Posts by Release
-
-
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=801
Is een goede base tutorial denk wel dat je daar iets aan hebt.
-
Truxo als je nou eens een tip geeft in plaats van een domme opmerking voor kom je dat hij de volgende keer weer iets aanbied wat niet bepaald geld waard is.
En, tukkie denk dat je wat sig tutorials moet gaan door nemen die effecten kun je ook makkelijk in een header gebruiken.
-
Linkpartner concept en, dan een banner plaatsen? "LINKpartner" daar buiten zijn er al meer van dat soort websites en, iedereen weet dat die voor geen meter werken dus mag je wel met een uniek idee komen wil je er iets mee bereiken.
-
110 euro dan betaal je meer geld aan onkoste als dat je er aan verdient en, volgens mij kun je daar in dit geval niks tegen doen je hebt hem de gegevens van je ftp gegeven en, heeft hij dus het recht gehad om die bestanden te pakken en, als je dan verder geen contract hebt waar in staat dat hij niets door mag verkopen heb je geen enkel recht.
truxo
Voor een rechtzaak of iets dergelijks heb je geen ruim budget nodig aangezien je als minderbedeelt persoon een advocaat van de staat kunt krijgen waar je hoog uit 50 euro aan betaald. -
500,- is idd weinig, heb er zelf een tijd terug een laten maken voor 1200,- en, dat is toch wel de prijs waar je aan moet gaan denken wil je kwaliteit zien.
Dat is onzin je hebt hier ook mensen met ervaring alleen is het hier moeilijker je producten te verkopen aangezien dit geen vraag en, aanbod forum is. Daar buiten ben ik van mening dat er op sitedeals veel oplichtertjes zitten en, je voor goede zaken beter naar tbforum kunt gaan ... Daar staat nu ook een source + domein en hosting voor 300,- te koop.
-
Ja voor mij ook niet ik heb kvk en, heb daar al een brief van gekregen een tijd terug, niet dat het veel uit heeft gehaald volgens mijn ...
-
Ja heb ik ook gehad, is alleen wel zo dat je een kvk en, btw nummer moet invullen wat dus niet voor iedereen is weg gelegt hier.
-
Je bent dus naar een doel opzoek waar je van denkt dat het ook kans maakt? Of hoe moet ik het zien ...
-
-
Aah bedankt Tree, zal het onthouden.
Nu graag weer ontopic.
-
Heel simpel, ik kan geen latijns dus heb de tekst uit een andere layout gepakt als opvulling zie hier onder een screen dat laat zien dat ik de psd file heb.
http://img35.imageshack.us/img35/7265/naamloos1l.jpg
Je ziet de lagen en, die website die er stond vermeld levert geen psd file aan alleen de html versie dus dat zegt voldoende.
Foutje in de header word weg gehaald als de layout verkocht is.
-
Is een layout die ik wilde gebruiken voor een licentie verkoop site, maar heb nu andere plannen vandaar dat hij te koop staat en, is volgens mijn ook makkelijk te gebruiken voor andere soorten websites.
Veiling: Ja
bieden van af: 5,-
Opbieden met: € 2,50,-
Buy-now: € 25,-
Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod.Rechten op fotos/icoontjes inbegrepen?: Ja
Basing inbegrepen? Kan voor een meer prijs.Voorbeeld: http://img195.imageshack.us/img195/1355/92081059.jpg
-
Die nieuwe unieke layout verdient nog wel wat werk en, uniek is hij ook niet echt is gewoon een na maak van een ander spel.
-
Nee, bij het negeren stoot je gelijk op het volgende punt en dat is die spam in je inbox.
K.Rens
Je kunt de artikelen makkelijk meer onder aandacht brengen, de sitekeuring staat ook dikgedrukt en, daar komen wel veel mensen kijken en, meschien een idee om mensen die ook echt verstand van het onderwerp hebben de artikelen te laten schrijven en, niet zomaar iedereen meer in deel van de artikelen hier zijn ook zwakjes. -
Als jij hem ziet op straat doe je geen fuck omdat je waarschijnlijk 13 jaar bent en, niet boven zijn knie uit kan schoppen, daar buiten zou dat een reden zijn om je de eu uit te smijten Judge.
Wilders zegt zoveel zolang hij niet te veel macht krijgt hoeft niemand zich daar zorgen om te maken.
-
Dat is dan aan de topic starter zelf, niet ons probleem als ze om die reden minder goed worden geholpen pas als er idd spam in je inbox komt kun je daar iets van zeggen.
Maar ik vind het eigelijk wel een goed idee om de meest gestelde vragen te behandelen in de artikelen en, idd mensen die over de streep gaan te straffen met een ban van een bepaald aantal dagen zodat ze er iets van leren. Zo schoon je al 75% van de problemen op.
-
-
Mee eens ja en, ook normalen domein namen van 20 letters werken niet echt.
-