Posts by Aaron

hallo,

Bij deze wil ik er nog een klein schepje bovenop doen!
    De winnaar krijgt van K.Rens Spotify premium voor een kwartaal.

Bij deze wil ik dat verdubbelen!
    Dus in totaal wordt dat voor de winnaar 6 maand gratis Spotify Premium.

Waarom ik dat doe? omdat dit iets kan/zal worden dat veel nieuwe scripters kunnen gebruiken om te leren scripten.
    (en de taal beter te leren verstaan)

Dus bij deze Krijgt de winnaar 6 maand Spotify Premium
    Succes!

Mvg, Aaron

2 minuten zoekwerk.
    http://lifehacker.com/5873717/…n-windows-with-this-patch

Gezocht op: Windows 8 multiple rdp sessions.

Volgende keer toch iets beter kijken.

dit heb ik bekeken, had die al gevonden, maar deze kan ik nergens downloaden, ik kom steeds op een pagina als ik wil downloaden:
    "无法找到该页
    您正在搜索的页面可能已经删除、更名或暂时不可用。

请尝试以下操作:
    确保浏览器的地址栏中显示的网站地址的拼写和格式正确无误。
    如果通过单击链接而到达了该网页,请与网站管理员联系,通知他们该链接的格式不正确。
    单击后退按钮尝试另一个链接。
    HTTP 错误 404 - 文件或目录未找到。
    Internet 信息服务 (IIS)

技术信息(为技术支持人员提供)
    转到 Microsoft 产品支持服务并搜索包括“HTTP”和“404”的标题。
    打开“IIS 帮助”(可在 IIS 管理器 (inetmgr) 中访问),然后搜索标题为“网站设置”、“常规管理任务”和“关于自定义错误消息”的主题。"

en andere downloads zijn 404 error, ik heb wel ene patch gevonden maar die bleek dan toch alleen voor windows 7 te zijn

mvg aaron

Zoek in google "windows 7 multiple rdp sessions" en je vindt allerelei patchs.
    Nu wil ik dat zelfde op windows 8 en ja dat bestaad al want op youtube zijn er al films van en er zijn ook sites. Maar vindt nergens de patch of het dll bestand.

Mvg aaron

hallo

vroeger had ik op mijn windows 7 door een patch ( legaal) mijn windows 7 aangepast.
    zodat ik via extern bureaublad kon aanmelden terwijl er iemand anders op de pc zat ( ook meerdere externe sessies mogelijk)

maar ik vindt nergens de patch voor windows 8
    weet iemand waar ik die kan vinden?

Mvg, Aaron

ik weet dat er veel bij komt kijken inderdaad, maar dat is toteel geen probleem
    maar ik wil dus niet zo een whmcs want daarvoor moet je betalen, ik wil zelf 1 gaan bouwen, maar aan welke bestandne moet ik dat linken op mijn server? of hoe moet ik dat doen?...

Hallo,

ik heb een eigen VPS maar is er een mogelijkheid om ene hosting ermee te beginnen zodat mensne op mijn site gaan en ze daar registreren en betalen enz en dan dat de site + host wordt aangemaakt?

ik zit bij versio, zij hebben wel api's voor het inbouwen op de site maar dan is de hosting niet op mijn VPS maar dan is het bij hun.
    en ik ben dus op zoek naar een manier dat ik mijn aangemaakte pakketten kan laden vannuit direct admin naar de site en zo een hosting kan aanbieden enz

bestaan er daar api's van van direct admin? of tutorials ofzo? of waar ik aan begin? eenmaal ik weet hoe kan ik het bouwen, maar ik weet niet hoe ik eraan begin.

want ik heb plaats op de vps over en wil die via hosting verkopen, later mijn vps uitbreiden.
    ik weet dat er van die tools bestaan dat je kan huren en dan op je host plaatsen enz, maar ik wil een eigen uniek systeem

Mvg, aaron

zoals scarface zegt,
    het zal wel werken maar indien je zware programmas wilt draaien ( bv games enz) zal je eerst de software van je videokaart en dergelijke moeten installeren

ik zie er namelijk geen probleem in dat het niet zou werken hoor! ;) en terugkeren naar je oude pc kan ook geen probleem vormen

Mvg, aaron

als je van je systeem alles beetje verhoogd kan dat niet zoveel kwaad, mar alles op het maximum verhogen moet je zoals luc zeg een goede koeling hebben, weet ook dat je pc er door vlugger kapot gaat. ikzelf kan via het inloggen in mijn bios ook overcloken,
    ik heb verschillende standen die voorgeprogrameerd zijn ( slow, normal, fast, turbo) miscchien moet je ook eens in je bios kijken? of met je meegeleverde cd.
    die instellingen zijn minder schadelijk dan dat je zelf aanpast

Mvg,aaron

zou er dat iemand willen aanpassen voor mij? ik heb nu de server herinstalleerd , maar als je een eror zou hebben op de pagina komt er op:
    pagina niet gevonden, er komt geen error te zien, als er geen errors zitten komt de pagina wel tevoorschijn

ik geef diegenie die dat kan een vergoeding! 10 euro!

hallo,

ik zit met een probleem, als ik een foutmelding heb ( of expres gemaakt heb) zou de site normala een eroor moeten geven, maar geen enkele site geeft een error aan,

ik heb al vannnalles in het php.ini bestand geprobeerd
    ik heb centos 5.7 met direct admin
    php.ini van /usr/local/lib/php.ini

Hallo,

Deze programma's maken je schrijf niet beter. Deze doen niks anders gan ruimte vrij maken en virussen verwijderen, dat heeft niks te maken met de staat van de HDD.
    En computer reperatie winkel kan een HDD schijf niet maken. Er kan enkel gekeken worden of de bad sectors gerepareerd kunnen worden.

Mvg,
    Tim

tim, in sommige gevallen kunnen ze dat wel reparenen, mijn ssd was verbrand en voor een dure prijs hebben ze die hersteled voor alle data te redden, want was extreem belangrijk

Hallo,

Bovengenoemde programma's hebben hier niks mee te maken. Het gaat waarschijnlijk om enkele bad sectors of gewoon om de fysieke staat van de HDD.

Mvg,
    Tim

inderdaad tim, meestal gata het om iets dat in de schijf kapot is, hoogstwaarschijnlijk zal je beter een nieuw schijf moeten halen,

mar door die 2 programmas kan je die schijf voorloopig wat beter maken ( wilt niet zeggen dat het hersteld is natuurlijk)

ik denk dat het beter is om je hdd eens binnen te doen in een computerwinkel, eventueel herstellen, indien niet herstelbaar vragen om een nieuwe schijf en alles over te zetten zodat je alles terug hebt zoals normaal

Mvg, Aaron

Als ik deze tut volg,
    http://www.pcleek.com/tips-win…j-het-opstarten-windowsxp

Is het dan opgelost dat het er niet meer opkomt?

Hallo,
    dit zal het probleem niet oplossen,
    wat je daarmee doet is enkel schijfcontrole bij opstaren afzetten, dus je pc zal normaal opstarten.

maar daarmee is het probleem nog niet opgelost.

gebruik eens:
    ccleaner
    hitman pro 3.6
    die programma's helpen je zoeken op fouten en virussen, misschien dat het daramee opgelost is.

en ga eens op je pc naar schijfcontrole en voer die eens uit op je c schijf, maar laat op alles controlerren ook sectoren etc ( weet niet hoe dat exact noemt op windows xp)