het ook zien ja, dat komt omdat ik geheel achter mijn eigen mening sta wat natuurlijk niets meer als normaal is vind de manier van handelen hier wat raar gaan op het moment. Zoals ik al zei ik ga stoppen met deze onzin, zal vast nog wel goed komen heb er alle vertrouwen in.

Ik bedoel met hak geen hack, anders zou er wel hack staan. En, wie niet wil luisteren moet op de blaren zitten idd maar niet door het toe doen van een ander? Als wat jij zegt echt waar is en, hij een grote fout maakt komt hij daar zelf ook wel achter en, hoef jij daar geen steentje aan bij te dragen? Maar goed ik hou er over op met jouw praten op een normalen manier kan waarschijnlijk toch niet.

Ik weet idd niets van de achtergrond van Niels, maar zijn acties hier wijzen er wel op dat hij zich op het moment kinderlijk gedraagt omdat hij zijn zin niet krijgt. En, de leeftijd heeft niets met het karakter te maken en, daar buiten weet ook jij niet hoe oud ik ben.

Idd maar juist op zulke momenten weet je wat je aan je crew hebt, mensen die achter je rug om dingen gaan doen en, of dingen gaan doen waar de eigenaar niet achter staat dan ben je gewoon waardeloos in mijn ogen als crew lid.

Ik vind een beheerder die de mening van andere niet respecteerd geen goede beheerder, ik geef de eigenaar groot gelijk en, dat is niet omdat ik tegen Niels ben of iets dergelijks enige is dat hij eerst leden gaat verwijderen/verbannen die iets niet met opzet hebben gedaan en, daar na nog eens het woord van de eigenaar tegen gaat spreken ( Geeft de leden en, bezoekers van de website veel vertrouwen ) En, daar na nog eens iets gaat bedenken om de eigenaar een hak te zetten om zijn punt te bewijzen, vind dit echt zwaar kinderlijk gedrag en, sta daarom geheel achter de mening van de eigenaar.

Ik geef mijn persoonlijke mening altijd en, die mening was toevalig tegen de mening die U had en, daarom neemt U het gelijk persoonlijk op. En, dat vind ik niet kunnen vandaar dat ik je onder de maat vond/vind.

Er zit vandaag in eens ook een fout in je layout, je menu staat helemaal links in IE 7. Kan een screen maken als je dat wilt? Hoor het wel.

Idd, dacht ook al een paar designs te herkennen en, vergeleken de bron is dit pruts werk over het algemeen aangezien je veel dingen veel te groot maakt zoals buttons e.d.

Meschien is het een handig en, leuk idee om net als op andere fora zoals TBF een persoonlijke watchlist te kunnen maken, zodat je niet elke keer een topic hoeft te zoeken wat niet meer in het rijtje links te vinden is.

Is in ieder geval een stuk makkelijker om je eigen geopende topic te kunnen bijhouden.

Zie je mijn hier ergens zeggen dat hij niet weg mag dan? Maar ik denk persoonlijk niet dat hij dat gaat doen, eind van het weekend zijn de grootste problemen waarschijnlijk opgelost en, is alles goed.

Voor alles is een eerste keer en, je kunt er later als nog wat van leren aangezien ik de layout met psd e.d. Gewoon donwloadbaar maak aan het einde van de battle.