Beste,
Ik verkoop bij deze lotusje*be
Deze mag weg voor 10 €
Werd gebruikt voor hand & voetverzorging.
Interne Push via Versio is mogelijk.
Beste,
Ik verkoop bij deze lotusje*be
Deze mag weg voor 10 €
Werd gebruikt voor hand & voetverzorging.
Mogelijk wordt er gebruik gemaakt van een SSL protocol die je server niet ondersteund; "TLS not available"? heb je dit protocol actief staan en is er een certificaat geinstalleerd?
het te ontvangen domein maakt gebruik van letsencrypt.
Toon MeerTegenwoordig heb je voor diverse providers DKIM nodig ook een IPV6 record en hem in je SPF record meenemen.
Mocht dit niet baten dan kan je altijd nog je smtp route aanpassen in je exim file.
en kijk ook even op mail-tester.com wat jou score is daar zie je ook een aantal meldingen als het niet goed gaat.
anders kan je me altijd een prive bericht sturen dan kijken we samen via teamviewer.
Mail-tester.com:
Wow! Perfect, verzenden maar
Score :
10/10
alles staat in het groen. 1 item staat in het oranje/geel:
De List-Unsubscribe header is vereist bij het versturen van massa e-mails, het stelt de gebruiker in staat om zich makkelijk uit te schrijven uit je mailinglijst.
Je bericht bevat geen List-Unsubscribe header
de test op Mxtoolbox.com zegt dat alle in orde is ivm mail
Hallo,
Ik heb al enige tijd een VPS draaien, echter heb ik nu 2 domeinen die klanten van mij een mail willen sturen maar na x aantal tijd krijgen ze een antwoord:
(mail ontvangen op de server)
Onderwerp: failure notice
Delivery failure notification at VERZENDER.be
zonnehoeve.be<[email protected]>:
TLS not available: connect failed: error:140770FC:SSL
routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:unknown protocol I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
--- Enclosed is a copy of the message.
<mime-attachment>
Toon Meer
Als ik de logs bekijk zie ik een lijn meerdere keren terugkeren:
2020-03-09 17:32:44 TLS error on connection from smtp.VERZENDER.be (VERZENDER.be) [91.183.128.***] (SSL_accept): error:140760FC:SSL routines:SSL23_GET_CLIENT_HELLO:unknown protocol
Mijn server specs:
Centos 7.7.1908
Apache 2.4.41
DirectAdmin 1.60.4
Exim 4.93.0.4
MariaDB 10.4.12
Named 9.11.4
dovecot 2.3.10
pure-ftpd 1.0.49
Php 7.3.15
Php 7.2.28
Php 7.1.33
Php 5.6.40
Toon Meer
DirectAdmin & FTP zijn beveiligd met LetsEncrypt
PhpMyAdmin & mail is beveiligd met SSL via het hoofddomein van de server
Iemand een idee waar ik zou moeten kijken / zoeken?
Ik heb al enige config aangepast in de exim maar krijg nog regelmatig de melding te zien.
Je kan kiezen om de site door te sturen of een cname aan te maken. Dat zou de oplossing kunnen zijn...
Domeinnaam http://thepropellers.be te koop.
Domein was bedoeld voor een muziekantegroep. enkele samples op te plaatsen.
Maar de groep is ermee gestopt. Voorheen stond er Wordpress op met een betaald thema.
Eerste registratie was 04/01/2017
Graag bieden vanaf 10 €.
Indien men dit west. kan je er webhosting bij hebben. (+5 € per jaar)
Twan,
zoals FangorN zegt, met een mondeling akkoord kunnen wij niets doen. Dit is woord tegen woord.
Als je een contract hebt of een aangifte bij de politie. Dan kunnen wij daar wat aan doen.
Zomaar iemand bannen om een mondeling akkoord. Kunnen we niet doen. Hoe stom dat dit ook klinkt...
Heb je reeds kennis van een taal? Of is dit volledig van 0 dat je begint?
Heb je de verschillende talen eens bekeken? Is is veel keuze in wat je kan leren. Denk bijvoorbeeld aan javascript, php, html,...
Nu als je nog geen basis hebt en je wilt iets leren van webdevelopment. Raad ik je aan om te beginnen met de basis. HTML en CSS. Dit is nodig om een layout te bouwen op je site.
Eenmaal je dit kent. Kan je met bijvoorbeeld PHP beginnen.
Ruilen met een Codecanyon script mag sowieso niet. Of heb je hun terms of service, rules e.d. niet gelezen? Aangezien je alles toch beter weet.
heb dit even nagekeken. Dit klopt inderdaad.
je mag dit niet zomaar ruilen. Voor overdracht moet je hun contacteren. wat ze meestal weigeren
Ferhat,
Ik zou je binnenkort wel kunnen gebruiken. Wat is de kennis ivm WHMCS in combinatie met Wordpress?
ik ben namelijk enkele projecten bezig, maar dit project toont enkele style fouten. Die ik graag zou willen laten oplossen door een externe persoon of partij.
werk je met een BTW nummer?
Wat Ferhat voornamelijk wilt bedoelen, is wat heb je reeds geprobeerd? Ken je er zelf iets van?
moest je de code niet kunnen bewerken, raden we aan om een “kant en klaar” systee te installeren samen met lay-out teplates. Dan hoef je niet in de code te zitten smossen.
Staat er een demo online? Kunnen we de link krijgen? Dan kunnen we eventueel via de broncode je in de juiste richting helpen...
Ictscripters is zo inactief als het maar zijn kan.
Ik zit voornamelijk alleen nog op sitedeals, dit is gewoon een hele actieve pagina en alles wat je zoekt kun je daar wel vinden.
Twan,
Je mag ons al altijd helpen met tips en dergelijke. Alsook reclame maken voor ICTS.
Stuur me maar even een privebericht met ideetjes .
Op mobiel is de zwarte tekst niet goed leesbaar in het zwart. Daar ga je nog iets moeten aanpassen. Want als ik zoiets zie, dan ga ik meestal direct weg van de site.
Gelieve geen persoonlijke gegevens te posten.
De topicstarter (verkoper) handelt misschien niet correct door zijn eigen sources te “hacken”. Maar als je iets online zet. Al is dit gekocht of zelfgemaakt, ben je zelf verantwoordelijk voor de data.
Uiteraard is dit niet correct van de topicstarter.
Het enigste wat ik nog niet goed versta, is het installeren van sommige frameworks. De meeste moet je installeren via ssh. Daar “durf” ik nog niet mee spelen omdat ik soms bang ben dat hij andere sites en files gaat kapot maken.
Toevallig dat ik dit nu lees!
Ikzelf werk met codigneiter. Maar ik ben net begonnen met een nieuw project en ik ben verschillende frameworks aan het vergelijken.
Codigneiter heb ik enkel maar gebruikt voor enkele responsive websites. Mobiele apps heb ik nog niet gemaakt.
Heb je
Ob_start(); of session_start();
Staan in je script?
Werkt je cache geheugen op je miniserver wel correct? (Maprechten correct ingesteld?)
Meestal is het daardoor dat het niet werkt.
Je kan gebruik maken van Lightbox 2
Demo en handleiding te vinden op https://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/
Succes!
Koen, ik heb je een berichtje verstuurd.