Posts by Aaron

Hallo,

Er was inderdaad sprake van dat het gratis te downloaden ging zijn voor iedereen.
    Maar niets is minder waar! :(

Als ze voor iedereen gratis zouden doen gaat Microsoft verlies maken en dat willen ze natuurlijk niet.
    Er zal natuurlijk wel een deel gratis kunnen downloaden maar er zullen toch heel wat mensen moeten betalen.

Volgens dat ik gevonden heb vallen Windows 7 Pro en WIndows 8 en 8.1 Pro wel in de gratis upgrade. maar Enterprise en Ultimate zullen hoogstwaarschijnlijk wel moeten betalen.

Bron:
    Windows 10 toch niet voor iedereen gratis - Nieuws - Data News.be

Hallo,

Het kan aan verschillende factoren liggen.
    Meestal is dit inderdaad de videokaart.
    Maar kan evengoed je RAM, geluidskaart,... zijn.

Haal eens alle aangesloten apparaten eruit en test het enige tijd zo, indien het wel werkt ligt het aan een aangesloten toestel. Als je een extra videokaart hebt en/of geluidskaart zou je die er beter ook eens uithalen en testen...

indien je meerdere ram hebt zitten haal ze er eens uit en laat er maar 1 in. Wissel ze eens af om te testen

Ik had dit enige tijd ook eens en na veel zoeken lag het aan een ram plaatje van 8GB, Dus met een nieuw kopen was het opgelost. Tevens had een vriend man mij hetzelfde en bij hem lag het aan de geluidskaart.

Met Vriendelijke Groet,

A.Tytgat

Ik heb volgens mij nog ergens een tutorial liggen hoe je met een Raspberry Pi module een demotica station kan maken. (Voor bedienen van licht ect.)
    Zal binnenkort deze eens online zetten op ICTS.
    Misschien hebben andere er nog wat aan.

Kan dat met een Raspberry Pi? Als dat effectief lukt wil ik wel 1 kopen! dan kan ik die koppelen aan het internet en mijn lichten op afstand bedienen ( als dat lukt natuurlijk!)

Hallo,

Je kan op verschillende websites wel al een verzoek indienen om je website in hun zoekmachine te plaatsen. Dit werkt niet altijd direct om op de eerste plaats te gaan staan, maar je kan wel een verzoek indienen om er tussen te staan. Mits je alles netjes hebt ingevuld zoals @T.Nijborg net zei.

Enkele websites:
    Google: Voeg je site toe
    Bing - Uw site inzenden naar Bing

Tevens kan je je site ook hoger krijgen door linkpartners te zoeken.

Met vriendelijke Groet,

A.Tytgat

Ik was al eens van plan om een klacht of dergelijke in te dienen.

Hoe meer mensen dit doen hoe meer kans er zal komen dat ze verplicht zijn om hun voorwaarden terug aan te passen.

indien dit niet gebeurt is het jammer, maar daarvoor zal ik mijn facebook account niet verwijderen

Hallo,

Zoals Mitchellve & mentimjojo al gezegd hebben kan je XAMPP gebruiken,
    ik gebruik USBWebserver Usbwebserver V8 is ook heel handig en gebruiksvriendelijk!

Maar als ik mij niet vergis zou je bij 000webhost.com via hun controlepaneel een database moeten aanmaken, niet via de database zelf.

indien je toch online gratis wilt bij hun mag je geen criminals of dergelijke starten op hun gratis hosting. Zie hun voorwaarden daarvoor:

Citaat

7. We do not allow online gaming scripts such as ogame, mafia, etc.. (allowed if you upgrade account)

(Enkele eventjes ter info, want een vriend is verbannen geweest door een criminals bij hun, je bent dan alle bestanden bij hun kwijt)

Het beste zou zijn gewoon een volledige backup van je VPS Server te maken, mocht er wat mis gaan heb je altijd een volledige backup die je kan terug zetten en zo met een schone installatie van Centos6.5 kan beginnen.

Maar weet je hoe ik het best een backup maak van alle sites en dergelijke? niet het volledige systeem
    en deze dan zonder problemen zou kunnen overzetten?

Hallo,

Ik heb een VPS draaien met Centos 5.11 (x86)
    Graag zou ik alles op een Centos 6 willen draaien (x86)
    Ik heb al op verschillende websites gelezen dat het best is om met een nieuwe Centos 6 installatie te beginnen en daarop alle bestanden en instellingen over te plaatsen.

Nu is mijn vraag:
    Hoe back-up ik alles en zet ik alles over? Zodat alle websites enz zo rap mogelijk over gezet worden en er zo weinig mogelijk mensen het merken.

er moet dus een backup worden gemaakt van:
    - DirectAdmin
    - MySQL databases
    - Website bestanden
    - Instellingen
    -...

Of is er toch een veilige manier om alles van Centos 5.11 naar 6 te kunnen updaten?

Natuurlijk zal ik alles willen testen vooraleer ik het zou doen.

Met Vriendelijke Groet,

Aaron Tytgat

Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden een mail ontvangen van allialra.
    Met de info dat er een expo in Kortrijk is over Webshops, betaalsystemen, online marketing, sociale media enz...

Inschrijven is gratis tot 14/11 12u
    (Beperkte inschrijving)

enkele voorwaarden:
    - max 7 jaar actief als starter
    - West-Vlaamse startende ondernemer met internationale ambities

Hallo,

Ik heb besloten om toch mee te komen. Ik heb K.Rens inmiddels aan ingelicht en een ticket aangevraagd.

Ik kom vanuit West-Vlaanderen, indien mensen zouden willen meekomen met mij is dit zeker mogelijk.
    Gelieve mij daarvoor een PM te sturen of mij aan te spreken via Skype (te vinden op mijn profiel)

Met vriendelijke groet,

T.Aaron