Posts by Aaron

swap is zoals ram. Maar dan op je hdd.
    Heb je ook gekeken welke processen je hebt draaien?

Leg eens alle firewalls af. En kijk welke processen er nog draaien en hoeveel ze verbruiken.

Edit: heb je 127.0.0.1 geblokkeerd via de beheerders instellingen? Zodat hij dat ip niet kan blokkeren?

Hallo,

Ik heb enkele vragen die je zou kunnen nakijken. Die eventueel de oplossing bieden:

Heb je swap aan staan?
    Laden all de paginas op DA traag? Of zijn er enkele paginas die wel altijd rap laden?
    Heb je alle firewalls afgelegd om dit probleem te kunnen oplossen? (Csf, iptables)
    Laden de websites wel normaal?
    En phpmyadmin?
    Staat de inodes uit?

Ik vermoed dat het de inodes zijn of de firewall die moeilijk doet. Heb je al een reboot gedaan?

Altijd interessant. Heb helaas geen tijd ;(

Je kan altijd uw ideetjes delen met ons! Alle ideetjes zijn welkom. Tenslotte zijn we een community waarin we elkaar kunnen helpen. Dit kan met ideetjes en/of met ondersteuning

De personen die graag hun steentje willen bijdragen & in het ICTS team wilt komen. Kan dit nog tot 28/05/2017. Wij bekijken dan alle personen die mij een Privé bericht hebben gestuurd met hun motivatie en maken hieruit een keuze.

@Luc
    Die code tag is al zo vaak aangegeven, ziet er niet uit na het plaatsen maar ze doen er niks mee...

Er is een beta code tag. Die fullscreen "zou" moet werken. Momenteel doet hij niet wat hij moet doen. Dit was reeds doorgegeven aan Koen. Hij kan alleen aan de code. Maar hij ging nog kijken voor een oplossing.

Hij heeft het alleen wat drukjes, waardoor het wat langer duurt dan normaal.

@RobinH, denk omdat ze zelf geen ideeën meer hebben om het weer actief te maken en dit hun laatste redmiddel is voor het einde. Koen had de strategie om populaire communities op te kopen en te hopen dat die leden dan actief werden op icts. Maar het tegenovergestelde is gebeurd omdat hier gewoon weinig goede expertise is te vinden.

Zelf heb ik iets minder tijd voor ICTS, dit houdt niet in dat ik niets meer doe voor ICTS. Maar na een vergadering hebben we besloten om qwa marketing / activiteiten / ideetjes iemand extra te zoeken die zijn focus voornamelijk daar op legt.

Uiteraard zijn we bereid om eventuele vergoedingen te geven. Of andere legale voordelen.

Beste leden/bezoekers,

Na enige tijd hebben we terug besloten om het team te laten versterken.
    Dit om ICT Scripters terug een boost te geven.

We hebben altijd al gezocht naar een teamlid die iets kon scripten/designen.
    Dit keer doen we dit niet. Onze focus ligt voornamelijk op het actiever maken van de site!

Wat verwachten we van jou:
    - Regelmatig online zijn
    - Denker zijn van nieuwe ideetjes

De vereisten voor in het team te komen zijn:
    - Minimum 16 jaar
    - Positief denkend zijn

Voel je je geroepen voor deze functie? Zin om het team te versterken?
    Aarzel dan niet en stuur mij een PM met waarom we jouw moeten kiezen. Heb je een CV? Stuur deze maar mee!

(tip: verkoop jezelf & geef enkele voorbeelden wat we aan jou hebben als extra teamlid.)

Het ICTScripters team

om even terug te keren op mijn vragen. Het uitlezen van Onkyo surround lukt, door scripts die ik gevonden heb op het internet.
    Orweb zit beweging in, maar nog niet volledig.

Momenteel zit ik dus nog met een smartplug probleem.
    De smartplug is "maginon smart plug sp-1e" van merk en model.

Deze is van de Aldi geweest, momenteel kan ik die enkel bedienen met de app, heeft er iemand een idee hoe ik de commando's kan onderscheppen die van de app naar het toestel gaan en omgekeerd? Of iemand een idee hoe ik dat kan doen?
    Ik heb al geprobeerd om de app te openen (de ipa file) en deze uit te lezen, maar ik ben er helaas nog niet verder mee.

Wat wil je exact ?

Een webshop starten waarin de klant kan kiezen om alles apart aan te kopen of te laten samenstellen door ons,
    indien het door ons moet gebeuren, wil ik er een controle op dat ze per categorie 1 (moeten) selecteren of dat het anders niet lukt...

Momenteel ben ik woocommerce aan het bekijken

Beste ICT'ers

Ik ben op zoek naar een webshop waarin ik verschillende categeorie's kan hebben. waarin ze alles appart kunnen kiezen om te kopen, zoals een normale webshop.
    Maar naast dit zou ik graag een mogelijkheid willen waar men kan kiezen om iets samen te stellen.

Als ze dat kiezen, zouden ze verplicht moeten zijn om uit mijn gekozen categeorie's 1 item te kiezen. (Ze mogen natuurlijk onderdelen overslaan, maar dan zou ik graag een melding willen geven.)

Kan dit met prestashop? Of raden jullie een andere webshop aan? Hoe doe ik dit?

Aaron

De foutmelding zegt dat je de headers al hebt. Je stuurt ze nu nog eens uit. Kijk je files eens na of je ze niet dubbel hebt staan.

Of het is dat je de functie session_start(); dubbel hebt gebruikt of niet bovenaan hebt staan. Session start of ob start moet je steeds als eerste gebruiken (met je php tags uiteraard).

Als je session start al hebt gestart, moetje die niet in een include hergebruiken.

Nadat Facebook controle doet op Nepnieuws (zie: Linkje). Is Google daar nu ook mee begonnen.

Ze gebruiken de mythode "Fact-checking". Zo wordt er bij de resultaten een vermelding gemaakt hoe betrouwbaar dit is. Het is een nieuw middel tegen valse berichten.

Zelf vindt ik dit een zeer handige update van hun. Hoe minder vals nieuws ik zie hoe beter:)

Hoe krijg je de melding dat je backup gemaakt is? Is het een mail van DA? Dan zal je er eens moet op inloggen en daar de backup uitschakelen.

voor mij stond de dienst wat in de weg,
    op trage verbindingen (3G) ging het soms traag door de chat.

Voor mij is het dus een pluspunt dat het weg is...

Ik ben op zoek naar iemand die joomla templates kan maken.
    Meestal kopen we templates aan op https://www.templatemonster.com/,
    Maar soms willen onze klanten iets specifiek. Daarom deze oproep.

Wie zijn wij?
    Wij zijn een klein, maar groeiend IT bedrijf die onze klanten een eerlijk advies geven bij het aankopen van hardware, herstellingen van computers en smartphones.
    Sinds kort hebben wij de overstap gemaakt om servers te verhuren aan B2B klanten waarmee zij hun website of IT diensten zelf kunnen beheren.

Nu krijgen wij regelmatig de vraag om websites te bouwen, voornamelijk in Joomla. Andere CMS systemen (momenteel) nog niet. Daarom zijn we op zoek naar versterking.

Profiel die we zoeken:
    - Iemand met BTW nummer (liefst, voor de betaling)
    - levertijd steeds binnen de 3 weken (althans binnen afgesproken termijn steeds)
    - oog voor detail/snelheid/gebruiksvriendelijkheid
    - Van een kladversie een mooie template kunnen maken

Wat krijg je ervoor in ruil?
    - Betaald per template of per uur!
    - Serverruimte voor je testprojecten + extras
    - Naambekendheid

Ben je geïnteresseerd? Zin om voor ons te werken?
    Stuur dan mij dan een Pm met uw CV, enkele voorbeelde en misschien werken wij binnenkort veel samen!

Aaron