Ik schat op een 100 - 150 euro eenmalige licentie voor 1 pc
Posts by J.Hermans
-
-
Beste collega's,
Ik heb net een Achievement plugin geinstalleerd.
Maar het rotte is, ik moet zelf de iconen uploaden voor elke achievement.Weten jullie waar je allerlei icoontjes voor achievements kan downloaden? liefst gratis.
-
Je vraagt in je nota om een .psd en de slice bestanden, maar ik neem aan dat je ook duidt op een template die zo geinstalleerd kan worden op mybb?
Idd, ik wil graag een installatie klaar template hebben.
Maar ook de psd zodat ik indien ik zelf wil die later kan laten aanpassen.
het is geen MUST maar het zou leuk zijn dat dit mogelijk is. -
Beste collega's,
Ik wilde graag even een algemene offerte aanvraag doen.
Het betreft een layout die voor mybb cms moet dienen.Het moet layout worden voor een game Community die bijna 1 jaar bestaat.
Wij spelen zoal alle games die online speelbaar zijn.
Vooral (Counter-strike: Source & Global Offensive, League of Legends, Runescape, World of Warcraft, Battlefield 3, Guildwars & Starcraft2).De naam is Epux Gaming Community.
Vereisten:
- Moet compatibel zijn met MYBB 1.6 en nieuwere versies.
- Moet een mooie en strakke layout zijn.
- Dropdown menu die easy bewerkbaar is.
- Een mooie en dynamische header.
- Moet automatisch aanpassen aan alle pagina's (zoals elke mybb template).
- Mooie en overzichtelijke content.
- Het mag best wel speciaal zijn en proffesioneel ogen.Nota's:
- Als er een deftige prijs uit komt, ben jij wel de gelukkige designer van ons.
- We willen graag de Layout gesliced en getest hebben.
- PSD en de Slice bestanden.
- Speciale images moeten niet voorzien worden maar dat mag wel.
- De slice moet ook geprogrammeerd worden naar MYBB voor een installatie klare mybb template.Ons budget is beperkt. maar we willen weten of er ook gunstige ontwerpers bestaan.
Laat maar weten ! -
Hackers hebben op de Franse website van loterij EuroMillions religieus getinte boodschappen achtergelaten. "Wijn, gokken en standbeelden leiden allemaal tot onreinheid en zijn het werk van de duivel", luidde de boodschap van de hackers, die zichzelf 'Moroccanghosts' noemen.
Bezoekers van de site werden opgeroepen te stoppen met gokken. Het tijdverdrijf zou, net als alcohol, door de duivel worden gebruikt om "haat te zaaien onder de mensen en je te laten afkeren van God en gebed".
Inwoners van negen Europese landen kunnen deelnemen aan EuroMillions. Bij de trekking van donderdag staat een jackpot van 100 miljoen euro op het spel.
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/B…eidt-tot-onreinheid.dhtml
-
Als je bv MYBB hebt geinstalleerd.
Kan je dan gewoon die bestandjes aanmaken en uploaden op de webserver zonder bijkomende problemen? -
Beste Collega's,
Ik ga dit weekend naar een Lanparty "StormLan11".
Maar aangezien mijn pc nog niet is herstelt mag een pc gebruiken van een van men teamgenoten.Maar ik vroeg me af of het problemen zou bevatten indien ik mijn Harde Schijf in zijn pc zou aansluiten.
Zou het problemen kunnen bevatten?
Zo ja, wat kunnen we eraan doen om gewoon met mijn Harde schijf normaal te doen werken op die pc?Of hoe kunnen we dat zien aan de hardware zelf of het compatibel is of niet?.
-
Ik dank jullie van harte!.
Ik heb al zeer mooie templates gevonden.
Ik ga er werk van maken.Het is wel mogelijk dat er hulp zal worden ingeschakelt.
Maar indien beschikbaar zijn voorenkele taken voor de site.
Gelieve even te PM'en, dan ik meteen contact opnemen.Alvast bedankt!
-
Beste, Collega's.
Enkele vrienden van me gaan in het kort een Italiaans restaurant openen.
Ik help hen uiteraard met hun website.
Maar ik zou graag willen weten welke cms systemen er geschikt voor zijn voor hun site.
Menu kaart, contact, en dergelijke informatie zou erop moeten komen.Het moet aan de volgende veriesten voldoen:
- Moet zeer gemakkelijk te gebruiken en installeren zijn.
- Er moeten zeker gepaste en mooie layouts voor zijn (kosten mogen er zijn).
- Het moet een cms zijn met zo wijnig mogelijk bugs en of geen bugs aanwezig.
- Het is gemakkelijk te gebruiken (Opties toevoegen, bewerken etc.)
- Indien mogelijk zouden de belangrijkste opties via plugins kunnen gaanIndien jullie me kunnen helpen met raad te geven hoor ik het zelf zeer graag.
Als er meer info gewesnt is, gelieve die dan via PM of antwoord op dit topic te weergeven.Ik dank jullie alvast van harte.
-
Idd,
Ze verliezen teveel aandacht door die rechtzaken en ook nog eens teveel geld.
Als ze gwn is wat normaal doen en zich bezig houden met nieuwe dingen zoals ferhat het al zegt.
Gsm's, tablets etc mss ook nieuwe dingen. -
Audentio is idd te duur op dit moment.
Ik wil nog steeds bij de 120 euro blijven.
Indien het later zou zijn bv de layout is pas klaar in Januari, dan zou ik bv wel 150 - 200 euro kunnen spenderen.
Of ik kan een afbetalings regeling treffen met de designer van mijn layout.
Dan kan het een 4 malige betalings zijn van 50 euro met een betalings duur van 2 volle maanden. -
Ik hoop dat Samsung apple nog eens een keer goed kan terug pakken met veel centjes erbij ;d
Ik vind namelijk dat Apple wat teveel streken begint te krijgen.
En serieuze slag in de nek zou wel leuk nieuws zijn. -
gebruik eens gewoon een deftige cms. MyBB, Clansphere, Webspell, webtiger etc.
Gaat allemaal en free -
Welke CMS zit erachter.
Want daar kan ik geen enkel spoor van terug vinden.En indien er echt een CMS achter zit.
Welke juist? -
Ik vind het gewoonweg allemaal stom.
Wat gaan bekvechten om patenten.
Ze zij allebij groot qua bedrijf.
Als ze nu wat meer nadenken voor ze iets maken dan komen deze discutties niet. -
Voor 80 euro kunnen wij het designen en slicen regelen. Dus in combinatie met Ferhat zal je dan op een prijs van 160 euro komen.
Is zeer lief en aardig van jullie.
Maar ik ZEKER EN VAST niet boven mijn 120 euro.
Mijn excuses daarvoor. Maar ik ben de laatste tijd al krap bij kas. en nu kan ik toch een beetje geld spenderen dus ik hoop dat de MAX van 120 euro kan gerespecteerd worden.
Zo niet, zeer spijtig voor mij en voor de geinterreseerde designers/slicers en inbouwers.Ik weet ook dat MYbb een auto installatie heeft op hun layouts, zodat je ze enkel hoeft te uploaden en dan kan je aan de slag.
Menu bijvullen etc.ook moet de layout zich kunnen aanpassen indien ik nieuwe plugins/mods etc installeer.
is misschien een zeer moeilijke klus, maar weet zelf ook niet hoe en wat het is om een MYbb lay te maken. -
Ik denk dat die jongen daar gewoon een vrij gemakkelijke straf krijgt.
Die advocaat zal wel uit zijn nek gaan praten om die jongen binnen enkele jaren weer uit de bak te hebben.Sorry he, maar ik heb ook genoeg meegemaakt.
En dat soort wezens mag van mij part, van de bevolkingsregister gehaalt worden. -
Voor mij is het gewoon het belangrijkste.
De totale prijs.Wat zirax al zij 12 x 45 euro gaat dus niet van mijn bank af!.
Ik zat te denken als het echt naar wens is om er toch een 80 tot 120 euro voor te betalen en meer niet.Ik hoop dat dit al wat meer duidelijkheid brengt.
Indien je tussen die prijzen wil werken contacteer me dan maar.
Zo niet, gelieve dan niet meer te reageren.Hoe jij het design doorgeeft aan een slicer maakt me niet uit.
Ik werk maar met 1 persoon, als jij er een tussen persoon bij aat komen voor de afwerking of god mag weten wat.
Dat is dan jou zaak. ik hou daar geen rekening mee.Wat het het product zelf mag betekenen.
het moet gwn kunnen geinstalleerd worden op mijn site zonder bijkomende problemen. -
Ik vind dat die pester, zelf wel eens mag worden gepest zodat hij zelf een eind aan zijn leven maakt.
Pesten is voor niets nodig.
Die jongen, mag van mij part de bak in, of tussen de 6 planken liggen.
De moeder geef ik me geen mening over, wat zij zegt is normaal als moeder.
Maar ze moet beseffen dat een andere moeder haar kindje wel is gestorven door haar eigen kind zijn stommiteiten.Bah, ik krijg het van dit soort mensen!
-
1: Een VNC is idd altijd zeer handig, toch als je een goede VNC gebruikt.
2: Ik vind het een beetje onrespectable, dat je mijn antwoord/mening op deze manier afsnoud.Ik gaf enkel een informeel antwoord dat gebasseerd is op mijn kennis.
Sorry dat ik minder weet dan jij he "slimmerik".
Verder heb ik geen "deftige" manier om hierop te antwoorden.