Posts by Aaron

Hallo,

Ik ben bezig met een eigen klein facturatiesysteem te maken. Die het voor mij gemakkelijk maakt, bestaande al uit:

- Klantenbeheer
    - Factuur, offerte, creditnota
    - logging
    - Klanten kunnen inloggen en oude facturen herdownloaden (PDF)
    - Kortingen, promoties toevoegen aan facturen
    - automatisch herhalende facturen instellen (webhosting)
    - Online saldo of betalen na het verkrijgen van de factuur
    - herrineringen
    -...

Nu is het probleem dat ik steeds zelf moet instelen dat een klant heeft betaald. (Zodat er geen herrineringen komen) maar nu moet ik dus bijna elke dag kijken bij de bank...

Er bestaat namelijk OGM (gestructureerde mededeling) bij de bank. Maar ik vindt nergens informatie om dit te kunnen implenteren in mijn website.

Weet er iemand waar ik documentatie kan vinden?
    Ik Heb een bankrekening bij ING België.

Ik weet wel al hoe ik een gestructureerde mededeling kan maken met PHP. Maar vindt het nergens om te koppelen.

Kan iemand mij helpen aan documentatie? Of mij op weg helpen hoe ik het moet doen? Ik kan wel van de ING website een excel downloaden die ik zelf moet uploaden dan in mijn website om te vergelijken. Maar ik hoop dat dit automatisch kan.

Met vriendelijke groeten,

A.Tytgat

Via je iphone of ipad:
    Instellingen-> mail, contacten, agenda-> nieuwe account -> icloud

Daar kan je je email invoeren en eenmaal ingevoerd komt eer een lijst met mogelijkheden om te gebruiken. Schakel dus zeker agenda in.

Zorg er ook voor dat dit je standaard agenda wordt. Zodat je altijd automatisch nieuwe items daarin voegt

Hallo,

De personen die de icloud agenda gebruiken kunnen jouw agenda steeds uitnodigen bij elke uitnodiging.
    Maar het zou gemakkelijker zijn dat je de icloud agenda van hun toevoegd in je agenda app.

Ik heb redelijk wat apps moeten herinstalleren en enkele dingen van de overheid werken nog niet lekker, maar voor de rest wel niet mis, ik moet het toegeven...

Na enkele dagen ermee gewerkt te hebben heb ik ook 2 programma's moeten herinstalleren en 1 spel moeten administrator rechten geven om te openen

1 programma kon ik niet meer gebruiken en dat is Dreamweaver CS6 het gaat wel open maar sluit direct.

Het probleem dat ik enkel hem nu is dat Deamon tools lite niet meer start maar kan die ook niet wissen. Krijg iedere keer als ik de pc start een foutmelding dat er iets mis is met Deamon tools

EDIT:Na het verwijderen van de map in program files en programdata is het gelukt om het opnieuw te installeren.

Ik heb windows 8.1 staan op de laptop. Maar die versie is vervelend om mee te werken.

Nu heb ik er windows 10 opgezet en ben zeer tevreden.

Ik heb dit dan onmiddelijk ook op mijn vaste pc geplaatst. Het enigste wat ik mis is de aero functie. Die is wel ingebouwd in het start menu maar helaas nog niet in de vensters. Het is zo een vlak kleur.

Maar voor de rest ben ik tevreden

Als ik naar de radio luister of een andere stream op de pc en ik vindt het goede muziek dan leg ik altijd mijn iphone naast mij en laat die steeds luisteren.

Heel handig!