Kan ik een demo of info krijgen van het admin gedeelte?
Is dit met volledige rechten?
In welke taal is dit geschreven?
Kan ik een demo of info krijgen van het admin gedeelte?
Is dit met volledige rechten?
In welke taal is dit geschreven?
Hallo,
Het topic overzichtelijker gemaakt, codetags in de reacties geplaatst & titel verbeterd.
Gelieve bij code de codetags te gebruiken. Dan blijft dat voor iedereen overzichtelijker.
Met vriendelijke groeten,
A.Tytgat
Hallo,
Zoals velen hierboven al vermeld hebben zal een SSD je laptop verbeteren. Je moet er wel Windows op herinstalleren (best 64 bits). Uw laptop zal op sommige factoren rapper gaan. Dit vooral bij snelheden bij het laden van programma's en Windows zelf. Uw laptop zal niet verbeteren voor games te spelen.
Indien je een antivirus hebt kan je die ook verlagen qua scannen/gebruik.
Bij het uitblazen van je laptop moet je alle hoekjes en kanten zeker uitblazen. Soms zie je de stof niet maar blaas er maar zeker door met je luchtfles. Soms zal je toch wel nog ergens stof vinden.
Het is ook aangeraden om je laptop op een vaste ondergrond te plaatsen. Zodat hij voldoende lucht krijgt om te "ademen";
Een SSD kost gemiddeld 90-120 dacht ik. Dit lijkt wel duur voor wat het maar kan opslaan maar dit gaat gemiddeld tot 15 keer rapper.
Veel succes!
Hallo,
Targetpay bied dit niet aan om ideal en mr cash aan te bieden zonder btw.
Volgens de laatste php code die je ons gaf staat er geen echo of andere code. Al wordt deze code correct uitgevoerd wordt de pagina wit (als er een get key is). Je hebt niets staan wat op de pagina moet verschijnen als de code correct wordt uitgevoerd.
Wat van error reporting staat er nu aan?
En
Door // te plaatsen werkt die lijn niet. Bijvoorbeeld bij:
//echo "lol1";
Hallo,
Ik heb een grote collectie PC games (oude klassieke).
Als je er ook interesse zou in hebben later mag je mij zeker contacteren!
Ze mogen allemaal weg voor een kleine prijs!
Helaas heb je die niet nodig. Maar binnenkort zal ik wel PS3/PS4 games hebben voor je!
A.Tytgat
hallo,
Topic gaat op slot omdat de verkoper iets illegaals wilt verkopen. Namelijk CrimeClub
4.6 Verkoop alleen producten die door u zelf ontworpen zijn of waar u daadwerkelijk de rechten op hebt. Illegale verkopen zijn niet toegestaan en worden bovendien bestraft.
A.Tytgat
Over het algemeen is het wel verstandig om sources die (zware) beveiligingslekken etc te verwijderen.
Echter zou ik het anders aanpakken, een aparte categorie maken van niet veilige sources(of dergelijke). Zodat het aantal niet verdund wordt, maar hetzelfde blijft en dus ook groeit.
Gebruikers zien dat deze sources onveilig zijn(en dus op eigen risico het gebruiken), zo kunnen zij hem nog wel gebruiken en wellicht verbeteren en weer uploaden.
Als mensen hier alle (maffia) sources kunnen vinden die er zijn, zullen ze ICTs kiezen boven andere plaatsen.
Het ging voornamelijk om "gebroken" links naar de download. Deze zijn allemaal verwijderd.
Als je er meer hebt (of gevonden/gekregen) mag je die zeker delen met ons!
Hallo,
Ik heb net eens je facebook likes geprobeerd!
Er staat enkel bij hoelang het duurt van twitter en goolge+, niet van facebook (of zie het over het hoofd)
Hoelang duurt dit gemiddeld?
A.Tytgat
Dat zijn inderdaad allemaal verschillende bedrijven.
De ene is te duur. De ander reageert niet of lees ik slechte recenties,...
Ik zoek eentje niet te duur en betrouwbaar en goede kwaliteit. Heb je met 1 van deze ervaring?
Dit is steeds per jaar
Hallo,
Bedankt, ja het support duurt weer dagen voordat je reactie krijgt.
Weet je misschien een andere goede hosting wat dit nog meer bied?
Versio bied goedkope domeinnamen aan, je kan het daar zeker aanpassen. versio.nl
Hallo,
Volgens dat ik zie zou dat mogelijk moeten zijn.
Je kan een domein apart kopen bij hun dus kan je de instellingen ervan aanpassen.
Je kan altijd de support ervan contacteren.
A.Tytgat
Hallo,
Ik heb recent bij een evenement van Cola-Cola (100 Jaar Cola-Cola flessen) een 3D Print gewonnen, Dit helaas maar voor 1 persoon.
Dit krijg ik binnen maximaal 3 maanden toegestuurd met de post. (https://skfb.ly/ErQV)
Maar ik heb natuurlijk 1 van mijn vriendin en mezelf samen laten maken. Helaas enkel digitaal. (https://skfb.ly/ErQX)
Weet er iemand waar ik mijn digitale versie kan afgeven/mailen om hem te laten uitprinten? En dit liefst in kleur.
Ik zou het liefst gene 3D printer zelf kopen, maar wel van iemand zijn 3D printer gebruik maken (of ene bedrijf)
Wie weet waar ik dat kan? Of bij jou?
Natuurlijk betaal ik er wel voor.
A.Tytgat
Hallo,
Topic gaat op slot tot er mij of een ander teamlid een bewijs is gegeven dat je toestemming hebt om dit te verkopen.
Zie de algemene regels van hun hiervoor op http://www.maffiastarter.nl/?p=voorwaarden
- Het is niet toegestaan een account op maffiastarter.nl te delen, te verkopen of over te dragen aan derden zonder toestemming te vragen aan maffiastarter.
- Indien u een fout heeft gevonden in de codering dient u dit meteen te melden aan maffiastarter.[via contact]
Met vriendelijke groet,
A.Tytgat
Na het nakijken van zijn crew pagina en de SQL die hij mij doorgaf zat het probleem zicht bij het woord 'mod'
er stond in de database 'mod' en 'moderator'
Hij had de desbetreffende persoon 1 gegeven bij 'mod' i.p.v. bij 'moderator'
@dmeigenaar is dus bij deze geholpen. Ik laat het topic nog open voor als hij of anderen nog vragen hebben hieromtrent.
A.Tytgat
Hallo,
Indien je sms'en zou willen verzenden via je website heb je cURL of shell script nodig. Dit is bij veel hosting providers niet actief. Kijk dus dat dit aan staat.
Verder zijn er verschillende voorbeelden waar je ene beginnend sms script kunt mee bouwen
http://www.oeioei.nl/software/phpsms.php
http://www.sms-tools.be/372384…-diensten/sms_gateway_api
http://www.bizzsms.nl/mobile_marketing
...
Heb je al een basis van PHP/HTML waarop verder gebouwd moet worden?
Heb je al een smsdienst die je graag van gebruik zou willen maken?
Je weet hoop ik dat de meeste diensten je geld zullen kosten?
....
Het zou handig zijn als we meer informatie krijgen, zo kunnen wij je betere helpen;)
Met vriendelijke groet,
A.Tytgat
Hallo,
Eerst en vooral ik ken de Mafiabase source niet, maar waarom maak je een if else die toch hetzelfdste antwoord is?
zie:
<?php
$mod_query = $connection->query("SELECT id, login, mod FROM users WHERE mod > '0'");
while ($mod = mysqli_fetch_assoc($mod_query))
{
if ($mod['mod'] > 0)
{
$rank = "Mod";
}
else
{
$rank = "Mod";
}
?>
Toon Meer
als $mod['mod'] groter is dan 0 dan is het "Mod" maar ook als hij kleiner is. waarom dan een if else?
Dit doe je met mod, beheerder, ontwikkelaar.
Dus daar kan het al mislopen.
Maar verder denk ik dat je fout in de MySQL database zit. Kan je eens tabel users exporteren ( zonder leden natuurlijk)
Met vriendelijke groet,
A.Tytgat