Er is wel mogelijk om met andere pakketten te koppelen. Maar geen idee of het ook mogelijk is om het zelf te doen.
had dit al tegengekomen. maar dit geld voor ING Nederlabd, vindt niets terug voor België.
Er is wel mogelijk om met andere pakketten te koppelen. Maar geen idee of het ook mogelijk is om het zelf te doen.
had dit al tegengekomen. maar dit geld voor ING Nederlabd, vindt niets terug voor België.
Hallo,
Ik ben bezig met een eigen klein facturatiesysteem te maken. Die het voor mij gemakkelijk maakt, bestaande al uit:
- Klantenbeheer
- Factuur, offerte, creditnota
- logging
- Klanten kunnen inloggen en oude facturen herdownloaden (PDF)
- Kortingen, promoties toevoegen aan facturen
- automatisch herhalende facturen instellen (webhosting)
- Online saldo of betalen na het verkrijgen van de factuur
- herrineringen
-...
Nu is het probleem dat ik steeds zelf moet instelen dat een klant heeft betaald. (Zodat er geen herrineringen komen) maar nu moet ik dus bijna elke dag kijken bij de bank...
Er bestaat namelijk OGM (gestructureerde mededeling) bij de bank. Maar ik vindt nergens informatie om dit te kunnen implenteren in mijn website.
Weet er iemand waar ik documentatie kan vinden?
Ik Heb een bankrekening bij ING België.
Ik weet wel al hoe ik een gestructureerde mededeling kan maken met PHP. Maar vindt het nergens om te koppelen.
Kan iemand mij helpen aan documentatie? Of mij op weg helpen hoe ik het moet doen? Ik kan wel van de ING website een excel downloaden die ik zelf moet uploaden dan in mijn website om te vergelijken. Maar ik hoop dat dit automatisch kan.
Met vriendelijke groeten,
A.Tytgat
Via je iphone of ipad:
Instellingen-> mail, contacten, agenda-> nieuwe account -> icloud
Daar kan je je email invoeren en eenmaal ingevoerd komt eer een lijst met mogelijkheden om te gebruiken. Schakel dus zeker agenda in.
Zorg er ook voor dat dit je standaard agenda wordt. Zodat je altijd automatisch nieuwe items daarin voegt
Hallo,
De personen die de icloud agenda gebruiken kunnen jouw agenda steeds uitnodigen bij elke uitnodiging.
Maar het zou gemakkelijker zijn dat je de icloud agenda van hun toevoegd in je agenda app.
Sorry ik heb perrongeluk een dubbel bericht gemaakt. Die andere kan verwijderd worden.
Dubbeltje verwijderd.
Kan ik meer info krijgen via PM?
Ik weet dat het voor ios 80€ per jaar kost.
Dit op developper te zijn en toegang te krijgen tot hun files enz...
Ik zal je eender deze dagen kunnen gebruiken! Je zal binnenkort een bericht krijgen van mij met wat ik verwacht. En verderz besprekingen.
Topic gesloten op verzoek van Topictstarter.
Ik heb redelijk wat apps moeten herinstalleren en enkele dingen van de overheid werken nog niet lekker, maar voor de rest wel niet mis, ik moet het toegeven...
Na enkele dagen ermee gewerkt te hebben heb ik ook 2 programma's moeten herinstalleren en 1 spel moeten administrator rechten geven om te openen
1 programma kon ik niet meer gebruiken en dat is Dreamweaver CS6 het gaat wel open maar sluit direct.
Het probleem dat ik enkel hem nu is dat Deamon tools lite niet meer start maar kan die ook niet wissen. Krijg iedere keer als ik de pc start een foutmelding dat er iets mis is met Deamon tools
EDIT:Na het verwijderen van de map in program files en programdata is het gelukt om het opnieuw te installeren.
Ik heb windows 8.1 staan op de laptop. Maar die versie is vervelend om mee te werken.
Nu heb ik er windows 10 opgezet en ben zeer tevreden.
Ik heb dit dan onmiddelijk ook op mijn vaste pc geplaatst. Het enigste wat ik mis is de aero functie. Die is wel ingebouwd in het start menu maar helaas nog niet in de vensters. Het is zo een vlak kleur.
Maar voor de rest ben ik tevreden
Hallo,
Dit wordt inderdaad gecontroleerd. Dit om zeker te zijn dat het geen dubbele post is en dat het zelf geschreven is.
A.Tytgat
Ik heb ook nog een code
Enige Belgen hier? Wat is beperkt?
beperkt betekent dat er geen onbepaalde aantallen zijn. Dat er maar een "kleine" groep kan gaan.
Kijk eens naar je firewall/antivirus.
Hoofdzakelijk ligt het daar aan.
(Een ssl of tls probleem wss)
Ik had dit vorige week met mijn bitdefender
Hallo,
Je kan op http://curl.haxx.se/download.html de laatste versie downloaden en deze dan uploaden naar je server en installeren. of de link rechtstreeks in je ssh console ingeven en rechtstreeks downloaden & installeren.
Succes!
Als ik naar de radio luister of een andere stream op de pc en ik vindt het goede muziek dan leg ik altijd mijn iphone naast mij en laat die steeds luisteren.
Heel handig!
Je kan het natuurlijk zelf proberen en hier uit een andere sourcr nemen en zo zelf is bekijken hoe en wat. Zo leer je er nog wat van en is het gratis.
Dat kan inderdaad ook!
op zich is het niet zo moeilijk en je leer er wat van.
Hallo,
Ik kan je daarbij helpen!
Stuur mij een PM met wat gegevens en we spreken zo verder af!
A.Tytgat