Je heb voor directadmin een licentie nodig
Posts by Aaron
-
-
of is mijn raspberry pi hier ook geschikt voor?
Ja dat is ook mogelijk.
Maar daarmee zal je websites niet rap laden met jouw internet van thuis voor anderen...
Want de meesten hebben maar 5 of 8 MB upload snelheid -
als je een VPS koop van Versio moet je alles installeren. Het enigste wat er op staat in het besturingssysteem.
Je moet dus ook nog een licentie kopen en daarna alles van DirectAdmin installeren om een webserver te kunnen opzetten.
Je moet daarna de VPS beveiligen met bijvoorbeeld CSF Firewall.Maar niet alleen installeren volstaat natuurlijk...
Je dient de configuratie ook aan te passen zodat alles vlot en veilig verloopt.... -
Aanvulling of vraag @ Hierboven; DNS kan toch tot 24 u duren vooraleer het overal is aangepast?
Ze zeggen inderdaad 24 uur. Maar dit is voornamelijk voor Nameserver DNS wijzigingen en dergelijke.
Meestal is dat voor gewone DNS wijzigingen binnen de 4 uur. (BE NL domeinnamen)
Andere kunnen in sommige gevallen langer duren (12 a 24 uur). Maar tegenwoordig gaat dit rapper. -
Hallo,
Een VPS van Versio raad ik aan, Ik maak er al enige tijd gebruik van en heb er geen problemen mee.
Indien je een VPS neemt moet je natuurlijk wel zelf alles installeren en beveiligen...
Eenmaal je VPS klaar is hoef je enkel bij Versio de DNS gegevens te wijzigen van het gewenste webadres. (of bij je hosting waar het domein staat geregistreerd)
Daarna het domein toe voegen in DirectAdmin van je server. dit duurt maximaal 4 uur, maar meestal binnen het half uur is dat al actief.
-
Middelvinger in de lucht? Bel mijn baas? Haha lol!
-
Dit soort foutmeldingen (undefined index i) mag je niet op voorhand onder het tapijt schuiven omdat dit mogelijk een indicatie is van een (of meer) bug(s).
Ik vind het dan ook vreemd dat je aanraadt dit soort indicaties te negeren :/.Kijk waar dit vandaan komt: als je gebruik maakt van een API: roep je deze misschien op de verkeerde manier aan, als dit je eigen code betreft: tijd voor een debug-sessie.
Als er dingen misgaan en je kent nog geen oorzaak mag je niet op voorhand dingen uitsluiten omdat die mogelijk (mede-)veroorzaker zijn van het probleem.
als het van een api komt is er inderdaad iets verkeerd. Dan moet er wel gekeken worden naar de foutmelding.
Krijg je bij andere api koppelingen wel een antwoord?
-
E_NOTICE Error in file �config.php� at line 23: Undefined variable: i
Er zit niets in, het is een lege output. De notice is een melding dat het leeg is. Die error kan/mag je gerust uitschakelen.
-
-
Hallo,
Meer en meer mensen gebruiken tablets.
Ikzelf heb al enige tijd ook een tablet.Ik gebruik die veel, maar ik ben benieuwd wat voor apps jullie nog gebruiken. die ik eventueel ook zou kunnen gebruiken....
Ik gebruik volgende apps veel:
- Word, Excel, Powerpoint, Onenote, Onedrive
- Adobe Reader
- PayPal
- FTPonthego
- Teamviewer
- Netflix
- Yelo tv
- HLN app
- Google Drive, Docs, spraedsheet
- Facebook, messengerWelke Apps gebruiken jullie op de tablet/ipad?
-
Oke dus daarom ben ik er waarschijnlijk niet zo lang geleden uit gegooid...
Zeker dat er geen andere reden achter zou kunnen zitten?
-
@A.Tytgat wat ik me vooral afvraag, ze kunnen normaal (zonder gebruik van VPN) zien dat je films kijkt via popcorntime, en daar wordt strenger op gecontrolleerd? Is het dan niet veiliger om via de magnet links die bij PopcornTime bijstaan, gewoon de torrents zo te downloaden en nadien te kijken?
Alles in PCT staat in een apparte database up hun server.
van zodar je dus PCT aanlegft maakt hij er verbinding mee. Eenmaal je download en upload doe je dit via andere servers.
Dus men controleert of je verbinding maakt met PCT servers en zo kunnen ze zien of je veel download of niet....
(hoe langer verbonden met hun servers hoe meer je zou kunnen downloaden,...)wat heeft iedereen toch met torrents
Daar ben je ook aan het uploaden, oke hoeft niet maar als niemand het doet dan werkt het systeem niet.
Newsgroepen is toch veel makkelijker, werkt altijd, dus je hoeft niet te wachtten tot iemand ze computer eens aan zet om dat stukje te bemachtigen en je kan gewoon op volle snelheid alles binnen trekken. dvd zit je 5 minuten later te bekijken, beter kan toch niet?Die gebruik ik ook. Handig & veilig & rap...
-
Wat ik mij vooral afvraag is,
is het bekijken van films op PopcornTime hetzelfde als de torrents van de films (door PopcornTime) te downloaden, dus via de magnet link die erbij staat?Magnet links moeten eerst extra gegevens downloaden. Data van wat er moet gedownload worden, trackers,...
Dit duurt iets langer dan gewone torrents maar is een veiligere manier (horen zeggen).
Popcorntime werkt ook met magnet links. Alleen daar is het verschil dat je al ziet wat je zal downloaden (je kan al zien welke ondertitels je wilt, welke taal,...)
Dit omdat popcorntime een eigen database heeft waarin alles uitgelezen wordt voor de downloas gestart kan worden.
In België is downloaden vooralsnog legaal.
Enkel uploaden is illegaal.
Popcorn time upload dacht ik ook terug.klopt, popcorntime upload automatisch. Dit kan je niet uitschakelen. Van zodra download ga je dus ook uploaden
-
Telenet
Optie king supersize 20€ 2gb
+ optie kong 2gb 5€
+ databundel 2gb x3 keer van 10€Bellen is 300 min en 10000 smsen.
Maar daar kom ik mee toe.Het enigste waar ik moet opletten met die functie is als ik netflix bekijk...
Als het op dat moment uitvalt dan kom ik ook wel niet meer toe -
Ik lees altijd grondig wat de update inhoud...
Dus was ervan op de hoogte van die nieuwe functie. Momenteel staat die aan. Ik heb 10 gb per maand en kom er meestal mee toe. Ook met die functie aan kom ik ermee toe
-
Hallo,
Je hoefde je starttoopic niet te legen...
Je kan simpelweg de namen aanpassen en dan heb je geen problemen...
-
Van zodra ik dit gelezen had/ gehoord had enkele maanden geleden heb ik direct mijn familie verwittigd dat programma zeker niet te gebruiken. Beter voorkomen dan genezen.
Ik gebruik Netflix al enkele maanden, ik deel dit met familie zodat het goedkoper is per persoon.
-
Eenmaal grondig getest wil ik dit ook wel op mijn servers plaatsen
-
Hallo,
Aan de foto te zien kan je waarschijnlijk geen digitaal input krijgen op je home cinema.
Dan zie ik maar 1 oplossing.
vanaf je tv voor de koptelefoon naar de rode en witte van je surround http://www.kabelstore.be/produ…-kabel-1-meter-zwart.htmlmaar dan heb je enkel stereo geluid, geen surround geluid
-
Geld is via PayPal overgemaakt naar Dennii, domeinnaam is bij deze verkocht
p.s. Dennii zou jij de domeinnaam uit je reactie kunnen halen voor me, scheelt indexatie
Ik heb er een * tussen geplaatst