ik kan u een hosting met crons aanbieden
php mysql
direct admin
6 gb ruimte 50 gb dataverkeer voor 25 ( 2de en verdere jaren 20 euro)
natuurlijk kan je zelf ook vragen wat je wilt indien je andere eisen hebt
Posts by Aaron
-
-
Phpbox verkocht aan mij voor 60€
-
ik heb ook interesse, indien u tijd hefet voor mij wil ik u 30 euro geven in ruil voor een layout
geef mij een pm als u nog tijd hebtMvg Aaron
-
Ik wil inderdaad een klantenpaneel,
en WHMCS ken ik ja, maar ik wil liever een origineell/eigen gebouwd paneel
Dus mensen die willen helpen mogen mij contacteren. -
als je een apple computer wilt zal je eerst moeten kijken of het programma dat je wilt draaien en zeker op kan, of er een alternatief is, en persoonlijk werk ik graag met apple computers
-
-
kan je misschien een volledige prinscreen geven? dan kunnen we zien of het mooi past enz,
dit is alvwast wel mooi, -
-
ik heb die sinds donderdag aangevraagd, maandag of dinsdag kan ik u die geven mijn btw nummer
edit: Daarom wacht ik ook even met de site online te plaatsen, die is tevens niet volledig af. we zijn ermee bezig. -
momenteel is er geen site, die ben ik aan het opbouwen namelijk
daarom kan je nekel bij mij terecht als je al een host wilt -
het is wel redelijk veel werk
-
per jaar, wat ik namelijk vergeet te vertellen is dat dit btw exclusief is
-
hallo, ik verkoop namelijk elkele plaatsen op mijn vps server,
ik heb op mijn server:
oneindig subdomeins
Php 5.3.17
Mysql
Instalatron
Cronjobs
CGI en Perl
POP3/IMAP4 e-mail
onbeperkte emailaccountsik vraag natuurlijk een kleine kost, dit om mijn kosten te dekken
Kleine hosting:
2 GB schijfruimte
10€Normale hosting:
4 GB schijfruimte
15€Grote hosting:
6 GB schijfruimte
gratis be of nl domein
20€Extreme hosting:
10 GB schijfruimte
gratis be of nl domein
25€en ik doe mee aan fair use policy,
dat houdt in dat je dataverbruik onbeperkt is maar in extreme gevallen zal ik meer moeten vragenindien interesse kan je mij een bericht sturen, vragen kan je hier plaatsen.
prijs is per jaar, btw exclusief -
ik heb onlangs de standaard skin gevonden, maar die is wel aangepast naar het nederlands, als u die bedoelt en u die wilt kan ik u die doorsturen.
-
Hallo,
Ik ben begonnen met een nieuw project. Het project is een hosting.
ik heb al een eigen vps en eigen site, binnenkort een BTW nummer.
en ik host bij versio.Daar hebben ze standaard api's voor bij het inbouwen bij sites indien je een hosting zal beginnen,
dat maken is geen probleem ( natuurlijk niet vlotjes want ik ben maar een beginner, maar lukt wel)
maar ik ben op zoek naar 1 iemand of eventueeel 2 die willen helpen bouwen van de site.
ik heb al een layout en een loginpagina enz gemaakt. kan je niet goed scripten? en je wilt toch proberen te helpen, dan mag dit ook!Budget: 100 euro
eventueel ook bnespreekbaar!PS: het liefst zou ik iemand willen die in de week savonds er kan aan werken, dan kan ik er ook aan werken en zo gaat de samenwerking beter.
tevens vertel ik hier de link nog niet.Gelieve hier te reageren met vragen en te reageren in een bericht nara mij indien u interesse heeft.
Mvg, Aaron
-
hallo, ik heb een eigen vps nu, zelf geinstalleerd en beveiligd,
maar volgens mij zit er een probleem in, want ik heb een php script staan dat een formlier is en die oet dus naar dezelfde pagina gaan en uitvoeren, maar als ik dat php script uitvoer dan komt er altijd pagina niet gevonden, maar als ik f5 doe dan werkt het wel.
en ja ik heb dat getest op een andere server, dara werkt het wel.
weet er iemand wat ik misingesteld heb? en wat ik moet aanpassen in mijn centos
( ik denk dat het aan de centos ligt)Wie kan mij helpen? ik wil gerust betalen voor het probleem op te lossen, gelieve een pm te sturen naar mij
Mvg aaron
-
de beste ios apps maak je nog altijd beter met xcode, dat prograama wordt steeds aangepast met de nieuwe functies van de ios devices ,
Natuurlijk kan je ook html5 gebruiken maar dat raad ik af want ze gaan die vlugger weigeren in de appstore. -
volgen smij bedoel je verspringen bij de pagina contact, faq, over maffiapraktijken.
dit komt volgens mij omdat je op die pagina in het middenveld fouten hebt staan:
Warning: require_once(./pagina/about.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './pagina/about.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44
Warning: require_once(./pagina/faq.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './pagina/faq.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44
Warning: require_once(./pagina/contact.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './pagina/contact.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/djsven1/domains/sgy.nl/public_html/Maffiapraktijken.nl/index.php on line 44
dit wilt kort gezegd zeggen: dat die pagina's ontbreken op je host, dus als je de bestanden zou plaatsen dan zal je site terug kloppen
Mvg, aaron1232
-
is niet veel extra's aan, enkel 3 beeldschermen met windows 7 -
bij mij laadt die ook heel traag, zoals eeyk zei, te grote images