Posts by L.Kok

Dit is een simpel massadonatie script voor de bank!
    Let op het is mogelijk dat er een fout in zit, heb dit snel gemaakt!

Beste

Voor een nieuw project van me ben ik opzoek naar mensen die van beroep huizenmakelaar zijn.

Indien u iemand kent, en deze persoon vrijwillig met iets wil helpen kan diegene met mij contact opnemen.

Dit zou mijn project heel veel verder helpen, er is een mogelijkheid voor een vermelding van de makelaar op de website.

Alvast bedankt.

Beste

Ik heb al enige tijd ervaring met het schrijven van unieke concepten voor games.
    Zo heb ik zelf al een concept bedacht voor perrytje11, en voor mezelf.
    Indien gewenst én budget of samenwerking aanwezig, wil ik dit ook voor u proberen.

Verdere interesse, stuur me een bericht.

Citaat van scarface

Wat voor dienst kunt u zoal terug doen ? , ik kan zo niks verzinnen tenwaarde van 100 euro anders wil ik wel helpen.

[offtopic]De eigenaar kan misschien advertentieplaatsen aanbieden, etc? ;)[/offtopic]

Niet iedereen heeft de source van pokemon-area? Deze moest je kopen, anders kan je een flinke boete krijgen.

Ik wil maar zeggen dat we nu niet veel kunnen doen voor jou.. Aangezien we bij wijze van spreken blind zijn op dit moment.

Mensen met de volgende instelling:

Citaat

Ik begin aan een game nu, en heb het zo snel mogelijk af om geld te verdienen.

Deze mensen zullen er niet komen om een goede game op te zetten. Wanneer je een game opzet gaat het eigenlijk in 3 of meerdere stappen.
    De eerste stap is zoveel mogelijk informatie vergaren over het onderwerp/thema van het spel. Zorg dat je het onderwerp/thema voldoende genoeg kent, wanneer dit zo is zal het veel makkelijker zijn om unieke optie's te maken.
    Vervolgens komt eigenlijk een geheel concept opschrijven op kladbladen of word. Dit even aan de kant laten liggen en het elke dag opnieuw doornemen, zo zorg je ervoor dat je het elke dag anders zal bekijken en dus dat er veel dingen geschrapt worden of net bijkomen!
    Na die stap kan je beginnen met een uniek design te bedenken en te realiseren. Laat dit design ook bekijken door verschillende mensen die je vertrouwt.
    Na deze stap kan je beginnen met het scripten met je kladversie er naast!

Na het scripten bekijk je alles nog eens en zie of je nog een aanpassing kan doen, zorg er ook voor dat de spelers een uitdagende gameplay hebben. En niet eentje die alleen te winnen is met credits kopen.

Als laatste stap laat je er een groep beta-testers op los en bekijk je hun reacties.

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen?

Plaatjes klikken is ook niet altijd goed, als het plaatje steeds dezelfde naam heeft is het mogelijk een bot te ontwerpen om gewoon via de afbeeldingsnaam te klikken.

Beste ik heb even nagedacht en mogelijk heb ik een aanvulling op weide43.

Je geeft de input en buttons een andere name en id én je zorgt ervoor dat deze om het uur aan andere name en id krijgen. Zo maak je bijvoorbeeld 3 versie's, die elk uur veranderen. Zo zal de bot niet heel de tijd doorlopen en zullen ze het denk ik snel opgeven.

De meeste bot's slaan namelijk de name en id op die op dat moment actief is!

Dit dacht ik inderdaad ook, het is een test server op je eigen computer. Misschien bestond/bestaat er een app om te scripten via het programma.