Posts by Aaron

Beste,

Normaal zou dit mogelijk moeten zijn met de download link van Ferhat.
    Zelf heb ik dit enige tijd geleden ook eens geprobeerd,
    maar dit was geen succes.

Welke PHP versie wil je werkend krijgen? PHP 7?
    Ik wil wel nog eens proberen...

Aaron

Waarom niet 's nachts zoals elk ander bedrijf / website..?

Ferhat,

ICTscripters is en blijft een hobby voor ieder van ons in het team. Dat wilt zeggen dat wij naast dit nog een ander hoofdberoep hebben.
    Als wij dan nog eens in de nacht alles moeten updaten. Dan kunnen wij ons hoofdberoep niet meer 100% uitvoeren door de slapeloze nachten omdat jij persé wit dat wij dit in de nacht doen.

Het komt er op neer dat ICTscripters mogelijks even offline komt te staan. Maar wij doen ons uiterste beste om de website zo veel mogelijk online te houden. Uiteraard willen wij een zo min mogelijke downtime voorzien.

Graag hiervoor wat begrip Ferhat.

Beste leden/bezoekers,

Ik stel mij dit al enige tijd de vraag, maar nu recent is het team hebben we het er ook over gehad.
    Wat is er nu beter volgens jou? En waarom?

Beide systemen hebben uiteraard hun positieve & negatieve punten. graag hoor ik jullie mening hierover!

Foutje zoeken? Gebruik deze code in je index file:

PHP
    <?php
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set("display_errors", 1);
    ?>

Mappen copieren van een oude server naar een nieuwe, lukt nooit.
    Dit omdat daar enkele configs inzitten van die server zelf....

Ik raad je aan om indien mogelijk je email te openen in bijvoorbeeld outlook. Daar alle mals selecteren en in een mapje slepen op bijvoorbeeld je bureaublad. Dan verbinden met de nieuwe server + ook outlook. Dan alle emails er terug in slepen en laat maar synchroniseren.

Succes!

Ik heb dit gevonden voor de Versio API. Wellicht is dit de oude versie.
    Zelf ben ik niet erg bekend met "API's", maar ik zal eens kijken.

Wat wil je precies allemaal verkrijgen?

Dat is de oudere API. Deze wordt binnenkort offline gehaald, daarom moeten we overschakelen.

De koppeling dien ik zelf te bouwen. (Veronderstel ik). Maar weet niet hoe...

Versio heeft sinds kort een nieuwe API,
    Aangezien ik gebruik maak van de vorige API, zal ik moeten overstappen.
    Helaas ben ik niet zo heel bekend met REST API's

De GET mythode lult mij wel om informatie op te halen, zie:

Aleen lukt de POST & DELETE Mythode niet. Wie kan er mij even op weg helpen? Zodat ik kan verder testen vooraleer ik het ga ombouwen.

API Documentatie:
    https://www.versio.nl/RESTapidoc/

Beste ICTScripters leden/bezoekers,

Sinds kort hebben we de Cloudflare beveiliging kunnen aanpassen waardoor je normaal geen last meer krijgt van het "5 seconden geduld" laden.
    Mocht je toch tegen een melding aanlopen of dergelijke, geef ons een seintje!

Als laatste hebben we 2 aanpassingen gedaan in het team:

We heten Victor terug welkom in het team. Na zijn drukke periode heeft hij nu terug tijd om ons team te versterken.
    Het blijft een tijdelijke functie voor Victor. Welkom terug Victor!

Naast Victor heten wij ook wij ook RobinH welkom in het team.
    Hij krijgt een proefperiode van een maand. Daarna evalueren we hem.
    Hij zal voornamelijk instaan voor het versterken van het team & helpen ICTScripters te verbeteren.

Victor en RobnH welkom!

Aaron

Ik dacht dat Woocommerce hier een plugin voor had (betalend) op Codecanyon.

Kan je mij een link geven?

Ik ben eventueel bereid om het te kopen of iemand te betalen die dit maakt voor mij.

Kent er iemand anders zo'n webshop die dit kan? of mij tips kan geven ?

Aaron

Normaalgezien kan je bij Targetpay enkel smsen, paysafecard, bellen gebruiken zonder kvk/btw nummer. Zonder limit.

Wil je bancontact of ideal? Dan heb je een kvk of btw nummer nodig alsook een rekening op die naam.

Ik denk niet goed. Koen zien we gewoon niet meer dus moet Aaron het doen. Wat mijn mening is, is dat icts aan het sterven is...

Ik kan niet aan de files of de grote instellingen om wat aan te passen jammergenoeg. Ik wil gerust wat nieuws toevoegen of aanpassne naar wens. Maar heb daar de toegang niet voor.

Hoe is het ermee?

Ik wacht nog op een antwoord van iemand. Dan bespreken we het...