Posts by WHMCSAddons

Bengt
    Lees je ook de regels van Icts?

Citaat

4.5 Verkoop alleen producten die door u zelf ontworpen zijn of waar u daadwerkelijk de rechten op hebt. Illegale verkopen zijn niet toegestaan.

Reza
    Bedankt, service leveren lijkt mij meer dan normaal, maar positief commentaar is altijd goed om te horen!

@All
    Ik kreeg van verschillende mensen de vraag of de zakelijke hosting echt alleen voor zakelijk bestelt kan worden.
    Mijn antwoord hierop is nee, de pakketten zijn alleen echt op zakelijk niveau opgezet maar een particulier mag deze ook gewoon bestellen.

Indien iemand ze wilt bestellen mag dit dus gewoon zonder problemen, wanneer er meer vragen zijn beantwoord ik deze zo snel mogelijk!

Tim
    Dit komt door het systeem van ICTscripters, dit heb ik voorheen ook al meerdere keren aangegeven.

@TS
    Je krijgt een witte pagina, maar je krijgt wel links te zien?
    Is er een online voorbeeld aanwezig waarbij we kunnen zien wat je precies bedoelt ?

Ben het met ZiraX eens, een kleine daling betekend helemaal niks, ik zie Google+ nou niet echt stijgen of populair worden.
    Heb zelf Google+ geprobeerd maar vind het een beetje onhandig overkomen, Facebook is daarin tegen wat makkelijker te begrijpen.

Dus ik denk ook dat Facebook zeker terug gaat komen.

haha ja zo werkt dat niet, zal hieronder even voorbeeld maken.

PHP
    $ean = isset($data['ean']) ? $data['ean'] : '';

if (!empty($ean))
    {
    	/**
    	 * We kunnen updaten met de $ean waarde.
    	 */
    	$this->db->query.................
    }

De controle of hij leeg is doe ik eigenlijk standaard, of je dit wilt gebruiken is jou keuze :)

Volgens mij is dit niet zonder voorafgaande toestemming toegestaan.
    Je idee lijkt op die van Uitzending gemist, durf alleen niet te zeggen dat dit 100% toegestaan is.

In mijn mening zou ik even toestemming hiervoor vragen, aangezien televisie zenders hier ook rechten over betalen om het uit te zenden.

@Hamza-R
    De prijzen voor extra resources is per maand, dus stel je hebt 250 MB extra nodig komt er boven op de normale factuur nog € 1,95 voor de extra ruimte.

Uptime ervaren wij nu als goed online, we hebben in 30 dagen geen downtime of storing ervaren.
    Mocht er een storing ontstaan aan de server krijgen wij hier direct bericht over, hij wordt dus 24/7 bewaakt.
    Wanneer een poort uitvalt of een service krijgen we direct een E-mail en een SMS.

Als er een langere downtime ooit mocht voorkomen en er wordt door de klant verlies gedraaid gaan we dit compenseren, dit is per klant en klacht bespreekbaar.

Edit:
    Kleine verbetering doorgevoerd voor de domeinnaam controle, deze zou nu sneller moeten werken en binnen 5 seconden resultaat tonen.
    Probleem was alleen bij het bestelformulier, op de website werkte deze gewoon nog.