Daarmee dacht ik dat je alleen maar geld kunt ontvangen, klopt dat? want ik zoek voor geld te versturen naar andere PayPal leden
Posts by Aaron
-
-
Hallo,
Er bestaat al een API van PayPal waar je als ze betaald hebben je hun goederen kunt leveren ( VB: scripts,...).
Maar kan je ook met die API het omgekeerde doen? Ikbedoel daarmee dat je Via de API geld kunt laten storten op een andere PayPal rekening?Mvg, T.Aaron
-
ik vindt die wat overdreven ( mijn mening natuurlijk)
-
ziet er een goede en mooie auto uit
ik zou het kleur zwart kiezen ( wil ik liesfst van al, want wit zie je te rap dat hij vuil is of schade aan is ( klas,..) maar is natuurlijk mijn mening
-
voor diegene die een bericht aan het typen zijn, of antwoorden en die de foutmelding krijgen van timeout:
gewoon de F5 induwen, dan gaat de site wel terug laden en is je bericht verstuurd
ik dacht namelijk dat het namelijk aan mij lag, tot ik dit zag.
Hopelijk wordt het snel opgelost. succes met de zoektocht naar het probleem! -
er wordt verwacht dat er gecontroleerd wordt dat alles goed werkt,
tevens op controleren op bepaalde veiligheidslekken etc
budget is 50€ -
Hallo,
Zoals de itel al zegt ben ik op zoek naar iemand die mijn centos server wilt in orde zetten,
Hij werkt al goed, maar wil een extra controle van iemand die er veel meer van kent dan ik.controle dat alles goew erkt, goede beveiliging etc.
Noatuurlijk is dit met een vergoeding.
Geintereseerden mogen mij een Pm versturen.Mvg, Aaron T.
-
-
TIp: als je spotify gebruikt en je hebt nog geen betalingen gedaan kan je 1 maand gratis doen zonder reclame
ga gewoon naar de betaalpagina en koop 1 maand met paypal of dergelijke, na de betaling heb je 1 maand alles gratis want het koste je toch niets de eerste maand, maar zet wel d ebetaling stop ( of zorg dat er geen geld meer op staat) anders betaal je wel volgende maand.
-
http://www.howtogeek.com/12808…fore-buying-a-chromebook/
Daar staat een mooie handleiding hoe je het moet doen
-
-
Ik zoek iemand die dit kan inbouwen in de site of een volledig nieuw maakt
-
Wellicht is klantenpaneel V3 iets voor jouw, hier zit een mollie module in en bevat PayPal ook bevat het een Directadmin Module en werkt het met een TransIP module.
er is 1 script gecodeerd dat is de functions.php maar dit valt wel met de maker te overleggen, heb destijds ook de Klantenpaneel V3 aangeschaft en voor een xx bedrag de ongecodeerde versie van functions.php.
En anders heeft Versio ook nog een klantenpaneel gemaakt voor zijn/haar resellers, dus als per echt alleen met Versio wilt werken, dan kan je die klantenpaneel ook gebruiken en was volgens mijn ook nog ongecodeerd.
pm verstuurd voor meer info
-
Ik zoek een volledig ongecodeerd webhosting systeem
-
ik heb paypal geld staan, kan ik er iets voor in de plaats krijgen?
-
Dan zou die met een cronjob moeten gaan werken, dat maakt de site veel trager. Ik raad aan om inderdaad met een captcha of iets te gaan werken.
Daarvoor hoeft niet persee een cronjob, je kan bijv bij iedere actie timestamp in je database steken en iedere keer als die persoon dat terug wilt doen controleren eerst of die tijd om is -
als het in een spel is kan je toch controleren op tijd? zodat hij bv maar om de 1 min kan die actie doen?
-
Omdat de TS aangeeft dat het niet gecodeerd mag zijn, staat in het topic.
Inderdaad, ik zou het liefst van al niet gecodeerd willen, dit omdat ik later die code kan laten aanpassen enz naar eigen wensen
-
Zijn er mensen die eventueel een volledig systeem hebben? Of eentje willen maken voor mij?
L.Groot het ziet er wel goed uit maar ik wil toch liever gekoppeld met versio enz. Maar toch bedankt voor de aanbieding
-
Wellicht kunnen wij van Rapifia Europe iets voor u betekenen. Ons klantenpaneel (http://www.customers.rapifia.eu) kunnen wij aan u verkopen en voor u inbouwen in uw layout. Werkt echter wel met de Pay.nl API (van TinTel B.V.) en de MijnDomeinReseller API voor de domeinnamen. Verder met de DirectAdmin API voor de webhosting en VPS / overige producten gaat handmatig.
Prijs is bespreekbaar maar is wel voor een enkele licentie (dus geen doorverkoops/alle rechten), source is ongecodeerd en in PHP procedural. Verder 2 jaar garantie op fouten in de scripts.
Kan er eventueel aangepast worden naar targetpay.com + paypal als betalingsysteem?
en wat ik vergeten te zeggen heb, het zou moeten mogelijk zijn bij versio ( indien mogelijk dus domein registratie enz bij versio)EDIT: Anders nog andere personen?