Posts by Aaron

    Inprincipe zouden hun met hun eigen shop / systeem gewoon een xml extract kunnen maken van alle categorieën en producten, met alle informatie tevens de afbeeldingen die hun gebruiken.


    Lijkt me handig om daarover in gesprek te gaan met de aanbieder, aangezien het voor de aanbieder ook een verlies is omdat hij er niet vanuit kan gaan dat iedere dropshipper dan alles ook maar gaat overnemen.

    Ze willen massas dropshipping net tegengaan. Daarom doen ze dit niet. Klanten die dit willen gaan dit wel handmatig overtypen. Zeiden ze mij.


    Nou, de vriendin is thuis. Intussen zitten alle afbeeldingen al in de database. Nu nog tekst en uitleg. Ze heeft zo wat te doen :thumbup:

    Hallo,


    is het de bedoeling om met DirectAdmin de klanten op je HDD te zetten? Dit kan met symbolische link.


    Het uitbreiden van je os met een HDD kan, maar is niet aan te raden. Door volgende redenen:


    Je OS staat op de SSD, je voegt data van klanten toe tot de SSD vol staat, daarna vult bij aan op je HDD (logisch). Maar dan komt het: als je een update gaat uitvoeren gaat hij je OS deels op je HDD zetten = vertragen van je OS...


    Zeker dat je dit wilt? Of hoe wil je het exact?
    Ik kan je dan de nodige codes / tools geven...

    Als ik ze allemaal wil importeren 8500.
    Wil er minstens 4000 van hun in mijn webshop.


    “Gelukkig” is de vriendin thuis door haar verstuikte voet. Waardoor ze nu dagelijks enkele artikelen manueel update.

    Hebben ze zelf een Wordpress site waar hun producten staan met Woocommerce? Anders kunnen ze die gewoon exporteren.


    https://docs.woocommerce.com/d…t-csv-importer-exporter/#

    Nee, ze hebben hun eigen webshop. Ik kan wel tegen betaling een kopie van hun op mijn site zetten, maar dat wil ik niet want hun website is niet mooi...


    Ik kan via de EAN code van hun csv lijst via het zoekveld wel naar het juiste product komen.
    Bestaat er geen programma die dit kan doen voor mij?

    Hallo,


    Ik ben bezig met een webshop op te starten, ik krijg van mijn leverancier een csv lijst met prijs, omschrijving, code & stock.


    Echter had ik graag ook een foto en de omschrijving erbij gehad ipv dit allemaal manueel te doen.
    Ze hebben zelf een webshop waarin ik die gegevens kan afhalen (ik heb toestemming). Hoe kan ik aan de hand van een plugin (of software) de logo's en teksten van hun website afhalen?


    Als ik de code in hun zoekveld ingeef, dan komt er steeds maar 1 product zichtbaar.

    Beste leden, bezoeker(s),


    Vanaf vandaag zijn @Servertjee en @Jeroen.G proefmoderators. Zij gaan op proef het team versterken.
    Beide staan in voor het helpen in discussies en het uitwerken van ideetjes.


    @Jesse is bij deze doorgegroeid naar hoofd moderator, hij zal onze 2 nieuwe teamleden ondersteunen en helpen waar nodig.


    Laten we samen deze community beter maken!


    Aaron

    Heb zelf wat zitten opzoeken.


    De usb connector achteraan is softwarematig uitgeschakeld. Geen idee hoe je die dan terug werkend kunt krijgen, maar moest dit lukken. Dan kan je beginnen met “jailbreaken” van het toestel.

    Ik zou zeggen: zoek en download het. Test hem lokaal en bouw iets gelijkaardigs zelf vanaf 0.


    Zo is de code terug up to date & heb je zelf iets unieks gemaakt. De code is oud waardoor die niet mobiel vriendleijk is.


    Ik denk zelfs dat ik een kopie nog ergens staan heb :saint:

    Update; heb het voor de helft werkend dankzij de link van @Syntaxx maar het probleem is nu dus dat ik een internal server error krijg..


    Apache Configuration
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !bedrijven\
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(.+?)\.betaalplugin\.nl$
    RewriteRule .* /bedrijven-%1 [L]

    Als ssl aan staat, zorg er best voor dat je http naar https doorstuurt. Wat zeggen de logs over we 500 error?

    Goeiedag Aaron,


    Ik zou me graag willen aansluiten bij het team :)


    Groetjes,
    Alex

    Kan je mij een Privé Berichtje sturen met uw motivatie + korte omschrijving wie je bent en wat je doet?


    Omdat ik al heel lang lid ben zou ik wel willen helpen met de online marketing voor het forum. Is hier ook een vergoeding voor beschikbaar en ook een budget waarmee we kunnen adverteren?

    Budget is beschikbaar & een vergoeding is bespreekbaar ;)
    Stuur je mij even een motivatie + een korte omschrijving over jezelf? + Wat je eventueel zelf verwacht?

    Thuis spelen we vaak gezelschapsspellen, we verzamelen veel verschillende en testen ze uit. In februari hadden we een nieuw 999 games spel gekocht waarin er veel pionnen zitten.


    In maart hebben we een website gevonden waarop iemand van de “simpele” vierkantjes een pion gemaakt had met een 3D printer. Via een vriend hebben we dit ontwerp kunnen laten printen.


    Dat was voor mij een eerste ervaring. maar wel een positieve. Het ontwerp was reeds voorgemaakt waardoor we dit enkel moesten inladen en printen.

    Weet niet of de Belgische wet toelaat dat je bankgegevens mag opslagen.

    Het is een voorbeeld. Ik wil voornamelijk wachtwoorden van hun emailaccounts en webhosting opslaan op een veilige manier zodat mijn collega’s er ook aan kunnen.




    Is het mogelijk dat het hele systeem dezelfde encryption key gebruikt?
    Het gevaar is dan wel dat je systeem gehackt wordt en ze zo alles kunnen decrypten.


    Anders is end-to-end encryption misschien een idee? Al weet ik niet of dat met meer dan 2 gebruikers kan.


    Misschien heb je hier iets aan?

    Dat is mogelijk! Zal dit bekijken.
    Nog iemand met andere mogelijkheden? Wil ze graag vergelijken

    Hey!


    Ik ben bezig met het maken van een loginsysteem waar ik belangrijke informatie kan opslaan. Het wachtwoord is uiteraard beveiligd in de database. Maar de content niet.


    ik ben op zoek naar een manier om bijvoorbeeld bankgegevens op te slaan in de database, maar niet direct leesbaar is via phpmyadmin.


    Wel wil ik dat de gebruikers die kunnen inloggen, de bankgegevens kunnen zien. (Ze hebben elke een aparte login en wachtwoord).


    Kan er mij hier iemand opweg helpen hoe ik dit kan doen? Zonder dat we een gezamelijk wachtwoord moeten delen?

    Ik kan met mijn router bepaalde poorten tussen bepaalde tijden openen en sluiten. Hem momenteel een fritzbox liggen. Misschien heb je daar wat aan?

    Kan dit ook met mijn router, echter blokkeer in meer dan nodig. Wat dus niet helpt.


    Ik denk eerder dat een programma beter zou zijn. (Als dit bestaat tenminst)

    Hallo,


    Ik heb thuis een PC staan die 24/7 aan staat, op die PC draait Domoticz, Raidrive, Onedrive en nog enkele andere synchronisatie programma's. Deze waren steeds bezig met de data de downloaden en te uploaden. Maar ik ben sinds vandaag verander van Provider.


    De provider waar ik voorheen bij zat had onbeperkt internet (zonder limiet), maar de snelheid was maar 200 MB download en 20 upload. Ik ben sinds vandaag veranderd en ik heb nu 400 download en 40 upload met onbeperkt internet. maar de kleine lettertjes daar zeggen 750 GB tijdens de piek uren max. Indien ik er over zit zal het internet nog gaan, maar traag.


    En dat wil ik uiteraard vermijden omdat we geen distributie hebben, we streamen alles naar de TV waardoor het kijken via te trage snelheid niet optimaal is.


    Bestaan er programma's op internet toegang tijdens bepaalde uren te blokkeren (voor bepaalde programma's)? Of kan dit met de windows Firewall?
    Ik wil wel nog steeds zelf op internet kunnen op de PC, dus het internet mag niet volledig geblokkeerd worden.


    Ik heb Windows 10 PRO
    TP Link Deco M9 plus



    Aaron

    Dit is enkel op de mobiele versie?
    Ik zal dit onderzoeken en aanpassen!