Posts by Aaron

Ze willen denk ik hun eigen systemen veilig houden.
    Door die controles kunnen ze meer tips geven om verschillende wachtwoorden te gaan gebruiken.

Dat lijkt wat overbodig maar dit is ook veiliger!

Stel dat er een website/service gehackt wordt kunnen ze je wachtwoord weten maar door dat je verschillende wachtwoorden zou gebruiken kunnen ze je wachtwoord niet gebruiken bij bv. Google

Een extra veiligheid kan zeker geen kwaad, maar of dat ik dat zou gebruiken? Ik denk eerder van niet.

Je moet alleen eerst een iOS developer key invullen vooraleer je de app kunt downloaden via PhoneGap.

But plans have changed, we gaan het simpeler aanpakken. We gaan het via een simpele browser doen en proberen de content ook offline beschikbaar te maken.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik ben wel benieuwd hoe jullie de content offline beschikbaar zullen maken zonder een app(of met). En dat dit beschikbaar zou zijn op mobiel!

Deel je dit met ons als het af is hoe je het gedaan hebt? Via een blog?

indien je directadmin hebt kan je het volgende doen:

Je kan in directadmin naar de mysql database gaan en daarin kan je de gebruiker kiezen.
    Daar kan je de gebruikersrechten (privileges) aanpassen zodat je er alles kan mee doen.

Hallo,

de fout wilt zeggen dat de gebruiker jeroeti93_SPMAIN geen toegang heeft om users te lezen.

Met vriendelijke groet,

A.Tytgat

Tegenwanneer de bots hier komen zijn deze al weg ;).

Bots zijn rapper dan je denkt!

Het is inderdaad beter zoals M.Beers zegt, je geeft de codes beter door via PM.
    Zo ben je zeker dat je een code krijgt die nog niet gebruikt is geweest.

Hallo,

Ben je het soms niet beu om je gsm/smartphone bijna elke dag in te steken? Of zit e met het probleem dat hij traag oplaad?
    Dat heb ik goed nieuws! Ze hebben een nieuwe batterij uitgevonden (aluminium-ion-accu)

Die kan namelijk in 1 Minuut opladen! Handig toch?
    Denk maar aan smartwacht opladen, Smartphone, Tablet, elektrische auto's
    Je hoeft enkel eventjes aan het stopcontact te zitten en voila opgeladen!

Enkele voordelen aan de nieuwe aluminium-ion-accu:
    - Minder vlug ontbrandbaar
    - Gaat langer mee
    - Goedkoper

Ik kan alvast niet wachten tot dit in elk toestel komt te zitten! Jullie ook?

Bron:
    http://datanews.knack.be/ict/n…rticle-normal-560257.html

Met vrienelijke groet,

A.Tytgat

1. Misschien is googlen op PSD Pattern zijn er genoeg gratis en volgens mij is dat wat je bedoelt ;)

Hallo,

Bedankt voor de tip! Ik zal er zeker eens naar googlen.

Andere tips zijn zeker welkom! Alsook iemand die dit eventueel kan maken voor mij.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tekening voor op een website. Die tekening zou moeten linksboven beginnen en ongeveer 4 cm +- breed zijn.
    Het is de bedoeling dat de tekening zich mooi herhaalt tot beneden de pagina ( het moet dus steeds tegen elkaar passen).

Dit in het kleur: #9F746B

Enkele voorbeelden:
    http://comps.canstockphoto.com…tock-photo_csp4919243.jpg
    http://www.fotosearch.nl/CSP831/k8319928/
    http://images.clipartlogo.com/…round-abstract-vector.jpg

Meer informatie kan verkregen worden via PM of Skype! Alsook contact via PM of Skype!
    Budget is aanwezig & bespreekbaar.

Met Vriendelijke Groeten,

A.Tytgat

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die (het liefst) gevorderd is in javascript. Dit om mij te helpen met enkele scripts die niet 100% werken werkend te krijgen. Dit om een opdracht uit te voeren onder contract. Dit nu eenmalig maar in de toekomst zouden wij graag meer van je gebruik maken.
    Dit natuurlijk tegen betaling. Veel kan ik namelijk niet zeggen door geheimhouding. Info kan eventueel gevraagd worden via PM.

Code
    Profiel die ik zoek:
    Bij voorkeur de communicatie via: Skype, mail, of via ontmoeting.
    Goede tot zeer goede kennis javascript
    Kennis PHP/Mysql/HTML is niet verplicht maar is zeker een extra.

Denk je dat jij hiervoor geschikt bent?
    Stuur mij een PM met uw gegevens & een voorbeeld!

A.Tytgat

Jammer dat com.google al gedaan is!
    Heb al enkele mensen beetgenomen door hun startpagina te vervangen door dit. Wou dit met nog meer mensen doen.

Hallo,

Ikzelf heb sinds een dik half jaar een nieuwe LG tv (47LA7408)
    Dit is geen 4K (ultra HD) maar wel een HD tv.

Ikzelf ben er zeer tevreden van, alles is helder en levensecht. Het pluspunt eraan is dat er smart op zit, zo kan ik mijn muziek streamen via dlna of spotify. Of een film bekijken via netflix. of nog veel meer...
    Dit allemaal ook bediendbaar via LG app.

Ik was ook van plan om een 4K tv te kopen, maar de verkoper had mij overtuigd om dit (nog) niet te doen. Er zijn te weinig apparaten ( of games op bv ps4) die dit al ondersteunen. De Telenet digicoder ondersteunt dit bijvoorbeeld ook nog niet. Waarom dan al kopen?
    Zo heeft hij mij overtuigd. Het kost toch nog redelijk veel.

Mijn volgende tv zal waarschijnlijk wel 4K worden.

PS: enigste begin nadeel was alleen de afstandsbediening. Die is zonder cijfers en moet je richten naar de tv. Maar dat kom je rap gewoon.

A.Tytgat