Nedermems

• Jammer dat je 2x het woord "memes" op je site gebruikt (Mems / meme's) en het 2x fout schrijft.
    Daarnaast verzuip je in de reclames. Ik klik sites vrijwel meteen weg als ik moet zoeken naar content tussen al de ads.

• De site ziet er niet uit,
    Je domein is rottig doorgelinkt,

de humor , nja welke ?
    xD en een source pakken van internet mweh,

en door:

Ughost
    Universal-games

weet ik vrij zeker dat het nergens op uit draait
    ^^ :D

Maar verder ik weet niet wat er te beoordelen valt aan de site aangezien je niets zelf gemaakt hebt ;P

oh en je logo.. oh god

• @koerdos23
    Dan nog heeft ieder recht op 30 dagen betalingstermijn, er moeten minimaal 2 herinneringen verstuurd zijn voor dit gedaan wordt.
    Kan sneller zijn maar veel doen dit niet aangezien 30 dagen meer dan normaal is, KPN hanteert zelfs 90 dagen dus ja dit vind ik niet netjes geregeld als je geen 2 herinneringen gehad hebt...

• Als er een administratieve reden gegeven wordt zal dit wel de reden zijn, denk dat de klant dit zelf beter weet dan jij ?
    Verder vind ik het niet handig bij een hosting partij te zitten die geen vragen kan beantwoorden wanneer je dit nodig hebt.

• Is UGhosting niet van Ditismenno? In die hosting had ik al weinig vertrouwen, blijken mijn gevoelens toch te kloppen.

Om op je vraag terug te komen. Je schrijft gewoon "memes". Dus niet (neder)mems of meme's (Rechtermenu).
    Er is trouwens verder weinig van de site te beoordelen aangezien je niks/weinig zelf hebt gedaan.

• Hallo,

Newtimes , ik logde in me hosting account .. zie ik dat ik een facature moest betalen wegens > http://www.nedermems.nl
    * administratie kosten voor afstuiten dienst. (met waarschuwing. *

geen idee wat het is ....

Zulke acties mogen enkel en alleen wanneer deze duidelijk zijn gemaakt. Als het gaat om administratieve redenen bij het opstarten van jouw hosting, dan moest dat duidelijk zijn gemaakt voordat je deze afsloot.

Ze kunnen niet met plotselinge kosten komen waarvan jij niks wist.

Was dit vermeld, dan is het wettelijk correct.

Beste deze diens is volbracht door M.Martens
    Hij heeft uw Host afgesloten omdat uw nedermems tegen de grondwet ingaat.

Als ik mij niet vergis ben jij verplicht pas te handelen nadat justitie jou dit heeft opgedragen of via een take down notice. Uit eigen motiviatie of die van een ander die er geen belang bij heeft mag niet.
    Nu is het zo dat de klant vergoeding kan eisen indien je dus op ongegronde redenen dit hebt gedaan. Je moet dus nu zeker zijn dat dit tegen de grondwet is. Zorg er dus ook voor specifiek tegen welke wet precies. In detail.

Ik kan nu al vertellen dat UGHost slecht met zijn klanten omgaat. Dat deze mogelijk in strijd gaat met zijn eigen voorwaarden. En dat de klant kosten kan verhalen bij de hosting. En dat de hosting geen benul heeft van welke juridische acties deze uitvoert.

Tevens maakt het niet uit dat M.Martens deze actie heeft uitgevoerd... UGHost is en blijft verantwoordelijk.

@TS, overleg dit (kosteloos) met een advocaat en je kan mogelijk een rechtzaak starten die je geheid wint.

Maar, omdat er niks te zien valt een slotje :)

Mvg,
    Tim

• tim, dankje wel voor je uitleg etc.. ben er heel blij mee :)

ik ben er achter gekomen dat er door 2 foto's de site werdt neergehaald. en niet alleen die site maar ook de main site en al mijn producten bij de hosting.

het was niet de schuld van de eigenaar zelf > ditismenno maar van de administratie > M.martens

ik blijf gewoon bij ughost want ik vindt ze zelf heel goed. maar M.martens heeft gewoon een fout gemaakt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!