Ik heb enkele dagen terug ene beslissing genomen en deze gekozen:
http://www.conrad.be/ce/nl/pro…n-C-klem?ref=searchDetail
(enkel niet via Conrad gekocht)
Net geïnstalleerd en het bevalt mij wel!
Ik heb enkele dagen terug ene beslissing genomen en deze gekozen:
http://www.conrad.be/ce/nl/pro…n-C-klem?ref=searchDetail
(enkel niet via Conrad gekocht)
Net geïnstalleerd en het bevalt mij wel!
Alsj je +100 zou hebben als budget, of meer denk ik dat er hier wel mensen zijn die het zullen verkopen
Nee weet ik maar met de 10 euro is mij budget..
dat is volgens mij ook te weinig....
En hij beschermt ook alles in het netwerk.
Bij mj ook is misschien wel iets duurder maar het doet wat het moet doen dus ik klaag niet.
Iedereen heeft zijn smaak en keuzes natuurlijk;).
Gebruik zelf Eset, werkt prima en is helemaal niet duur (dacht €45 per jaar).
Bij mij is dit bitdefender total security voor 3 pc's en voor 3 jaar telkens. Dacht rond de 50€
En hij beschermt ook alles in het netwerk.
AVG heb ik nooit echt gebruikt. Was er niet tevreden van...
Hield niet alles tegen van virussen & teveel valse meldingen
Ictscripers en
Enkele andere websites die ik wel goedkeur om reclame te tonen wel;)
Hallo,
Hierbij toon ik interesse!
Kan ik een Pm krijgen met volgende info?:
- toegang of fotos van het admingedeelte
- bewijs dat je het mag verkopen/dat het van jou is
- enige bugs?
- in welke taal is het geschreven?
met vriendelijke groeten,
A.Tytgat
Heb na wat zoeken eindelijk een plugin gevonden voor safari voor ios!
Momenteel wel nog in beta maar ik heb mij ingeschreven en ik kreeg toegang om te testen.
En om eerlijk te zijn werkt het al goed!
Inschrijven kan op:
https://docs.google.com/forms/…DIRCdqOo/viewform?c=0&w=1
ik doe gewoon gdrive.. via browser moet je dan wel zaken downloaden maar bv doc e.d. kan je ook in browser aanpassen zonder te downloaden
het internet is daar niet echt super.
Dat is dus niet echt een oplossing helaas. Enig ander idee?
Hallo,
ik gebruik al enige tijd OneDrive op al mijn computers. Dit om alles onder mijn naam op de pc in de cloud te plaatsen.
Dit is enorm handig! Voornamelijk als ik werk aan een programma of website die ik dan later op mijn andere pc kan verder werken.
Maar nu komt er een PC bij. Die ik niet kan koppelen met OneDrive omdat ik daar niets op kan installeren (werk pc)
Nu plaats ik al mijn bestanden voor die PC op een usb stick en later copier ik de bestanden terug naar mijn pc om ze te synchroniseren met OneDrive.
Maar weet er iemand een handigere manier? Dat ik niet meer steeds mijn bestanden hoef te copieren? Maar dat het automatisch werkt van zodra ik mijn pc aansluit?
Ik had tevens ook gedacht om mijn USB te beveiligen met Bitlocker. Dit lukt goed, maar ik kan op de PC op mijn werk enkel lezen en niet opnieuw schrijven omdat het daar een versie is zonder bitlocker. Is er een alternatief?
Toon MeerHeb je een firewall nodig om lokaal een verbinding te maken?
Het klinkt (mede) alsof je mysql proces gewoon niet actief was.
Dat, of de vertaling localhost --> 127.0.0.1 gaat niet goed terwijl je grants aan 127.0.0.1 gekoppeld zijn terwijl je connect met localhost.
Het is trouwens altijd beter om op IP-basis te werken, dat scheelt je weer een lookup.
Overigens zou 3306 de standaard poort voor MySQL moeten zijn (ook bij gebruikmaking van MySQLi), dus die zou je nooit expliciet in hoeven te stellen, tenzij je PHP-configuratie al om een of andere reden afwijkt van deze standaard, wat op zich wel vreemd is.
een firewall kan een lokaal programma ook blokkeren bij een verkeerde instelling.
Ik ben totaal geen expert in servers, wil het wel leren natuurlijk.
Mijn firewall stond niet aan.
het is beter om een firewall te installeren en/of aan te leggen.
Beter aanvallen voorkomen dan genezen (oplossen)
Als je CSF gebruikt en er lukt iets niet mag je mij dit zeker laten weten
hallo,
kijk eens naar het volgende:
- staat de poort open?
- draait mysql service wel/niet?
- draaide mysql server voorheen normaal? Wat heb je onlangs geupdate/ aangepast?
- zet je firewall eens uit en probeer nog eens
mvg,
Aaron
alleen spijtig dat het een extra browser is en geen plugin voor safari.
Hallo,
Ik heb op mijn telenet router enkele dingen moeten openzetten. Dit kan je doen via mijn telenet (mijn.telenet.be)
Eenmaal je ingelogd bent moet je naar internet gaan en dan naar de instellingen...
Hallo,
Om een grote database te gaan uploaden gebruik ik dit, misschien kan je hier ook gebruik van maken
(voor de overnemer)
https://www.alphamegahosting.c…hier-is-de-oplossing.html
Ik heb net een antwoord teruggekregen van de bank. Ik kan een CODA krijgen (file waarin alle transacties en codes instaan)
Heeft er daar al iemand mee gewerkt?
Waarom hoor je niet eens bij de banken / bedrijven ?
Dit heb ik inmiddels al bij 2 mensen gedaan en krijg steeds een antwoord dit kan ja...
Maar hoe leggen ze niet uit en documentatie enz ook niet.
Intussen heb ik al een email gestuurd naar ING Hoofdkantoor en wacht op een antwoord.
En omdat het lang duurt op ene antwoord heb ik dit hier ook eens gepost zodat ik misschien iemand vindt die dit al eens gedaan heeft...