Posts by Knowboard

Je zet in je tabel "users", of hoe je hem ook noemt,
    nieuwsbrief (ENUM, 'true','false'), standaart-waarde: true.

Dan bouw je zelf een afmeld link, en waneer iemand op die link klikt, meld hij zich af. (Dus update je nieuwsbrief en verander je de waarde van true naar false).

Dan stuur je alleen gebruikers een e-mail waar de nieuwsbrief waarde "true" is, en mensen die "false" hebben stuur je niets.

Note: Was iets vergeten te melden, je moet wel toevoegen in je "send mail script" dat je alleen users een nieuwsbrief stuurt waar de nieuwsbrief waarde op true staat!

Nee, hij bedoelt dat 0 mails wel versturen is, en 1 niet.
    Maar om dit makelijker te doen, kun je ook de type op ENUM zetten en dan true, false aanmaken. Waneer nieuwsbrief false staat, verstuur je geen mails meer naar die gebruikers, en true stuur je wel mail toe.

Ik vind het opzich mooi om te lezen in dit topic dat je een "Uniek" script zelf wilt programeren.
    Maar zoals ik in een ander topic al aangegeven heb, zul je hiervoor echt je best moeten doen, want niet alleen de programeer-taal telt.

crimz, De sources hier bevatten inderdaad veel bugs, maar dit doet er niet toe.

Goed ontopic, De meesten hier zeggen dat dit nog wel een goed ideé is, echter ben ik het daar niet volledig mee eens. Text Based Games lopen steeds meer en meer achter.

Nee, geloof het niet.
    De source's die je hier vind, zijn niet super goed op gebouwd, maar je kunt er uiteraard ervaring mee op doen. Maar een makelijk uitgelegd systeem krijg je niet, ook al zou dit wel zo zijn betwijfel ik of je het zou snappen, aangezien je jezelf "Beginner" noemt.

Indien je echt graag een Mafia Game wilt opstarten, zul je echt je best moeten doen en je verdiepen in de programeer-talen.
    Daarnaast wil ik er bij vermelden dat om tegenwoordig nog een Mafia Game te starten, je heel erg creatief, uniek moet zijn. Het is niet echt meer iets.

Anyways, ik hoop dat dit je vraag beantwoord!

In je direct admin geef je een locatie mee waarin de code word uitgevoerd. Als dat het bovenstaande script is, dan moet je die behouden. Zoniet, dan kun je die gewoon verwijderen.

Hoop hiermee je vraagt beantwoord te hebben! :)

Door eens iets te gaan proberen, en eens te gaan googlen.
    Ik wil niet lelijk uitvallen, maar je loopt nu al dagenlang te zeuren over foutjes die anderen maar voor je moeten oplossen. Word eens tijd dat je iets zelf gaat proberen, en anders maar eens gaat googlen!

Je kunt naar mijn mening het beste wachten tot de persoon je het ontwerp geeft.

Ik zie het nut trouwens ook niet in van die programma's, ze zoeken alleen de files op waartoe ze toegang hebben, rippen oa: Images, Html files. Meer niet.

Echter heb ik wel eens van Httrack gehoord, maar nooit gebruikt dus ben er niet mee bekend!

Ik plaats het nu dan in jou Topic, maar het is niet specifiek op jou bedoelt. Er lopen er hier veel meer die alleen maar wachten op een antwoord, en verder niks doen.

- Nogmaals, is niet specifiek op jou gericht. :P

Ik ben het wel met BrokenTrack eens, de meesten hier proberen niet eens hun fouten op te lossen, of hierop te zoeken.

Ze gaan hier gewoon lopen zeiken tot iemand het ze voorkauwt.
    Ga lekker php leren, en ga daarna iets bouwen!!

Hoogswaarschijnlijk sluit hij iets niet goed af ofz, en daarom staan zijn statistieken er niet meer..
    Maar dat weet ik niet zeker,

Anyhow, net zoals er al gezegd werd, meer informatie (om welke source gaat het) enz.

Ja kan, zelf doe ik dit nooit daarom heb ik het er ook niet bij gezet.
    Maar dat helpt niet bij het probleem, waar hij nu op stuit. Maar heb voorlopig genoeg voorgekauwd, dus dat zal hij zelf even moeten zien op te lossen. :P

PHP
    echo "<input type=\"radio\" value=\"1\" checked name=\"R1\">";

Moet zijn

PHP
    echo "<input type=\"radio\" value=\"1\" checked name=\"R1\">".$variable['naam']."";

Ik zou de checked auto nog wel even weg laten, want nu krijg je ze allemaal checked.

Updaten via een button zou je toch wel moeten weten, ga je niet alles voorkauwen.

Daarvoor moet je maar eens zoeken op http://php.net

Ik zal het deze ene keer voorkauwen :D

PHP
    $result = mysql_query("SELECT `naam` FROM `landen`");
    while($variable = mysql_fetch_array($result)){
       echo "hier eenmalig je radio button";
    }

Simpel,
    Je maakt een query en hierin selecteer je de database tabel (landen).
    Vervolgends maak je een while, en hierin plaats je de radio button.

That's it.

We gaan je niet alles voorkauwen, we proberen iedereen op weg te helpen maar je zult het toch echt zelf moeten doen.

Als je engels kent, weet je al wat de errors je vertellen. Als je een een beetje php kent, weet je de oorzaak ook al wel. De files waarin de errors voorkomen worden er zelfs bij vermeld. Dus dit zou niet zo'n probleem voor je moeten zijn. En zoals BrokenTrack al zei, probeer eens te googlen op je errors voordat je gaat vragen. En anders heb je altijd http://www.php.net/ nog!