Posts by Aaron

Hallo,

ik heb de broncode nagekeken en volgens mij heeft u dit teveel staan:

Code
    <div class="navbar-header"><button type="button" class="navbar-toggle" data-toggle="collapse" data-target=".navbar-collapse"><span class="sr-only">Toggle navigation</span><span class="icon-bar"></span><span class="icon-bar"></span><span class="icon-bar"></span></button></div>

verwijder dit eens en kijk eens naar het resultaat.

Hallo,

Het maken van het spel zou vrijwillig moeten gebeuren.
    Als het spel later van start zou gaan zal er natuurlijk een overeenkomst gebeuren wat er met de "winst" zal gebeuren.

Hallo,

Ik had vroeger een maffiaspel dat een zeer goed goede “look a like” was van sommige Crimeclub’s Ik heb die source gevonden op het internet met veel bugs en deze dan zitten unbuggen. Daarna heb ik die 1,5 jaar zitten online houden. Door tijdsgebrek had ik het domein verkocht en dus alles stopgezet. Nu woon ik alleen en heb ik dus meer tijd. Maar zag het niet zitten om hetzelfde spel terug op te starten. Ik heb er lang over nagedacht maar heb dan besloten om een nieuw spel te maken.

Maar zo goed ben ik namelijk ook niet om alles alleen te maken en te testen (dat zou mij wel grotendeels lukken). Natuurlijk heb ik wel al een concept gemaakt van hoe het spel zou kunnen werken ( is niet helemaal af, maar het grootste deel wel).

Ik ben op zoek naar mensen met kennis over:
    - Designers ( voor de lay-out, icoontjes in het spel)
    - PHP
    - Bedenkers/tekst schrijvers ( dit voor verhaallijn te maken en teksten bij missie ect)
    - Java
    - Testers (latere fase)

Het liefst zou ik mensen willen die al eens aan een crime spel hebben gewerkt. Mensen zonder deze ervaring is niet erg. Ben je zelf geen pro? Maar kan er wel iets van? In zekere zin dat je zelfstandig te werk kan en tenminste kan proberen. En niet bij het kleinste probleem hulp moet zoeken. Dan ben je zeker ook welkom! Ik wil mensen de kans geven om samen het te proberen.

Graag mensen met inzet & doorzettingsvermogen en die niet opgeven na enkele dagen. Die ook kunnen samenwerken.
    Kan je niet elke dag eraan werken? Geen probleem! We werken er samen aan en iedereen heeft ook ene leven thuis.

Vragen kunnen mij ook gestuurd worden via bericht!
    Ik zal mijn idee wel niet prijsgeven aan iedereen. Alleen aan diegene die zouden meewerken.

Indien mensen geïnteresseerd zijn mogen ze mij een bericht sturen met hun motivatie en wat ze in het verleden gedaan hebben qua websites bouwen en crime spelen.

PS: ik sta ook in voor alle kosten die we zullen maken!

Mvg,

T.Aaron

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Hier kan je verschil van graphics bekijken: PC/PS3/PS4 ;)

Bedankt voor de video!
    Zo zie je dat het iets beter is op de PS4
    maar dat houdt mij net niet tegen om te spelen! ;)

Ik heb juist gelezen dan de kwaliteit op de PS3 beter is dan op de PS4 omdat ze het niet hebben aangepast kwa grapichs die de ps4 aan kan. Ze hebben het zo gedaan dat ze het ook meteen kunnen uitbrengen op next-gen consoles. Kwantiteit boven kwaliteit.

Correct me if i'm wrong.

Ik had allesinds beter kwaliteit verwacht.
    Maar nietemin is het wel een leuk spel ;)

IK had het reclame filmpje gezien en heb het toen ook gekocht, zeer leuk spel.
    Maar de kwaliteit op de PS3 is helaas niet echt super. PS4 daartegen wel zeer goed!(volgens mij toch)

lap haha!

ik heb net een SMART TV gekocht
    ik had een andere tv nodig want mijn vorige was te klein & kapot
    ik kreeg voor minder geld een smart tv van bijna hetzelfde model dus kocht ik maar een SMART TV

Zoals velen het hier zeggen is SMART Tv inderdaad overbodig, maar eenmaal je het hebt gebruik je het wel (ik toch)

+ het voordeel is dat mijn digicoder zich "genesteld" heeft in de smart menu. Ik kan met 1 afstandsbediening alles opnemen, bekijken, tv theek,....
    moet zelfs niet in de digicoder menu gaan.

Hallo,

ik gebruik momenteel:

Hoe zou ik dat het beste aanpassen? Welke code moet ik plaatsen onder mijn lijst? ( zoals paginanummeringen, maar dan met 1ste kwartaal 2014, 2de kwartaal 2014,...)

PHP
    SELECT YEAR(datumveld ) AS Jaar, QUARTER( datumveld ) AS Kwartaal, COUNT( id ) AS Aantal
    FROM tabel
    GROUP BY YEAR( datumveld ) , QUARTER( datumveld )

Zo iets?

Alvast bedankt voor de reactie, ik zal alvast enkele dingen proberen. Iemand die mij eventueel zou kunnen verder helpen?

Hallo,

ik ben bezig met een tabel ana het maken waar alle gegevens inkomen via PHP in de MySQL database. Dat werkt perfect
    De datum wordt in een datetime opgeslagen (bv: 2014-01-22 16:16:30)

Daarna haal ik alles uit de database met een while loop. Nu is dat geen enkel probleem. maar als de lijst te lang wordt zal dit langer laden.

Nu is mijn vraag:
    Hoe kun je die while loop alles indelen per kwartaal?
    Kwartaal 1: januari t/m maart
    Kwartaal 2: april t/m juni
    Kwartaal 3: juli t/m september
    Kwartaal 4: oktober t/m december
    zodat je onderaan kunt kiezen naar welk kwartaal je wilt terugkeren (dat hij dus eerst het laatste kwartaal toont)

Mvg,

T.Aaron

ik heb dit wel kunnen waarmaken.

eerst kon dit ook niet op mijn videokaart of ik was verplicht van 3 schermen 1 scherm te maken.
    ik heb het kunnen oplossen met 2 beeldschermen elk hun DVI kabel en het 3de scherm een VGA kabel
    dit werkt nu wel bij mij.

Mvg,

T. Aaron

Hallo,

je kan eventueel telefonisch proberen te activeren. je moet enkel aangeven dat je de software niet op andere computers gebruikt.
    dan lukt dat. ( LET OP: dit kan je ook maar 1 keer)

ik heb dit al bij meerdere mensen hun licentie geprobeerd nadat ik dezelfde foutmelding kreeg als bij jou en dit was iedere keer gelukt;

Succes bij het proberen!

Mvg,

T. Aaron

Ik gebruik Mediawax. Nog nooit problemen mee gehad. En een zeer snelle en vriendelijke support.

Momenteel zijn ze bezig met een nieuwe website voor hun bedrijf online te plaatsen, maar als je ze contacteert ben ik er zeker van dat ze je een overzicht geven van hun prijzen.

Mediawax huurt VPS'en bij versio, Zoals je ziet hebben zij geen problemen.