Posts by Aaron

Hallo,

Ik ben van plan om een kleine webhosting te starten.

Wat ik er graag in wil:

- Facturatie
    - Klantenpaneel ( gegevens aanpassen, domein kopen, nameservers aanpassen)
    - Automatische verlenging / handmatig kunnen instellen
    - API van targetpay
    - Paypal
    - Supportsysteem

En dit liefst niet gecodeerd.
    Ik heb een Ruim budget. 100 - 500 €
    Layout heb ik al
    Indien je zoiets hebt liggen of mij erbij wilt helpen gelieve een PM te sturen

Edit:
    Domein registratie / controle / aanpassen / verlengen zouden moeten bij versio kunnen

Mvg Aaron

hallo,

ik probeerde net een bericht te versturen, maar ik krijg steeds een foutmelding dat mijn bericht niet ingevuld is,

ik wil dus via deze manier aan K.Rens of een ander Teamlid dit melden aangezien ik dit niet via een Pm kan doen.

Het komt waarschijnlijk door die nieuwe update dat er een kleine fout zal inzitten.

Mvg, Aaron

hallo,

ik ben op zoek naar 1,5 euro paypal

ik ben bereid om via een onderstaandeb betaalmogelijkheid 3€ te geven:
    - overschrijving
    -mister cash

ik zou zo rap mogelijk dat geld moeten hebben, normaal doe ik dat met overschrijvingen maar zou het geld morgen al moeten hebben.

wie ziet er dit zitten om mij 1,5 € paypal te geven? 3 € krijg je in de plaats

mvg, aaron

Hallo T.Aaron.

Zoals ik in bericht #12 al heb gezegd.
    In Webmatrix is ook te scripten en dat vind ik zelf gemakkelijker dan een apart programma.
    Ik neem aan dat jullie het met me eens zijn!

ieder zijn keuze natuurlijk wat hij gebruikt ;)

ik had zelfs nog nooit van webmatrix gehoord

Host al jaren alles bij Versio en tot nu toe erg tevreden.
    Heb er een vps draaien met meerdere sites erop en geen enkel probleem.
    Ook de klantvriendelijkheid heb ik niets op aan te merken...

Als je een firewall niet juist instelt, dan maakt het niets uit waar die gehost is.
    Dit probleem kan zich altijd voor doen.

ik heb ook geen problemen, ik had 1 malig problemen dat aan versio lag en die hebben dat mooi opgelost, binnen de 15 minuten.

Hoi,

Ik kan opeens niet meer vanaf mijn wifi verbinding op mijn website die ik host bij Versio.
    Als ik de wifi uit doe en op 3g internet ga doet de site wel gewoon, hoe kan dit? Ik kan ook niet meer in de phpmyadmin via versio...

Hopelijk weet iemand wat er aan de hand is,
    Philip

soms gebeurt het dat mensen een server heel sterk willen beveiligen, te sterk beveiligd is ook niet goed. want dan kunnen er onnodige gebruikers verbannen worden voor bepaalde duur ( VPS server)

indien je een webhosting of resellerhosting bij hen hebt dan ligt het aan hun. tenzij je opera browser gebruikt
    want ik werdt altijd na minuten geblokeerd als ik mijn opera browser gebruikte ( wat raar is)
    maar als ik op versio zit met mozilla firefox of interner explorer dan had ik gene probleem,

ze hebben mijn ip op de whitelist gezet en mij aangeraden om een andere browser te gebruiken tot het probleem opgelost is.

3 tot 5 keer uw pc rebooten als hij start

dan komt er een windows herstelfunctie, die controleert je pc op fouten en indien mogelijk herstelt hij die vanzelf

lukt het herstellen niet ? dan kan je via die modus ook fabrieksinstellingen starten, dit duurt wel even maar al je bestanden staan er nog op, allee, de programma's herinstalleren ( de meeste )
    dan kan je terug verdergaan.

versio blokkeert soms mensen voor 24u door teveel aanvragen, heb ik ook soms, ga naar de versio chat via uw gsm en vraag dat jouw ip op de whitelist staat

als je het zeker bent dat je het niet gedaan hebt en hij gaat klacht neerleggen tegen u dan uhoeft u niets te vrezen.
    je zal je zelf waarschijnlijk eens gaan moeten verdedigen maar indien he niets gedaan hebt dan kan dat geen kwaad.
    indien hij layouts van jou copiert dan kan jij aangifte doen tegen hem, vergeet deze originele text dan niet mee te doen.
    want dit is een dreigement ( prinscreen van het originele)

indien hij jouw servers aanvalt moet je zeker aangifte gaan doen.

en de server beveiligen op jouw kosten? dit kan enkele als jij het gedaan hebt natuurlijk,maar indien je onschuldig bent kan je niets ten laste worden gelegd.

(correct me if i am rong :p)

de jacht zou sinds vannacht over zijn,

ze hebben de 2 de persoon gevonden in een boot in een achtertuin
    dit door iemand die bloed zag liggen.

moest ik daar wonen zou ik zeer blij zijn dat de dader gepakt is hoor, zomaar thuis zittenw achten zou niets voor mij zijn :s

maar ik vindt het een schande van die bomaanslagen