Posts by Tux

Dit is mijn eerste serieuze reactie vanaf dit account:

Om te beheren:
    Kennis van beheer
    Promotie
    Support
    Geld

Als je nieuwe features wilt toevoegen:
    Server side programmeertaal zoals PHP
    Database zoals MySQL / PGSQL / MSSQL
    Markup talen HTML en CSS
    Client side scripting JavaScript
    Grafisch inzicht

Hey, ik heb een idee:
    Waarom schrijft iedereen hier niet gewoon een eigen wetboek!
    Sticht ook meteen een politieke partij en terwijl je daar dan toch mee bezig bent, probeer dan ook meteen maar alleenheerser over de wereld te worden! :D Gewoon, omdat het kan.

PHP
    $("#delFormReturnText").html("Er is een onherkenbare fout opgetreden. Geef onderstaande informatie s.v.p. via contact aan ons door.<br />\""+html="\"");

Daar zit de fout.

Leuk profielplaatje trouwens.

Citaat van MaffiaLords

Daar ben ik het mee eens, ik kan alleen niet vinden waar ik dat aanpas, ben erg slecht in css gedeelte...

Google "css change font colour input field"

PHP.ini, als het goed is staat iets met PDF uitgecommentarieerd. Ook kun je op Google kijken wat je daar kunt vinden over PHP extensies die PDF documenten kunnen genereren.
    Ik kan me nog wel herinneren dat je in een .NET site een aparte DLL daarvoor nodig had en dat vind ik zelf ook wel vrij logisch.

Edit: check dit: http://php.net/manual/en/book.pdf.php

Heb je de PDF extensie van PHP ingeschakeld?
    Ik weet niet of er native functies voor PDF generatie besaan, maar ik denk het niet, aangezien het net zoiets is als GD, My/Postgres -SQL, PDO etc, waar allemaal aparte extensies voor zijn omdat het toegevoegde functionaliteit is aan wat PHP van zichzelf kan.
    PHP zonder extensies zou een kale boel worden.

Volgens mij kun je ook als je Thunderbird gebruikt gewoon meerdere accounts synchroniseren en die in 1 map terecht laten komen. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar ik denk dat GMail geen ideale oplossing is voor wat jij wilt.

Denk dat als het wel zou kunnen, je het op Google wel zou kunnen vinden. Aangezien je daar al hebt gekeken en het er dus niet instond, kun je aannemen dat het lastig gaat worden.

Dankjewel, Luc, ik vind het héél erg als topics zo slordig worden.

Volgens mij staat de header info van een mail gewoon in het e-mail bestand zelf, of op de POP server waar je hem vandaan hebt. Kijk daar eens.

Hoi, ik ben Tux.
    Je hebt het niet in de verkeerde categorie geplaatst.
    Port forwarden doe je normaal gesproken door op je apparaat in te loggen (via het IP adres van de DHCP) en dan zal er in de GUI waarschijnlijk een tabje met firewall staan. Daar staat het ergens.
    Ik hoop dat ik je heb geholpen.
    We hebben al een TV.

Connect private maken en die aanroepen in een constructor. Disconnect private maken en die aanroepen in een destructor.
    Zo had ik het tenminste gedaan waarschijnlijk als er geen reden was om het niet te doen.

Op die manier bespaar je verderop in je code regels.

Misschien is het ook handig om een nieuw object aan te maken met Database_Result of zoiets. Dan hoef je niet te klungelen met getQuery en setQuery en dat soort dingen, maar dan haal je de resultaten uit een object.

Ik zou het gewoon niet doen, tenzij je er een hele goede reden voor hebt. Er zijn wel betere manieren om geld te verdienen, vind ik.

Heb begrepen van wel en anders hoeft hij mij niet meer te helpen. Twijfel er sowieso een beetje aan, gisteravond begon hij ook al een heel raar gesprek met een dronken kop waarover ik me niet tot in detail uitlaat, dus ik twijfel er een beetje aan of hij wel met verantwoordelijkheden om kan gaan.