Vind hem zelf nog geen 2 tientjes waard....
Stijl: Niet mijn smaak, te donker.
Banner/logo: Heeft wel iets maar sluit totaal niet aan op het ontwerp.
Algemene punten: 5
Geschatte waarde: ik vind het zelf persoonlijk nog geen 20 euro waard...
Vind hem zelf nog geen 2 tientjes waard....
Stijl: Niet mijn smaak, te donker.
Banner/logo: Heeft wel iets maar sluit totaal niet aan op het ontwerp.
Algemene punten: 5
Geschatte waarde: ik vind het zelf persoonlijk nog geen 20 euro waard...
Toon Meer@WMDiensten,
Het gaat hier denk ik niet op de factuur als ik de reden hoor.
Afsluiting met waarschuwing.
Newtimes.
Zal denk ik niet aan ugh liggen maar aan Koerdos zelf.
@ TS.
Support ticket aanmaken dan maar.
Als er een administratieve reden gegeven wordt zal dit wel de reden zijn, denk dat de klant dit zelf beter weet dan jij ?
Verder vind ik het niet handig bij een hosting partij te zitten die geen vragen kan beantwoorden wanneer je dit nodig hebt.
Oei spelling fouten overheersen zwaar in dit bericht....
Verder denk ik dat hij een beetje overdrijft, maar het is wel grappig om te lezen natuurlijk wat je met geld allemaal kan doen :p
@koerdos23
Lekker een andere host zoeken die je wel de goede Service biedt, dit gaat helemaal nergens over natuurlijk.
Wat is het volgende wat gekraakt wordt?
Het Pentagon?
Te laat, is al iemand in gekomen die beweerde de ziekte van Asperger te hebben (ja bestaat echt), als je meer wilt lezen kan je hier kijken .
@koerdos23
Dan nog heeft ieder recht op 30 dagen betalingstermijn, er moeten minimaal 2 herinneringen verstuurd zijn voor dit gedaan wordt.
Kan sneller zijn maar veel doen dit niet aangezien 30 dagen meer dan normaal is, KPN hanteert zelfs 90 dagen dus ja dit vind ik niet netjes geregeld als je geen 2 herinneringen gehad hebt...
..totdat Twfeed.com ooit eens offline gaat.
Het is kleine moeite om de TwitteroAuth-library van Abraham (Google) eens te gebruiken.
Zoals vermeld is het al opgelost, de twfeed wordt niet gebruikt hij wilde een simpele widget achteraf dus was niet nodig.
*Slotje*
@L.Velthuis
Omdat bedrijven goedkoop inkopen, als hij dit bekend maakt heeft zijn verkoop natuurlijk geen zin meer.
Zijn inkoop is gewoon niet van toepassing aangezien alles via hem zal lopen.
thjeu
Ken de dev omgeving maar de RSS is uitgeschakeld in de nieuwe API dus zocht een soort gelijke en die was dan ook gevonden zoals vermeld in me startpost
Vaste url's gebruiken naar de locatie, dus: http://domeinnaam.nl/locatie/bestand.ext
Op deze manier ga jij dus nooit hulp krijgen van leden, blijkbaar toon jij het aan beter te weten en dus zal niemand je meer helpen op deze manier.
Jou code is overigens geen geheim hoor:
http://jqueryui.com/tabs/
En dat met 2 sec. Google, dus snap het probleem niet echt, als je gewoon een stukje code plaatst kan iedereen dit inzien en waarschijnlijk jou ook helpen met je fout.
Doe je dit niet wens ik je het aller beste toe want zo helpt niemand je natuurlijk, ze gaan niet 5 a 10 minuten vrij maken om jou code te vragen en in te zien.
Hi,
Voor een ontwikkeling moet ik een twitter timeline feed maken, nu weet ik alleen dat in Maart 2013 de API veranderd is en je niet meer gebruik kan maken van de RSS waarde.
CitaatThe Twitter REST API v1 is no longer active. Please migrate to API v1.1. https://dev.twitter.com/docs/api/1.1/overview.
Iemand een idee hoe ik het simpel kan houden maar toch ongeveer dezelfde manier kan gebruiken, liefst geen widget aangezien de style aangepast moet worden.
Alvast bedankt!
Edit:
Er is voor mensen een RSS feed opgezet die je tweets gewoon nog op RSS manier kan ophalen.
http://www.twfeed.com/feed/{username}
Mag dus op slot
Graag wil ik de zelfde graag stellen als Tim deed. Daarnaast kan ik uit je begin post opmaken dat de licenties al eerder zijn gebruikt, en daardoor dus ook geen OEM licenties zijn? Of is dit incorrect?
Hij geeft toch het volgende aan?:
de os kan met bon van de mycom en eventueel ook de doosjes met cd's geleverd worden
-Maikel
Die is exact hetzelfde als de huidige, daarom kwam ik er niet uit.
Edit:
Via een omweg (soort van), toch tot een oplossing gekomen.
Met de functie van file_get_contents() een oproep gemaakt wat wel mag.
Laten we vriendelijk blijven, als het niet goed uitgelegd is kan je gewoon om extra uitleg vragen.
Ben er zelf geen ster in dus kan me voorstellen dat het wat vreemd uitgelegd is, maar dit is geen reden om elkaar aan te vallen.
ON-topic:
Ik heb een map met foto's, deze draaien op een subdomein aangezien deze foto's niet bekend mogen worden.
De reden is dat er een watermerk overheen gaat, dit doet hij op de originelen foto's zodat die niet gepakt kunnen worden.
Nu ben ik met een nieuw design bezig, dit is op een ander subdomein!
Ik kan alleen niet verwijzen van subdomein A naar subdomein B want dan krijg ik een 403 Forbidden.
Heeft dit iets met rechten te maken op een subdomein en kan ik dit instellen zodat het wel werkt?
Origineel werkt dit op de live website namelijk wel zonder problemen.
K.Rens
Het gaat hier om 18+ content, is niet slim om openbaar te plaatsen denk ik
Mijn probleem is dat hij verwijst naar een URL, maar dit kan ik wellicht op een andere manier doen, wanneer ik een oplossing heb deel ik hem
Hi,
Ik ben bezig om een .htaccess rewrite te maken van foto's waarvan de originele locatie niet bekend mag worden gemaakt.
Voorbeeld:
http://www.domeinnaam.nl/fotos/fotonaam.jpg
Wordt herschreven naar:
cms.domeinnaam.nl/fotos/fotonaam.jpg
Dit gedeelte werkt op de live omgeving wel, echter zijn we met een nieuw design bezig waarbij hetzelfde idee gebruikt moet worden.
De code:
Deze code werkt op de live omgeving zonder problemen, maar op het subdomein waar ik momenteel werk maakt hij een redirect.
Iemand enig idee waarom hij dit doet?
Neem even contact op via skype Willem, heb direct tijd voor je
Lijkt me wat realistischer als je 15 bankoveroverschrijving vraagt i.p.v 20.
Zit even 2x na te lezen maar het staat er echt....
De bon is 20€ waard, er worden geen percentages vanaf gehaald door de winkel, waarom zou hij hem dan voor 15€ aanbieden?
Hij kan geld vragen voor de modificaties en bugfixes onder de naam van een hele verkoop ookal is het dan open source, of jij download de open source van de orginele site en koopt de bug fixes & modificaties van koen.. veel verschil is er niet, zolang hij dat meld dat je enkel betaald voor de bug fixes en modificaties is het legaal. hier moeten mensen niet zo om zeuren.trouwens is de poker source al verkocht, ik kan niet meer naar de site toe.
Als je bekend bent met de licentie form weet je dat deze fouten vermeld moeten worden.
Een oplossing is hierbij niet nodig maar een vermelding van fout wel, je kan ze dus prima verkopen maar fout vermelding moet altijd.