Gewoon Mollie is contacteren. Misschien weten hun het.
Al gedaan. Mollie geeft aan dat dit wel mogelijk is, echter meer dan dit kunnen ze voor ons niet betekenen.
Gewoon Mollie is contacteren. Misschien weten hun het.
Al gedaan. Mollie geeft aan dat dit wel mogelijk is, echter meer dan dit kunnen ze voor ons niet betekenen.
Hallo allemaal,
Ik wil graag op mijn WooCommerce webshop de betaalmethodes op een andere manier aanbieden dan nu het geval is.
Op dit moment worden ze op deze manier weergegeven: https://prnt.sc/107kmzl. Alle betaalmethodes staan dus onder elkaar weergegeven.
Is het echter mogelijk dat wanneer mensen aankomen bij het betalen, ze door te sturen naar een Mollie betaalpagina? Zie voorbeeld: https://prnt.sc/107ko6c.
Bestaat hier een plug-in voor of is het te realiseren?
Ik heb dit topic ook op Sitedeals geplaatst. Mocht daaruit een goed antwoord komen, dan zal ik dat ook hierop plaatsen. Alvast bedankt!
Probleem is opgelost, Plesk en Let's encrypt moest geüpdate worden.
Huh? Directadmin voor DNS-beheer, en Plesk voor hosting?
Leg deze rare combi eens uit?
Domeinnaam is onder gebracht bij Vimexx. Die zit gekoppeld aan een oud webhosting account. DNS moet dus in DA ingesteld worden. Mijn eigen server heeft Plesk.
Ondertussen geregeld. Bedankt!
Hallo allemaal,
Ik probeer via Let's Encrypt een wildcard SSL certficaat aan te maken voor mijn domeinnaam. Dit gaat echter niet goed.
Ik krijg deze afbeelding(eerste afbeelding) met instructie te zien, vervolgens maak ik bij Vimexx in DA dit DNS record aan(onderste afbeelding)
Ik heb meerdere keren het opnieuw geprobeerd, ook even gewacht alleen geen resultaat. Mijn VPS runt op Ubuntu met Plesk en de domeinnaam staat op Vimexx en de DNS beheer ik met Directadmin. Kan dit iets hiermee te maken hebben? Ik kan nu ook tijdelijk geen nieuwe certficaten aanmaken doordat ik het tevaak heb geprobeerd.
Kan iemand me helpen bij deze kwestie? Alvast bedankt!
Hallo,
iemand die hier wil ruilen van code?
Privébericht is verstuurd.
Plesk? Heb geen ervaring met cPanel maar wel met DA en Plesk. Voor iemand die een leek is in de webwereld raad ik Plesk zeer zeker aan. Het heeft ook nog eens een mooi uiterlijk en simpele interface.
Is nu de bedoeling dat er een stukje komt waarbij je die gegevens kunt invoeren, opvragen en kunt wijzigen?
Of hoe je deze tabel in de database kunt krijgen? Stuur mij een privé bericht, dan denk ik dat ik je wel verder kan helpen.
Link? Heeft misschien met de CSS te maken dus een live voorbeeld zou kunnen helpen.
waarom brainstorm je niet eerst eens met de leden? Want er kan van alles beter waardoor er al meer leden komen en blijven!
Waarom kom je zelf niet met ideeën dan? Je zegt dat er van alles beter kan, dan kan je best al wat tips geven.
Dit komt niet echt door ICTs zelf, sites als SD zijn ook minder actief(tuurlijk nog wel actief maar wel minder dan voorheen).
Zonder code kunnen wij ook niet veel
Er zijn dus ook nog geen inkomsten?
Behalve dat zou ik ook graag een bericht willen ontvangen met jouw vraagprijs.
Ik heb eigenlijk nog een best simpele vraag voor sommige hier, en wie weet krijg ik nu paar haatvolle berichten terug
Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan privacy? Kijk, ik ben niet een persoon die wilt dat al mijn gegevens openbaar zijn. Bepaalde gegevens moeten wel privé blijven, maar als het aankomt op bijvoorbeeld surfgedrag of zoektermen die jij gebruikt samen met paar andere dingen van die kant. Dan vind ik het niet erg als Google deze in zijn bezit heeft, ik vind het ook niet erg als ze bovenstaande doorverkopen aan andere bedrijven.
Zoals ik al zei zit er wel een max aan, persoonlijk vind ik het niet erg dat ze mijn telefoonnummer kennen, of weten waar ik bijvoorbeeld woon. Zoals ook eerder al gezegd is in dit topic, is privacy erg belangrijk voor Google omdat advertentie inkomsten voor ze een grote bron van geld is. Dus zullen ze zeker opletten en niet zomaar rond gaan gooien met de gegevens van andere(hiermee bedoel ik dus wel het lekken van gegevens niet verkopen).
Ik schat de waarde niet erg hoog, omdat het ten eerste een zeer basic WP template is.
En je nog niet veel bezoekers hebt, content van de website valt ook erg mee.
Ik zou het persoonlijk nog uitwerken, idee is zeer goed en hier kan ook veel mee bereikt worden! Kijk maar bijvoorbeeld naar kahoot.it
Mooie verbeteringen!
Op Edge vertoont hij alleen het logo met de animatie heel raar. Firefox geeft het wel normaal weer
Sorry, probleem was ondertussen al opgelost door mij(tijdje geleden). Ik had niet gezien dat hier een topic over werd gemaakt anders had ik de oplossing wel gemeld...
Ik heb het ongeveer op de manier van FangorN gedaan, html bestand met daarin de div, en een PHP bestand die de waardes uit DB haalt. Dan een stukje Jquery/ajax die het proces herhaalt om de X seconden.
Maar hoe weet je wat een komma moet zijn.
Of ditr een element is van de array of van
iik geef je '15,5,3' mee
wat ios dit denk je?
Precies Dat is nu volgens mij mijn probleem.
Stel iemand voert als prijs in: 15 5 en 3. Dan is er helemaal geen probleem, de string/array wordt dan ('15','5','3').
Maar stel dat iemand er 15,50 5 en 3 van. Dan blijft array hetzelfde: ('15,50','5','3') alleen omdat het dus gescheiden moet worden door een komma wordt 50 ook apart gepakt.
Sorry, ik zal proberen om duidelijk te zijn. Dit keer met wat meer code.
maak_factuur.php: dit bestand heeft de form die ingevuld moet worden
http://pastebin.com/rcwZ4M9r
http://prntscr.com/9uoy6r : Print screen om het wat te verduidelijken. Druk je op de knop nieuwe rij, kopieert hij de laatste row van de tabel en leegt hij deze gelijk.
invoice.handler.js: dit bestand krijgt de value van de form en stuurt deze door naar een PHP bestand
http://pastebin.com/30vRKgkZ , hier gaat alles in feit goed.
invoice.handler.php: Hier gaat het volgens mij dus de mist in.
http://pastebin.com/pSUzgPst
Bedankt voor het helpen Fangor. Ik hoop dat ik nu een stuk duidelijker ben
Waarom slaag je je , niet op als een . ?
Ik had het zelf daarnet ook geprobeerd, met de functie str_replace om de komma's eruit te halen.
Het probleem is dan dat str_replace ook gelijk de komma's van de array mee pakt, ik moet een manier hebben om ze allemaal los te krijgen. Ik weet van te voren niet uit hoeveel 'chunks' een array bestaat btw.
Als ik str_replace gebruik: string(10) "5.50.15.50" Terwijl het dit moet zijn: string(10) "5.50,15.50"
Bedankt FangorN.
Het probleem blijft inderdaad bestaan, echter zoek ik dan nog wel een manier om dit scheidingsteken te veranderen?
Is er een manier om te zorgen dat het niet array('Beschrijving over de fiets', 'Autos') is maar array('Beschrijving over de fiets'- 'Autos'). Dat koppelteken kan dus net zo goed een ^ of dergelijke zijn.
Het probleem is nu dat ik een heel groot stuk moet herschrijven, wil ik het laten werken.