Posts by Release

Virgo als je niet leest reageer dan niet, als je alles had gelezen had je gezien dat hier wel sterken punten worden aangehaald.

punt 5 ongepaste opmerkingen in een topic vermijden.

Devil ben ik het niet mee eens, volgens mijn ben jij als ops aangenomen om mensen met deze problemen te helpen? Ik heb in ieder geval een van je mede opsen aangesproken op een ander punt wat een tijd terug speelde en, ben toen prima geholpen dus waarom zou dat deze keer niet werken met een andere vraag/Opmerking?

( Alex denk dat dit uit de mond van een beheerder of ops toch anders overkomt )

Vind deze manier heilig ja, ik heb onderlaatst ook een bericht gestuurd naar iemand uit de crew met een punt waar ik me aan irriteerde en, ben hier prima mee geholpen en, er wordt nu ook meer op dat punt opgelet. En, je mening over de crew? Daar heb ik verder geen oordeel over gehad dus snap niet wat die reactie antwoord op mijn post?

( reactie hier boven was gericht aan iemand boven jou )

Ik val niemand aan, ik vind mensen die heilig doen irritant. Daar bij komt dat ik ook 2 punten heb aangehaald waar ik het niet mee eens ben, een discussie is een menings verschil? Dus weet niet vanwaar die reactie komt.

Moet je hier nou echt een topic voor aanmaken? Iets waar ik me aan irriteer is mensen die heilig doen! Bovendien kun je mensen niet verplichten om een bedankje te doen ( niet iedereen is goed opgevoed ) Daar bij denk ik dat iedereen snel geholpen wil worden als ze met een fout zitten waar ze zelf niet aan uit komen zo zit de mens in elkaar de een kan zich in houden de ander niet ( als je het daar niet mee eens bent moet je bij god gaan klagen )

En, dan nu een antwoord op je vraag: Niet op de bovenstaande punten, maar strenger in het algemeen heb de eigenaar al verteld dat het meschien een idee is om mensen die de fout in gaan geen waarschuwingen te geven aangezien dit voor geen meter werkt maar mensen een ban van een bepaald aantal dagen te geven op deze manier leren ze er iets van en, worden ze ook gestraft voor hun gedrag als het nodig is, dit doen ze op grote sites zoals superdudes, chatten en, andere grote sites ook.

Staat nieuws over op Google, Hyves gaat het verbieden. K.rens je dacht toch niet dat Buma gaat onderhandelen met Hyves, ook hyves staat niet boven de wet. Zou het zelfde zijn als dat rtl 4 toch in eens voetbal gaat uitzenden toewel Nederland 1 de rechten daar voor heeft.

- Goede promotie als eerste.
    - Een mooi voorkomen ( layout teksten en, eventueel statastieken )
    - Unieke en, leuke opties die ook op elkaar aansluiten.
    - Een goede laadtijd.
    - Actieve crew.

En, denk dat je ook regelmatig een update moet uitvoeren om de leden tevreden te houden.

Citaat

Het gaat toch om slicen en niet om het design gebeuren.. Dus idd Malliet jij leest het niet goed door.

Maar goed het is wel fijn om te weten wat je kunt verwachten heb ook wel eens een layout terug gehad die vol fouten zat en, toen ik de bron zag ... Bovendien is het wel handig er bij te vermelden of het om Xhtml of html gaat bedoel Xhtml leveren we ook gewoon in een html bestand aan.

Ik denk dat je voor een veiligen manier gewoon de bestanden pas na de betaling moet aanleveren en, een screen van de bron + het eind resultaat moet laten zien als je klaar bent, of met facturen werken dan kan de "klant" er over het algemeen niet onderuit.

50 euro met basing, jij bent zeker de leukste thuis layout in psd is zeker die 50 euro waard en, dan basing er bij 75,- of 80,- en, als je het te veel vindt moet je niet reageren.

Edit by TerrorSheep: En waarom reageer jij dan?

Denk dat dit een beetje overbodig is, bedoel je kunt je ook gericht excuseren tegen over de mensen bij wie je iets in de weg hebt gelegt ... Dit lijkt meer "even alle aandacht naar mij want ik doe iets goed" Dat zijn acties die de staat bijvoorbeeld gebruikt om in een goed dag licht te komen als ze weer eens een grote fout hebben gemaakt.

Zou wel leuk zijn ja en, meschien is het ook een leuk idee om net als bij TBforum makkelijker te kunnen zien of er mensen op jou geopende topic hebben gereageert ...

Als je heel het jaar gewoon opgelet hebt moet dat wel mee vallen met de stress, je krijgt altijd heel veel vrijetijd in die dagen dus ik chillde altijd xD

Citaat

@ Freakie78: Dit komt door de javascript van mollie.

Denk het niet maak zelf ook gebruik van dit script en, heb er nooit problemen mee en, bij jou site wel.

Dan betaal ik liever 75,- euro voor een uniek design als 5,- voor een design dat door tien andere mensen in gebruik is genomen, met het zelfde design denken mensen al snel dat je de zelfde site bent en, kun je aangekeken worden op fouten die de andere site maakt en, daar buiten vind ik je designs niet de zelfde kwaliteit bevatten als een design van 75,-

cwcw is weer een ongepaste reactie die kunnen ze ook in het ander topic vinden als ze lid willen worden.

Idd, dat is alleen handig als je nog geen plaats hebt waar op mensen zich kunnen aanmelden en, een groep kunnen vormen en, dat kan hier wel dus is overbodig. Meschien een idee om de profielen van mensen hier wat uit te breiden met ook persoonlijke informatie.

Nee, doe iets wat nog niet gedaan is, zou ook leuk zijn om bijvoorbeeld de laatste artikelen downloads e.d. Op de homepagina samen met de laatste topics weer te geven, dan wordt er meschien ook door de leden meer aan de artikelen gedaan en downloads want die zijn nu wat zwakjes.

School website uitbreiden en, mooi maken is volgens mijn overbodig aangezien het niet om de site gaat maar om de school hoeft dus alleen informatief te zijn en, daar blijft het bij.