Posts by Knowboard

De manier waarop jij dit wilt doen, is niet mogelijk.
    Je zult via Ajax of Jquery een php script moeten laden die de query uitvoert.

Je kunt ook nog een onclick functie bouwen, als nog zul je dan een php script moeten laden. Dat is niet anders.

@Sukel, Ja, ben ik met je eens iedereen kan wel eens iets vergeten zijn. Maar zoals BrokenTrack zegt, als je op Faff's profiel kijkt, heeft hij vrijwel alles vol staan. Iemand die dat heeft staan, vooral bij Sql zou hij, teminste wat hij vraagt toch echt moeten weten...

Waarom helpt het niet dan, je kunt het zelf ook een beetje bewerken
    als ik begrijp wat je zoekt is dat ong zoiets..

PHP
    var voted = false;
    if(voted == false){
            document.getElementById("id").innerHTML = 'Klik hier to vote';
    }else{
            document.getElementById("id").innerHTML = 'Je moet nog ...  wachten';
    }

en de timer etc kun je dan zelf wel inbouwen...

Het ideé dat het een gratis layout is. maakt het al iets minder alhoewel ik het ideé niet verkeerd is.

Maar ik snap niet helemaal wat je ermee bereiken wilt, aangezien je 'Movies' post die van Youtube komen. (Tot zover ik heb kunnen bekijken althans.) Wat lever jij de gebruiker, dat Youtube niet leveren kan?

- Bedoel het dus in een zin van, waarom zouden gebruikers naar jou site toe komen, als ze net zo simpel naar Youtube kunnen gaan.

Het gaat om dit stukje,

PHP
    while($data = mysql_fetch_array($query)){
        $array[][] = ''; //hierin heb ik dan de data
    }
    echo json_encode($array);

Als ik ervan maak,

PHP
    $array[] = $data;

Dan pakt hij ook de database tabel namen mee, en dit moet ik niet.
    Gebruik ik de allerbovenste code, dan krijg ik dus dit als resultaat : [1323926166,"..",[["id","naam","derest"],["id","naam","derest"]]]

En dat moet eigelijk worden,
    [1323926166,"..",["id","naam","derest"],["id","naam","derest"]].

Maar als ik er $array[] van maak, word het resultaat zo:
    [1323926166,"..",["id","naam","derest", "id","naam","derest"]]

Dan vergeet hij ],[ goed te plaatsen. Dit word nu dus weg gelaten :(

Bedankt, dit is prima gelukt!
    Nu zit ik met het volgende, ik wil dus dat als er meer dan 1 row is dat hij dit doet

[timestamp,"..",["id","naam","derest"],["id","naam","derest"]].
    Als ik doe,

$array[] = $fetch; ($fetch staat in een while).
    Dan haalt hij ook de tabel-namen op. Ik weet hiervoor geen oplossing dus had ik dit anders gedaan. Indien iemand een oplossing weet hoor ik dit graag! :)

Anyhow,

Ik heb dus nu,

$array[][] = "hier de data";

Maar nu maakt het script dit ervan: [1323926166,"..",[["id","naam","derest"],["id","naam","derest"]]]
    Kortom, ik heb nu 1 maal een [] teveel.

Als ik [][] verander in 1x [] dan plaats hij op het einde geen ] voordat hij een nieuwe row begint. Dus dan word het zo:

[timestamp,"..",["id","naam","derest","id","naam","derest"]]
    - Dat moet dus niet.

Hoe kan ik dit oplossing?
    Alvast bedankt.

Hoi,

Ik zit met een klein probleem. Ik heb een query en ik haal die op dmv een object. (In een while.)
    Op het einde, encode ik de variable.

Dan krijg ik dit als resultaat: ["300,\" welcome\" "].

Terwijl ik er eigelijk dit van maken wil: ["300","welcome"] enz.
    Ook wil ik de \ verwijderen. Heb helaas ook geen ideé hoe ik dit kan doen.

Ik heb meerdere dingen geprobeert, maar het lijkt niet te baten. Hopelijk weten jullie het.

Alvast bedankt!

In je bios sleutelen zonder echt goed te weten wat je doet... geen goeie zaak.
    zoals dein al zei, als je alles terug hebt gezet naar default, en je krijgt een error is er indd iets niet goed. Of je hebt iets verwisselt waardoor indd je boot niet gevonden kan worden waarom ie nie opstart...

Oke, dan heb ik nog een kleine opvolgende vraag.
    Als een geregistreerd-lid dan iets op het Forum plaats, hoe is het dan mogelijk om die tekst ook in de gebruikers taal te laten zien?

Hallo, Ik bouw een website en wil hierin 'Multiple Languages' bouwen.
    Heb op meerdere site's gezocht naar resultaten, en wat de beste manier kon zijn.. maar nu kom ik dus met de vraag, hoe kan ik dit het beste doen

- Veel files aanmaken en bijv, 'test' => 'test',
    - Of gebruik maken van DB.

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, en me kan vertellen wat een goeie manier is.

Thanks!

Dein, ja dat kan maar hoeft geloof ik niet.

pekelterror, Bedankt, maar dat is niet precies wat ik bedoel.
    Ik wou het zo proberen te maken dat waneer tellertimer > 0 is, de alert automatich komt en je de webpagina niet hoeft te herladen (wat nu dus wel het geval is.)

Hallo,

Ik zit met een klein javascript probleem, en kom er niet helemaal uit. Ik zit met het volgende probleem:

PHP
    tellertimer = 0;
    if(tellertimer > 0){
         //content;
    }

Als tellertimer boven 0 komt te staan, wil ik dat content gedeelte direct gezien word. zie //content; maar even als een alert.

Maar dit doet hij dus niet, je moet dus reloaden voor je de 'alert' krijg te zien.
    Iemand enig ideé hoe dit op te lossen is?

Thanks!