ja kweet
weet ji jhoe het raad het getal php document heet?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.11 21:24:38:
L.GROOT heeft normaal 3 scriptjes geupload van admin
waar vind je die,
kheb topic als doorzocht
Posts by dicola2
-
-
this al fixed hoor :p
aleen een foutje in het script heb ik gevonden,
roulette staat niet bij ingame opties?
en is ook nergens te bespeuren.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.11 21:10:50:
kheb eht menutje van vip etc die shit verandert xd tis nu een admin paneeltje geworden,
morgen als ik paa ruurtjes tijd heb ga ik scripts maken er voor
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.11 21:11:32:
kehb roulette al gevonden, in men prullenbakik had die samen met de vip opties gewist perongeluk
-
lolled, ik hoef persoonlijk niks aan me game te verdienen, ik doe eht gewoon eens om te testen, want ik ben van plan heel die credit opties weg te halen, en alles met geld laten werken, dus ook familie opstarten enzo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.11 19:22:51:
KAN IEMAND HELPEN? ik vind van refferal de beloningen niet; -
28 + 22 = 50
als je die 50 euro dan omwisselt, krijg je die 28 euro terug inc die 22.
dan heb je toch die 28 contant?
en dan kan je evengoed dan nog iets kopen :o -
kan je het admin paneel doorsturen?
ik heb ook eentje nodig, daarom. -
dit is mijn code nu
ik hbe die als /ingame/admin.php
opgeslagen.
is dit de jusite plaats? want bij ingame.php heb ik die code wat borkentrack zegt ook al ingegeven.PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["doneren"])){ if($_POST["iedereen"] == "Nee"){ $iets = mysql_real_escape_string($_POST['iets']); $aantal = mysql_real_escape_string($_POST['aantal']); $naam = mysql_real_escape_string($_POST['degene']); mysql_query("UPDATE `users` SET `$iets`=`$iets`+'$aantal' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gedoneerd!</h1> Het bedrag en de soort is er bij de gebruiker bij gekomen! </div> </div> '; } else{ $iets = mysql_real_escape_string($_POST['iets']); $aantal = mysql_real_escape_string($_POST['aantal']); mysql_query("UPDATE `users` SET `$iets`=`$iets`+'$aantal'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gedoneerd!</h1> Bij iedere gebruiker is het aantal er bij de soort bij gedaan! </div> </div> '; } } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Doneren</h1> <b>Uitleg:</b>Vul hier een soort in, en eventueel een naam, en het aantal, en het komt erbij! <form method="post"> Bij iedereen doen? Ja:<input type="radio" name="iedereen" value="Ja"> Nee:<input type="radio" name="iedereen" value="Nee"> Gebruikersnaam (i.v.t): <input type="text" name="degene" value="Admin"> Soort: <select name=iets> <option value=cash>Contant geld</option> <option value=bank>Bank geld</option> <option value=power>Power</option> <option value=rankvordering>Rankvordering</option> <option value=killers>Killers</option> <option value=kogels>Kogels</option> <option value=callcredits>Callcredits</option> </select> Aantal: <input type="text" name="aantal" value="aantal"> <input type="submit" name="doneren" value="Doneer"> </form> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> </div> '; } ?> <br><br> <?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["adminmaken"])){ $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']); mysql_query("UPDATE `users` SET `admin`='Ja' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is admin gemaakt!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } if(isset($_POST["adminverwijderen"])){ $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']); mysql_query("UPDATE `users` SET `admin`='Nee' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is GEEN admin meer!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin maken</h1> <b>Uitleg:</b>Vul hier een gebruikersnaam in, en maak deze admin! (of geen admin!) <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="naam" value="Admin"> <input type="submit" name="adminmaken" value="Admin maken"><input type="submit" name="adminverwijderen" value="Geen admin"> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?> <?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["moderatormaken"])){ $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']); mysql_query("UPDATE `users` SET `moderator`='Ja' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is Moderator gemaakt!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } if(isset($_POST["moderatorverwijderen"])){ $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']); mysql_query("UPDATE `users` SET `moderator`='Nee' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is GEEN Moderator meer!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator maken</h1> <b>Uitleg:</b>Vul hier een gebruikersnaam in, en maak deze Moderator! (of geen Moderator!) <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="naam" value="Moderator"> <input type="submit" name="moderatormaken" value="Moderator maken"><input type="submit" name="moderatorverwijderen" value="Geen moderator"> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen Admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> </div> '; } ?><br><br> <?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["submit"])){ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">PM Verstuurd</h1> Je PM is naar alle leden verstuurd.</div></div> '; $titel = mysql_real_escape_string($_POST['titel']); $message = mysql_real_escape_string($_POST['message']); $Query = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `activatiecode`='0'"); while($Usr = mysql_fetch_object($Query)) { //Controles voor query tabel $date = (date('m/d H:i')); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum) VALUES('$titel', '$message', 'Notificatie', '$Usr->id', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "')"); //mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum) VALUES('$titel', '$message', 'Notificatie', '" . $Usr['id'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "')"); } } echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Massa PM sturen</h1> Stuur hier een massa PM. <form method="post"> <b><font color="green">Titel:</font></b> <input type="text" name="titel" value="Update.."> <b><font color="green"><div align="center">Bericht:</div></font></b> <textarea name="message" cols="50" rows="15"></textarea> <b><font color="green">Versturen:</font></b> <input type="submit" name="submit" value="Naar iedereen"> </form> </div> </div> '; }else { echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen Admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> </div> '; } ?><br><br> <?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["bewerken2"])){ $username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $cash = mysql_real_escape_string($_POST['cash']); $bank = mysql_real_escape_string($_POST['bank']); $killers = mysql_real_escape_string($_POST['killers']); $rank = mysql_real_escape_string($_POST['rank']); $health = mysql_real_escape_string($_POST['health']); $kogels = mysql_real_escape_string($_POST['kogels']); $power = mysql_real_escape_string($_POST['power']); $callcredits = mysql_real_escape_string($_POST['callcredits']); $vip = mysql_real_escape_string($_POST['vip']); $stad = mysql_real_escape_string($_POST['stad']); $activatiecode = mysql_real_escape_string($_POST['activatiecode']); $rankvordering = mysql_real_escape_string($_POST['rankvordering']); $moderator = mysql_real_escape_string($_POST['moderator']); $admin = mysql_real_escape_string($_POST['admin']); mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='$email', `cash`='$cash', `bank`='$bank', `killers`='$killers', `rank`='$rank', `health`='$health', `kogels`='$kogels', `power`='$power', `callcredits`='$callcredits', `vip`='$vip', `stad`='$stad', `activatiecode`='$activatiecode', `rankvordering`='$rankvordering', `moderator`='$moderator', `admin`='$admin' WHERE login = '$username'"); echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gelukt</h1> <b>GELUKT!:</b> De ingevoerde gebruikers is aangepast!: </div> '; } if(isset($_POST["bewerken"])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['username']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); if($data->login != ""){ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Doneren</h1> <b>Uitleg:</b> Pas hieronder alles aan: <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" value="<?php echo $data->login; ?>"> E-mail: <input type="text" name="email" value="<?php echo $data->email; ?>"> Cash: <input type="text" name="cash" value="<?php echo $data->cash; ?>"> Bank: <input type="text" name="bank" value="<?php echo $data->bank; ?>"> Killers: <input type="text" name="killers" value="<?php echo $data->killers; ?>"> Rang: <input type="text" name="rank" value="<?php echo $data->rank; ?>"> Health: <input type="text" name="health" value="<?php echo $data->health; ?>"> Kogels: <input type="text" name="kogels" value="<?php echo $data->kogels; ?>"> Power: <input type="text" name="power" value="<?php echo $data->power; ?>"> Callcredits: <input type="text" name="callcredits" value="<?php echo $data->callcredits; ?>"> Vipdagen: <input type="text" name="vip" value="<?php echo $data->vip; ?>"> Stad: <input type="text" name="stad" value="<?php echo $data->stad; ?>"> Activatiecode: <input type="text" name="activatiecode" value="<?php echo $data->activatiecode; ?>"> Rangvordering: <input type="text" name="rankvordering" value="<?php echo $data->rankvordering; ?>"> Moderator: <input type="text" name="moderator" value="<?php echo $data->moderator; ?>"> Admin: <input type="text" name="admin" value="<?php echo $data->admin; ?>"> <input type="submit" class="submit" name="bewerken2" value="Bewerken"> </form> </div> <?php }else { echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gebruikersnaam niet gevonden...</h1> <b>ERROR:</b> De ingevulde gebruikersnaam, bestaat niet! </div> '; } } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Gebruikers bewerken:</h1> <b>Uitleg:</b> Vul hier een gebruikersnaam in, die je wilt bewerken: <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="username" value="admin"> <input type="submit" class="submit" name="bewerken" value="Start"> </form> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> </div> '; } ?>
-
ik heb het al gevonden
maar toch bedankt iedereen!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.11 11:54:59:
100% leven
11 uur veilig / bescherming
0 power
Contant: euro 500.000.000
Bank: euro 100.000.000.000
Rang: 85% Zakkenroller
Stad: Portland
05:49die 05:49 is toch de tijd?
zoja, op welke pagina kan i kdie vinden
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.11 12:23:22:
eey mensen, ik vind geen admin paneel, iemand die weet waar ik die kan vinden? -
ja dein 4 stuks
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.11 10:57:56:
ik zet er straks een admin paneeltje opmss iets makkelijker xd
-
op welk kruisje ik moet klikken
-
dus kzit op phpmyadmin
links zie ik tabelletjesals ik op users klik zie ik het volgende:
avatar varchar(255) latin1_swedish_ci No images/avatars/empty.jpg Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
admin varchar(3) latin1_swedish_ci No Nee Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
moderator varchar(3) latin1_swedish_ci No Nee Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
vip int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
notes text latin1_swedish_ci No Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
vakantie int(1) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
pimped datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bitches int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bitcheswerken int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
ramen int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
gevangenis int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bankpas int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
boksbeugel int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
pepperspray int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
knuppel int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
vlindermes int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
deserteagle int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
electroshocker int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
c4 int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
cornershot int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
uzi int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
m16 int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
ak47 int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
sniper int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
minigun int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bazooka int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
tank int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
battleship int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
f16 int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
atoombom int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
moab int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
storten int(255) No 15 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
stortenreset int(255) No 15 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
rentedagen int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bestemming int(1) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
aankomst datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
familie varchar(255) latin1_swedish_ci Yes NULL Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
familierang int(1) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
callcredits int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
misdaad datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
gijzelen datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
fraude datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
autostelen datetime No Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
ban datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
plantages int(2) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
drugs int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
bier int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
breezer int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
wijn int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
cognac int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
whisky int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
rum int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
geluksrad datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
roulette int(2) No 10 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
kluiskraken int(1) No 5 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
roven datetime No 0000-00-00 00:00:00 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
refferals int(255) No 0 Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext
missiesvolbracht text latin1_swedish_ci Yes NULL Browse distinct values Change Drop Primary Unique Index Fulltext -
lukt niet.
-
ik heb eigenlijk ook nog niet zo lang ervaring
ben nu 1 maadnje er mee bezig.
begin het al wat te kennen.
maar nog niet zo goedweet jij mss waar ik in me database de spelers kan delete?
-
thx dein
-
Citaat
Is het echt nodig om nog een topic te openen met dezelfde fout als in het andere topic?
die topics hebben mij niet verder geholpen.
-
hey!
ik heb namelijk een activatie fout,
ik krijg een mailtje,
ik activeer.
ik kom dan op die game site,
dan krijg ik de volgende foutmelding:dit is mijn scripts van registreren/activate.
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%+$*,. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $activatiecode = rand(1000000000, 9999999999); mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, en je kunt bijna inloggen. Het enige dat je nog hoeft te doen is op de onderstaande link klikken: http://" . url . "/index.php?p=activate&user=" . $_POST['login'] . "&code=" . $activatiecode . " Nadat je dit gedaan hebt, kun je inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,rnrnEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!rnMet vriendelijke groet,rnAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt! Er staat een activatiemailtje in je inbox.</font></div>"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "nr" . $tekst; } $fout = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div>"; } } ?>
ik hoop dat iemand me kan verder helpen.
is het mss ook mogelijk activatie weg te halen?:) -
waar staat die bij?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.11 09:49:56:
ik heb namelijk dezelfde fout, maar welke script is dat? ik kan die niet vinden?