Posts by Aaron

Bij deze heb meerdere keuzes gemaakt in de poll,
    ik zal wel meedoen om bij te leren. maar als ik geen tijd meer heb kan ik er niets aan doen.
    ik hoef niet per see die status, maar dat is natuurlijk wel mooi meegenomen.

en een mens is nooit oud genoeg om bij te leren zeg ik steeds!
    Dus ik probeer het en ik geef Ictscripers een kans om dit te doen, zie dit wel als een goed idee

Mvg, Aaron

Hallo,

Het klinkt op zich wel een leuk idee,
    maar ik ben iemand die wel wil meedoen, maar ik zal het niet kunnen
    dit omdat ik soms geen tijd heb, dus zal ik soms de deadline niet halen.

Citaat

@Swaffelaar:
    dat is inderdaad wel waar, je kan valsspelen als je wilt dus controle kan dien 100%

maar voor mensen zoals ik zullen dus helaas geen status krijgen omdat ik geen tijd heb voor die lessen, dit omdat ik zelf lessen volg en vast werk heb samen met een bijberoep

Citaat

Tim:
    Kan je ook niet iets doen als mensen een diploma of getuigeschrift hebben dat zij die status ook krijgen? Ik kan dan bijvoorbeeld aantonen op het einde van het jaar als ik geslaagd ben...
    en wat doe je met leden die bijvoorbeeld binnen 6 maand nieuw zijn? hoe kunnen zij dan die status krijgen?

Mvg,

Aaron T.

Hallo,

Wil je geluid via je videokaart naar iets anders sturen, dan zal dit via je displaypoort moeten. Je kan van display naar HDMI gaan met behoud van geluid.
    Verder kan je natuurlijk vanuit je MB en/of audiokaart ook nog geluid doorsturen.

Mvg,
    Tim

via de display port wilt hij het ook niet doen,
    als ik de laptop aansluit wel het ligt aan de pc maar weet gewoon niet aan wat

Edit: blijkbaar zat er een fout bij de installatie van Windows 8.1 ik heb die opnieuw geïnstalleerd en daarna de videodrivers
    en nu kan ik via de DVI uitgang met de bijgeleverde omzetter naar HDMi geluid doorsturen naar de surround die dan tevens beeld doorstuurt naar de tv. en dit niet met 2 kanalen, maar met 7.1 kanalen zelfs

Mvg,
    Aaron

wil je wel geloven hoor, maar vindt het dan wel raar dat het op mijn videokaart wel mogelijk is door de meegeleverde omzetter naar hdmi
    http://www.amd.com/US/PRODUCTS…n-hd-5970-overview.aspx#2
    daar staan de specificaties op en er staat ook bij dat het mogelijk is.

maar zal dan speciaal voor Tim de vraag anders stellen.
    Hoe stuur ik mijn geluid door een hdmi kabel door naar een 7.1 of 5.1 surround? nu komt er alleen maar 2 kanalen geluid binnen terwijl ik vorige week 5.1 kon doorgeven ( zonder extra programma's )
    EDIT: ik zie wel dat de computer hem automatisch herkent als hdmi bij geluid, geen dvi

Dat kan wel tim,
    Want heb er al eens geluid door gedaan,

Wat ik wel vergat te zeggen is dat er op die dvi een hdmi omzetter op zit.

Geluid stuurt hij nu al met 2 kanalen door

Edit: bij de eigenschappen van de videokaart staat dit:
    Integrated HD audio controller
    Output protected high bit rate 7.1 channel surround sound over HDMI with no additional cables required
    Supports AC-3, AAC, Dolby TrueHD and DTS Master Audio formats

In principe kan dus 7.1 ook

Mvg,
    Aaron

Hallo,

Ik heb een videokaart die via de DVI uitgang naar een beeldscherm gaat en naar de surround ( daarna naar de tv )
    vroeger kon ik via de instellingen het geluid doorsturen naar de surround ( 5.1 ) maar dit lukt niet meer.

vroeger ging ik rechts onderaan met de rechtermuisknop klikken op het geluidsicoontje en koos ik voor afspeelapparaten
    daarna deed ik rechtermuisknop op mijn DVI kaart en koos ik voor configureren, daar kon ik kiezen voor 5.1 en zo had ik dus perfect geluid via de surround.

maar nu bij het kiezen staat er alleen stereo ( 2 uitgangen )
    alles op de surround is correct ingesteld want via de laptop werkt het wel.
    tevens toont hij ook aan dat de surround alleen 2 kanalen binnenkrijgt ipv 5.1

Gegevens:
    videokaart: ATI radeo HD 5970
    Besturingsysteem: Windows 8 64 Bits
    Software: ATI catalyst control center

vroeger ging het wel op windows 8, ik had een upgrade gedaan naar windows 8.1 maar na 1 week keerde ik terug naar windows 8

alle drivers zijn geinstalleerd en ik heb perfect beeld

Weet er iemand waar het zou aan kunnen liggen?

Mvg, Aaron

RewriteBase /

En in de header plaats je: <base href="http://domeinnaam.nl">

Geniaal ! het werkt!

was dus simpelweg het gedeelte in de header vergeten, had die RewriteBase al eens geprobeerd.

Probleem is opgelost! Bedankt Wmdiensten

Mvg, Aaron

Hallo,

ik heb niet zo heel veel ervaring met prijzen I.V.M. een banner, maar ik heb er ooit 1 laten maken die bewoog voor 30 euro. en die leek wel erg professioneel.

voor een bannerplaats kan je eventueel bij dutchleader rechtsboven, of via de Google Ads.

wat ik je als tip kan geven is om linkpartners te zoeken, en deze te ruilen.

Mvg, Aaron

Hallo,

Ik heb een probleem bij mijn RewriteRule
    Hij werkt perfect als je hem zo gebruikt:

PHP
    RewriteEngine on
    RewriteRule hoofdpagina$ /index.php?pagina=home[QSA,L]

Maar ik wil Variabelen meegeven en dit lukt niet, Wat ik nu heb is:

PHP
    RewriteRule
    RewriteRule algemeen/organisatie$ /index.php?pagina=organisatie [QSA,L]

hij toont de link correct en hij toont de text correct
    maar de layout en de logo's doet hij niet correct ( staat niets van de layout op )

Alles wordt ingeladen via de index:

PHP
    include "pagina/".$_GET['pagina'].".php";

Weet iemand wat ik eventueel zou fout doen? Of waar ik moet zoeken?
    Als je iets te kort hebt laat dit mij weten, dan plaats ik dit hier ook erbij.

Mvg,

Aaron T.

Hallo,

Zoals jullie al weten is Windows 8.1 update beschikbaar.

Maar ik had problemen na de update dat hij vast loopt en traag gaat.
    En wat blijkt nu? Dat ik het niet alleen heb.
    Veel mensen ondervinden dat!

Microsoft heeft Windows 8.1 in de store al gestopt omdat er teveel problemen waren. Men zou eerst op zoek gaan naar een oplossing en die dan daarna terug plaatsen in de store, momenteel blijft de windows 8.1 wel in de rekken liggen.
    Wanneer hij terug beschikbaar is, is nog onbekend.

ik ben toch blij dat ik het niet alleen ben, nu kunnen ze eens goed onderzoeken wat er mis is. Daarna zal ik misschien wel upgraden.
    ( dit nu wel in een virtuele omgeving, zodat ik niet opnieuw hoef terug te keren )

Bron:
    http://datanews.knack.be/ict/n…article-4000429517445.htm

Mvg,
    Aaron T.

Je krijgt een windows old map.
    Alles moet je herinstalleren.
    Sommige maar heel weinig programmas zullen wel kunnen blijven draaien

Maar ik ben direct teruggekeerd naar windows 8 door een nieuwe instalatie!

Mijn systeem is er heel traag door geworden ( zelfs explorer duurt lang)

Start8 werkte niet meer
    En bij het spelen van een spel freezde mijn scherm regelmatig

Dus mijn oordeel:
    Niet installeren en wacht op een stabielere versie

Mvg
    Aaron T.

ik heb windows 8 al een tijdje,
    soms is het handig soms niet.

bijvoorbeeld: ik gebruik liver skype bureablad dan de app
    maar je kan zelf kiezen in windows 8 wat je wilt.

en indien je de start terug wilt zijn er genoeg programmas ( bijv: start8 ) om die terug te krijgen.

ook mijn transparantie is teruggezet en nu vindt ik windows 8 veel beter.
    nog geen last gehad van crash of dergelijke.

mvg, Aaron