Posts by Knowboard

Helaas, maar die code gaat niet werken.

PHP
    $lid = mysql_real_escape_string

is geen valid MySql Query.

Ik raad je aan, om het op deze manier te doen:

PHP
    mysql_query(
    "INSERT INTO `Leden` (
    '".mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam'])."',
    '".mysql_real_escape_string($_POST['email'])."',
    '".mysql_real_escape_string($_POST['wachtwoord'])."'
    )");

Zo schrijf je het netjes, voor als je ooit nog iets wilt toevoegen en of verwijderen.
    En het is beschermt tegen aanvallen.

~ Hoop dat je het snapt! :)

Om in plaats van elke keer een mysql_real_escape_string te plaatsen. zou je hier ook simpelweg een functie voor kunnen maken.

Dit zal Scarface wellicht nog niet snappen (denk ik) maar dat is heel wat makelijker werken (vind ik zelf):P

Ja, je hoort naar index.php toe gestuurd te worden, als je inlogt.
    Bovenaan in index.php zit een fout, namelijk exit() of die() zoiets.
    Die code moet je verwijderen. :)

Je kunt ook Mibbit gebruiken. Je kunt kiezen of je je eigen IRC server wilt gebruiken (Indien je die hebt) of die van hun.

@Malik, website's worden altijd gekopieerd, kun je niks tegen doen behalve stappen te ondernemen. Zo nu en dan verlies je ook nog een rechtzaak tenzij duidelijk te zien is dat iets na gebouwd is.

Daarnaast, wil jij zeggen dat als je bijvoorbeeld ergens een 'lek' vind en hierdoor een complete Source zou kunnen downloaden je dit niet zou doen?

Vervolgends, een gestolen Iphone licht volgends mij iets anders.

Anyhow ontopic: Ik raad natuurlijk ook af om deze source online te zetten vanwege het feit dat XD001 geen licentie heeft etc. Maar als hij het echt wilt, zal de eigenaar toch zelf stappen moeten ondernemen kun jij Malik niet veel tegen doen.

Dat het rondom het flash object wel werkt en op het flash object niet, is logisch.

Dit ga je ook niet voor elkaar krijgen met a href.
    Je zult dit via ActionScript moeten doen. ;)

Ik heb het doorgelezen, maar er staat nergens dat je hiervoor KVK nodig bent. Indien dit wel zo mocht zijn, ga ik dit gewoon regelen.

Het probleem waar ik nu op loop is, dat ik via targetpay link wel paysafecard screen krijg voor betaling, en via de link van paysafecard customer etc zelf niet.

Stap 2 is niet moeilijk.
    Je vult gewoon informatie over je blog in, zoals waar het over gaat, de naam van je blog, eg directory etc.

Als alles ingevuld is, gewoon submit drukken en dan moet dat geregeld worden

Ik zit met een kleine vraag.
    Ik kwam gisteren op de site van TargetPay en zag hier allerlei verschillende donatie methoden.
    Toen ben ik aan de slag gegaan met PaySafeCard (aangezien wallie er niet meer is).

Ik heb de api versie gedownload en die bewerkt, nu werkt alles prima maar ipv dat ik deze link in me script zet, http://targetpay.com/wallie/st…p?trxid=id&method=paysafe

Dacht ik gewoon: https://customer.cc.at.paysafe…amount=bedrag&language=en te gebruiken.

Als ik dit doe, krijg ik een fout melding.
    Als volgt: Dear User,
    An error has occurred, please try again later.
    Do you have any more questions? We are happy to answer them!
    You can contact our Service-Team.
    Thank you for your understanding.

Your paysafecard Team

Weet iemand, wat ik hier fout doe?
    Alvast bedankt!

Ik had hem ook al een bericht gestuurd, werd niet op gereageerd.
    Ik neem aan, dat het MySQL gescript is. Dit doen vrij veel mensen nog.

En inderdaad,

- Welke Source (Of vanaf 0 opgebouwd)?
    - Script-talen (PHP, jQuery, etc).