Posts by Aaron

ik heb die update sinds kort ook staan. Maar ik heb problemen bij de Netflix app (ik kan hem niet openen of verwijderen)
    en de zoekfunctie blijft maar voorbereiden.

Maar ik ben niet zeker of dit probleem er al was voor die update of niet

Kan je had pad eens copieren en plakken in de adresbalk van explorer? Als het programma niet opent is er iets mis met het pad of het programma, als het wel opent is er iets mis met filezilla.

Probeer daarna filezilla naar standaardinstellingen te brengen

Ik had een tijdje terug ook dat probleem.
    Ik heb het opgelost met de "bestandsassociatie" bij de instellingen bij filezilla. Daar ingeven welk extentie je wilt met welk programma openen. In mijn geval was dat dreamweaver, moet dat wel het volledige pad invullen bv:
    Php "d:/adobe/dreamweaver/dreamweaver.php"
    Dit vraagt eventjes werk maar het werkt dan wel terug

Alles wordt meer en meer bedient via Domotica in huis. Dus de volgende stap? Alles in de tuin!
    Beginnend met de BBQ...

het standaard toestel is net geen 300 Dollar, maar de uitbreidingen of extra's kosten nog meer.
    Je kan er maar 3 stukken tegelijk op bakken, omdat er geen plaats genoeg is (wat jammer is)

Maar alles dat verbonden is met het internet moet goed beveiligd zijn. Wat jammergenoeg niet is van deze BBQ. Je kan er door de juiste methode de BBQ warmer/kouder/aan/uit zetten. Wat natuurlijk niet leuk is als die in huis staat, of je net bezig bent voor bezoekers....

Straks moet je je BBQ elke week aan de pc aansluiten op te updaten haha
    Zou jij dit willen kopen? Ik alvast niet. Dit omdat ik graag zelf bak en de BBQ te klein is.

Voor wie hem wel wilt kopen:
    Linkje --

De beste oplossing in uw geval zou zijn:
    Bij het bewerken van uw tekst. Werken in de broncode. Niet in de HTML....

Dan blijft hij wel staan

Hallo,

Dit komt omdat alles dat je typt wordt omgezet naar html.
    Als je iets wilt typen dat niet mag worden omgezet, klik op het eerste vierkantje boven je typveld
    (naast het pijltje naar links)

Dan typ je in de broncode....
    <
    <

Maar als je code wilt plaatsen van bv websites (php,...) kan je de tweede rij eerste knop gebruiken ( ===> < / >)

Met vriendelijke groeten,

Aaron

Wat ik zoal heb gedaan met een VPS:
    - Cloudopslag
    - Webserver
    - Emailserver
    - VOIP
    - NAS
    - VPN
    - Microsoft SQL Server
    - Windows server

Beetje oud nieuws vind ik, ik gebruik flux al langer. Komt door de goede marketing van Gunnars indertijd. Ik heb toen F.lux gebruikt en uiteindelijk toch Gunnars gekocht. Veel gamer reviews op Youtube ook indertijd. Helpt ook tegen vermoeidheid van de ogen als je lang achter de computer zit.

Grappig dat zdnet pas eind 2015 / begin 2016 afkomt met zulk nieuws...
    Video reviews van gunnars dateren van 3 jaar geleden. En comments op flux sinds 2011 (4 jaar geleden)

Idem hier, gebruikte het ook al enige tijd.
    Maar het is niet omdat het oud nieuws is dat het geen nieuws is....

Velen weten dit waarschijnlijk nog niet

Hallo,

Die werd offline gehaald omdat ze er geen updates meer voor maakten. Dit omdat ze meer willen focussen op de api en andere tools.

Als je nog een versie vindt zal die niet up to date zijn. En dat is dus minder aangeraden....

Aaron

98 SE & 95 SE was ik niet vergeten. Maar dit zijn uitbreidingen van de 95 & 98 versies.
    Ander moet ik elke service pack ook beginnen opschrijven :)

ME was ik inderdaad vergeten, alleen was deze ook minder (naar mijn mening)
    Windows 2000 staat er bewust niet bij, omdat dit meer voor servers is. één van de eerste die ervoor kon gebruikt worden.

Hallo,

Allereerst, het is al iets dat regelmatig in de omloop is, dus het is geen nieuw concept.
    Wat wel handig is dat je enkele seconden laat passeren vooraleer je doorgaat. (er kan daar reclame gepost worden, zodat je er iets aan verdient.

Als ik jou was, zou ik er reclame bij plaatsen, en mogelijkheid om "VIP" accounts te hebben...
    Zo kan je leden hebben die de reclame dus wegbetalen....
    (gratis leden = reclame, betalende = direct doorverwijzen)

Het volgende grote nadeel is: het is mobiel vriendelijk, maar dan ook enkel mobiel.
    Er is niet echt een PC versie. Wat mij persoonlijk afschrikt om ernaartoe te gaan. En ik dus liever een andere URL shorter zou nemen.

Stel jezelf eens de volgende vraag:
    Waarom moeten mensen jouw URL Shorter gebruiken? En geen ander van de concurrent?

Al dezer tips zijn zeker niet slecht bedoeld! Dit is bedoeld als opbouwende kritiek.

A.Tytgat

Vergeet windows 3.1 niet met de komst van internet explorer ;)
    Oftewel ondersteuning voor het web.

due was ik niet vergeten, maar ik plaats die onder 3.0. Anders moet ik 2.11 er ook bij plaatsen;) en heb ik op den duur een gigantische lijst