Posts by Release

Joshua waar blijft mijn layoutje? Elke keer als ik je aanklik ga je snel ofline om me te ontlopen ... Als je het niet wilt kun je het gewoon melden hoor.

Ik wil alles gewoon nog even niet in de aandacht hebben tot de website online is alleen de baser krijgt hem te zien.

Ben voorzien.

Ben op zoek naar een ervaren baser, heb onder laatst hier een baser gevonden waar ik de eerste gratis zou krijgen omdat ik had gewonnen maar die laat niets meer horen zoals verwacht dus ben nu naar iemand opzoek die dit binnen 2 dagen realiseren, uiteraard voor een leuk prijsje ( moet wel een factuur kunnen krijgen )

Vind dat ook altijd een slecht idee, als je met veel mensen aan een source werkt krijg je te veel verschillende style en, wordt het een puinhoop.

Dat maakt geen fuck uit Laeresh, het gaat bij de meeste namelijk om de Google pagerank die je op kunt krikken door zoveel mogelijk links naar jou pagina te lijden, daar buiten klikken bezoekers over het algemeen toch niet op zo'n link dus zoveel effect heeft het niet om het op de index te zetten alleen opvulling.

Sinds wanneer valt Google onder een Toplist, volgens mijn is dat altijd nog een zoekservice.

Dein edit: Is ook geen toplist, maar daar kun je er wel duizenden mee vinden.. :p

Daar heeft hij nu niets meer aan, meschien helpt het om de koper de zaak op een normalen manier ( niet schelden ) voor te legen hij kan namelijk wel zorgen dat hij zijn geld terug krijgt en, dan kun je regelen dat hij zijn site ofline haalt of er een andere source op zet.

En, dan vertellen aan de verkoper dat je stappen gaat ondernemen hoeft niet zo te zijn maar de meeste trekken ze zich dan al terug omdat de ouders dan boos worden neem aan dat het hier niet om een man van 30 jaar gaat gezien de laffe praktijken?

Gewoon een tip werk niet samen kunnen alleen maar problemen van komen ... Als je het alleen niet kunt maken huur dan een bedrijfje die de overige dingen voor je maakt krijg je ook geen problemen.