Posts by Release

Vind het jammer voor hem, maar aan de andere kant meschien een les voor andere post geen geripte producten krijg je problemen van.

Waarom samen werking? Alleen komt altijd beter uit: Minder kans dat je source uitlekt, geen ruzie over een bepaalde toepassing die je wilt uitvoeren.

Denk dat een filmpje zo niet echt werkt, ter promotie van een bepaalde actie waarschijnlijk beter in ieder geval, zie je nu ook jij geeft een gratis promotie video weg en krijgt op die manier meer klanten.

Typ "icoontjes" in en, je vind zeker al 15 goeie websites waar ik ze ook altijd vandaan haal ( zelf moeite doen is lastig he 8-| )

Ja dat lijkt me wel wat, hoor wel als je er aan uit bent wat je allemaal hebt dan kunnen we dat in eens allemaal regelen.

( nog even voor de mensen die iets willen aanbieden: het gaat in de massa verkoop dus scripts die je zelf hebt aangekocht op licentie basis heb ik ook niets aan )

Ik ben met een nieuwe site bezig waar ik onder andere leuke handige script in de massa verkoop ga gooie tips en artikelen ga schrijven over hoe je een site het beste kunt opstarten e.d. en, layouts ect ga verkopen.

Nu ben ik opzoek naar leuke scripts die handig zijn voor beginners en, ook leuk voor gevorderde webmasters, geen criminals! dus als jullie iets hebben laat het weten en ik koop het van je voor een leuk prijsje.

( kom niet aan met troep dat gratis valt te halen want daar heb ik niets aan )

Hij is wel mooi maar niet echt een zakelijk design, ben van mening dat je bij een bedrijfs layout meer naar de strakke en overzichtelijke kant moet gaan, ik persoonlijk zou de kleuren licht houden zwart is meer voor game layouts: wit, blauw of apeltjes groen staan vaak mooi vind ik, verder zou ik dat menu iets anders doen die vierkantjes of wat het ook is trekt het zicht van de bezoeker te veel ik zou hem iets rustiger doen bijvoorbeeld een vista look:

Hier een paar mooie gradients

En, ik zou dat effect tussen je nieuws en, je content door ook weg laten.

Een copyright er door heen is geen must ... Hij is als het goed is de enige met de psd file dus als iemand hem hier pakt zonder hem te kopen valt dat onder plagiaat en, zou hij daar iets tegen kunnen doen ... Al gaat het maar om 10,- euro is waarschijnlijk de moeite voor een aanklacht of iets dergelijks niet waard.

Verder mooi gedaan Alex, al stukken beter als eerst.

Nee, donker is geen must doe eens iets anders als het overgroot deel me lopen is niet cool gebruik eens lichte kleuren zoals vroegen zestien12.

Begint er op te lijken, vind het alleen niet echt een battle aangezien je samen aan een layout werkt ... Verder meschien een menu balkje boven de tekst die in je content staat? Anders ziet het er zo kaal uit.

Glans is idd iets te veel ja, maar vind hem voor mijn eerste werkje toch wel goed gelukt, zitten twee lichten in maar staan niet goed afgesteld volgens mijn.

Vind het in ieder geval handig dat er toch mensen hier zijn die dit programma ook gebruiken had dit namelijk niet verwacht op cp (xD)

Er staat ook duidelijk dat dit mijn eerste design in dit programma is en, dat het meer om het effect gaat lijkt me duidelijk? Ik verdiep me hier nu 3 dagen in dus meer kan ik nog niet ben nog vol op aan het leren.