Posts by Aaron

hallo,

wegens tijdsgebrek verkoop ik het domein phpbox.nl
    gratis push bij versio of verhuiskosten voor de nieuwe eigenaar
    loopt tot: 16-10-2013

ik heb alle rechten over die source, mag maar 1 keer gekocht worden
    source mag appart verkocht worden van het domein.
    ( niet alles die inbegrepen zit in de source staat op de site ( oa: scripts die er bij hoorden, die krijg je erbij))

bieden stopt 24u na het laatste bod

edit:wat zit er allemaal in de source:
    hier een kleine opsomming ervan:
    slooshosting psd + html
    maffiatijd psd ingame + outgame
    finalz betaalstysteem php
    anti doss voorbeeld script
    happy hour script
    hooliganswar layout
    american gangster html layout
    smtp class
    targetpay class
    uploading script
    maffiastarts psd
    phpbox + mysql

bod: 7 euro M.Martens

mvg aaron

Hallo,

Ik verkoop alluploader.be
    ik had die vroeger bij mijn crime nodig, zodat ze gemakkelijk plaatjes konden uploaden. maar omdat ik gestopt ben met dat heb ik dit domein ook niet meer nodig.

startbod:5€
    buy-now: 50€
    registrar;versio
    verloopdatum:15-08-2013

bieden eindigd 24u na laatste bod

Mvg, Aaron

welke baseband heb je nu op je iphone?
    dit vint je bij
    instellingen -> algemeen -> info
    en dit staat bij modemfirmware

je kan je iphone op 6.1.2 unlocken hoor je moet gewoon de juiste tool hebben ( redsnow/ultrasnow/greenp0sion,...)

als je de juiste basband geeft zal ik <el eens kijken voor je! ik heb dit al een paar keer gedaan.

MEESTAL lukt dit maar je mag dan niet meer updaten want je iphone kan dan terug vastlopen ( nadeel )

ik had inderdaad de ' ' over het hoofd gezien, is wel een heel domme fout van mij, toch bedankt.

en bramieboy100 iedereen leert uit fouten, inderdaad ben ik nog aan het leren met php.
    en ik deed dat gewoon uit gewente iets invullen bij lengte, en nam dat stomweg over.

normaal zo ik de varchar 12 gebruiken nu, maar om te testen gebruikte ik de text,

en je kan geen SQL injectie doen omwille van de ip beveiliging die erbij zit

Hallo,

Ik ben bezig met een betaalsysteem te maken die gekoppeld is aan targetpay.
    alles loopt momenteel goed maar ik zit nu nog met een laatste probleem:
    Ik wil de status in mijn database plaatsen maar dit wilt niet lukken, ik gebruikte hiervoor:

PHP
    mysql_query("UPDATE `mistercash` SET `status`=".$status." WHERE `trxid`=".$trxid." ") or die(mysql_error());

Als ik in status een getal steek dan zou die wel werken, maar als ik dus text erin steek werkt die niet.
    In de MySQL staat er bij status text ingesteld

Dus mijn vraag is hoe zorg ik ervoor dat det text in $status in de database verschijnt?

Mvg, Aaron

Hallo,

het is nu gelukt om een while loop te maken uit mijn database,
    maar ik zou graag een andere while loop willen maken,
    ik zou willen alle icoontjes teeds 5 op een rij willen en dan pas een rij eronder.

het lukt me om die icoontjes uit de database te laden maar steeds 5 op een rij te laten doen en daarna pas de volgende rij lukt mij niet.

PS: ik werk liever met tips of hulpmiddelen, niet dat jullie het voor mij doen. als ik het zelf doe leer ik meer bij :D

Mvg, Aaron

Report URL is de URL die op de achtergrond door TP zelf wordt uitgevoerd. Als je bezoeker dus niet op "doorgaan" drukt wordt deze actie alsnog uitgevoerd. Hier kun je bijv. de betaling checken en in je eigen database op de voldaan status zetten en de credits of saldo of wat dan ook bijschrijven. Dan hoef je op de return url alleen nog te checken of de betaling in de DB op voldaan staat en de succes melding weer te geven.

Hopelijk lukt het je zo verder.

en hoe kan ik de parameter meegeven (id) zodat hij onzichtbaar met dat id terugkeert?

Hallo,

ik sukkel even met targetpay.com hun betaalsysteem
    ik heb verscheidende dingen geprobeerd
    soms lukt het half soms niet
    hun code ( bij mister cash) is:

dus wat ik ervan begrijp is dat je rltoo moet invullen ( hier doe ik het niet)
    en de amount

maar moet geheel dat script worden opgeslaan bij bv betaal.php?
    en dus bij returnurl die link geven?

en bij reporturl moet ik dus laten gaan nara bv geheim.php?

en hoe kan ik ervoor zorgen dat de id van een lid wordt meegegeven en dus door de report wordt meegegeven?

en volgens mij moet onderstaande stukje code op geheim.php staan?

dus mijn vraag is hoe doet ik dit ? zodat ik geen fout zou maken?
    ik hoop dat jullie mij verder helpen, zodat ik dan kan verdre uitproberen.

Mvg,
    T.Aaron

Ik kom zaterdag! Indien iemand geen vervoer heeft rond kortrijk kan ik die meedoen.

En ik trakteer jullie ook wel eens!