Scripter Pokemon-Area

• Ik ben opzoek naar iemand die me kan helpen bij het scripten bij pokemon-area.
    hier een samenvatting van wat gedaan zou moeten worden:
    -nieuwe layout
    -clan: massadonatie en massabericht binnen clan
    -huizen verkoper werkt niet goed
    -admin paginas:
    *volledige gegevens van gebruikers(vanuit database)
    *leden kunnen verwijderen
    -en nog paar kleine dingen

Aangezien ik niet echt kan betalen zou ik wel een dienst willen terug doen.
    als dat mogelijk is

• Wat heeft een scripter aan credits op het spel waar hij mee bezig is ? , denk ook maar niet dat hier serieus iemand is die nog met pokomons speelt ? Of een designer die voor virtueel pokemon geld iets gaat doen.

Mensen die pokomon spelen zijn hooguit 12 jaar , vind jij daar maar eens een scripter tussen.

voor jou alweer : http://www.phptuts.nl

• Beste Victini,

Het zou handig zijn moest u een link bijplaatsen samen met een beschrijving van de taken die door de scripter uitgevoerd moeten worden.

Betaling d.m.v. credits heeft niet echt zin omdat de scripter het spel niet speelt, maar zelf mee ontwikkeld.

Indien u het niet kan betalen heeft u eventueel de mogelijkheid om eventueel een ruildienst aan te bieden?

Met vriendelijke groet,
    Brent

• dat is niet waar hoor ik weet gigantisch veel mensen die pokemon nog steeds spel waaronder ik.
    het is gewoon een jeugdsentiment.:@

ik ben ook bezig met een pokémon spel en ik krijg veel reacties van mensen die graag mijn béta in willen en dat zijn geen 12 jarige.

Citaat van scarface

Wat heeft een scripter aan credits op het spel waar hij mee bezig is ? , denk ook maar niet dat hier serieus iemand is die nog met pokomons speelt ? Of een designer die voor virtueel pokemon geld iets gaat doen.

Mensen die pokomon spelen zijn hooguit 12 jaar , vind jij daar maar eens een scripter tussen.

voor jou alweer : http://www.phptuts.nl

• gelieve geen discussie te voeren of het nu gaat of het al dan niet spelen van een pokemon spel voor kinderen is of niet, het gaat erover of deze persoon een scripter kan bemachtigen.

Graag ontopic blijven!

• de site draait tot nu toe nog niet echt maar ben er wel druk mee bezig: time2kill.eu

Voor mijn part mag als er goed wordt geholpen je website link in de linpkartners te komen ( uiteraart hoeft time2kill dan niet bij jullie erin)
    En dan mag hij er op staan voor heel lang maar hangt ook wel af wat voor site want ik kan onmogelijk reclame maken voor een maffia game op mijn eigen mafia game!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!