Posts by Aaron

ik zit ook bij versio,

Wesley Berendsen is iemand die graag doorschuift nara een andere persoon, of het even aan de kanten plaatst ( naar mijn weten toch)
    hij zegt tegen mij altijd, ik geef het door...
    maar als ik op de chat ben en ik zit met iets ingewikkelds, of met een probleem vraag ik als het hem is om mij door te geven aan iemand anders ( indien mogelijk)
    als je echt wilt geholpen worden dan moet je vragen naar Reshad Bashir die is er zeer goed in en die zal je zeker helpen

mvg, aaron

die 2 topics waren beide gemeld, de ene melding blijf maar er gebeurt inderdaad niets.
    ofwel allebei open ofwel allebei toe natuurlijk.

maar er zijn hier nog enkele dingen
    ik wil het team natuurlijk niet afbreken maar ik vindt dat er duidelijkheid moet komen met de regels en niet die ene mag wel andere niet enz

( bij deze wil ik nieman beschuldigen)
    wat ik hiermee wil bereiken is dat de regels eens grondig worden herzien

http://Www.versio.nl verkoopt vandaag de .be domeinnamen voor maar 99 cent!

Niet aleen vandaag, ik kreeg een mailvan hun:

160.000e domeinnaam geregistreerd bij Versio! .BE domeinnamen voor maar 0,99 euro!
    Dankzij onze innovatieve klantenpaneel, uitgebreide API, onze uiterst lage prijzen en bijna 40.000 geweldige en tevreden klanten uit Nederland én België zijn wij trots de 160.000e domeinnaam te mogen verwelkomen.

Versio is registrar bij SIDN, DNS Belgium, EURid en Nominet en koopt de domeinnamen dus rechtstreeks in bij de uitgevende instanties. Wij werken niet met tussenpartijen en daarom kunnen wij onze klanten de allerlaagste prijs bieden samen met de meest uitgebreide controlepaneel en API.

Om de komst van de 160.000e domeinnaam te vieren, bieden wij onze klanten de rest van de maand april .BE domeinnamen voor maar 0,99 euro aan!

Klik hier om uw domeinnamen bij de snelstgroeiende registrar van de Benelux te registreren!

hallo,

als je goed bent in photoshop kan je eerst een psd maken hoe je site er zal uitzien,
    daarna kan je die omzetten ( of laten omzetten naar htm+ logo's)

Over dat menu vind ik wel dat je gelijk hebt. De lay-out daarvan moet ik ook nog aanpassen.
    Verder heb ik de footer inderdaad wat te laag staan, maar dit komt omdat ik in de css de html en body op 100% heb staan.
    Als ik dit verlaag waardoor de footer gewoon zichtbaar is zonder te scrollen, krijg ik alleen nog maar de bovenste helft van mijn Iframe te zien.
    Ik moet nog een maniertje zien te vinden om dit te fixen.

Bedankt voor de feedback ;)

feedback is met plezier gegeven, indien je al verder zit kan je het opnieuw vragen ;)

Aaron.

Dit is wel een voorbeeld.
    Alleen volgens mij maakt hij nog geen verbinding met de mail server.
    Ik kan het mis hebben hoor.

Hij maakt wel verbinding indien de server mail() ondersteunt op locale servers moet je dat instellen met ini_set()

Als ik mag errlijk zijn die menu rechts vindt ik niet zo mooi erbij.

En die copyright, waarom zo laag? Ik bekijk dit nu op de ipad en om ze te zien moest ik naar beneden scrollen, voor de rest ziet het er goed uit

ik heb lessen gehad in dreamweaver en vindt dit 1 van de beste keuzes.
    alleen het nadeel dat het veel kost

maar er zitten wel handige auto invul opties bij

hallo,

ik heb een formulier gemaakt maar ik zit nu met ene probleem, in mijn formulier staat een optie om iets uit de lijst te selecteren (select)
    maar ik wil dat je bijvoorbeeld optie 1 ervan kiest dat er een deel in het formulier veranderd.

bijvoorbeeld je kiest daar optie kleuren dan moet eronder een optie verschijnenn kleuren, maar kies je bv dieren dan moet je een lijst van dieren kunnen selecteren.

maar ik weet niet hoe ik dat zou moeten, ik dacht eerst aan een jqeury maar zijn er zandere mogelijkheden?
    ik hoef natuurlijk niet de volledige oplossing, een duwtje in de rug zou altijd leerzamer zijn.

( sorry voor het moeilijke uitleggen)

mvg,aaron

In de message kan je html insteken, maar als je een afbeelding insteekt vergeet dan niet de volledige url in te steken

ik heb nu windows 8 ook geinstalleerd. alleen vindt ik het jammer van mijn start menu.
    maar ik heb daarom het programma start8 geinstalleerd.

dit brengt toch een deel van windows 7 terug nara windows 8 alleen jammer van de transparantie die nog weg is

sinds dat window s8 begon heb ik alle pc's overgezet naar windows 7 en sommige naar windows 8

ik heb dit al een hele tijd actief staan,
    dit kost niets extra.
    er is maar 1 nadeel, en dta is als je internet thuis op is kan je niet op de hotspot. maar naar mijn weten heb ik geen limiet om die hotspot zoals Ferhat.Remory
    ik kan er mijn datalimiet van thuis mee opgebruiken. eenmaal dat op is dan kan ik alleen thuis op smallband zitten en op geen enkele hotspot

tenzij ik dan wel zou betalen voor 2Gb extra
    wij hebben Business Shake L ( weet niet of het daaraan ligt)