Posts by Knowboard
-
-
Na het programeren ga ik meestal ff gamen. Muziek staat altijd aan, ook tijdens programeren haha!
-
Ik heb het wel eens gezien op andere site's, maar zou niet weten waar je dit zou kunnen krijgen.
Zou je dit niet zelf kunnen bouwen? -
Try google, it's your best friend!
Vervolgends, een login systeem maken is het makelijkste dat er is.
We kunnen het je wel voorkauwen, maar hier helpen we je niks mee.. -
Ziet er inderdaad goed uit.
-
Citaat van Victini
blijft het zelfde resultaat
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.12 03:18:21:
Hier kan :slotje: op!
Gefixt door een goede scripter en vriend: Legend005Inderdaad even handig om de oplossing te plaatsen. Overigends een beetje lullig dat je neerzet "gefixt door een goede scripter". Wat wil je hier precies mee zeggen? Zoals velen je hier al verteld hebben het word eens tijd dat jij de basis gaat leren. Je kunt niet altijd maar bij een ander komen aankloppen.. Doe je dat soms ook met andere dingen.. :@
-
Er zit geen fout in de query, het komt ook door de session['naam'].
De sessie bestaat niet, dus zet er eens if(isset) bij. Hierdoor zou je de sessie creéren waneer die niet bestaat. -
Ik snap niet waarom ze jou ook om je papieren hebben gevraagd, aangezien jij niks met het ongeluk te maken had. (Je had overigends ook beter moeten weten om er zelf ook niet vandoor te gaan, aangezien jij geen rijbewijs hebt etc).
Maar goed,
We kunnen niet inschatten wat voor boete je krijgt. Hiervan krijg je vanzelf wel een accept-giro thuis.
Daarnaast weet ik niet eens of je de brommer wel terug kunt krijgen, aangezien je zonder rijbewijs + verzekering reed. (Ik zelf denk dat je die kwijt bent).Vervolgends nogmaals, is dit een raar verhaal. Hoe duidelijk je het ook uit wilt leggen of niet. Een bestuurder gaat er niet zomaar vandoor na een ongeluk. Zeker niet als diegene het niet veroorzaakt heeft.
Dus het komt een beetje vreemd over.
-
Dat klopt.
Vervolgends, waarom is de auto bestuurder gevlucht? Je broer veroorzaakte het ongeluk.- Je broer heeft geen rijbewijs.
- Op wie zijn naam staat de brommer (Neem aan eén van je ouders).
- Aangezien je geen verzekering hebt, (vanwege geen rijbewijs etc) is het voertuig geschorst.Kortom, dit zou inhouden dat je (indien de auto-bestuurder zich als nog meld) je de schade kunt gaan betalen.
-
Dan ga je kijken waar de error: Could not fetch responce staat. Vervolgends ga je kijken wat die probeerd te doen.
Dan vind je de fout ook wel. -
BrokenTrack heeft al aangegeven wat je vertelt.
Je huidige situatie etc heeft hier niks mee te maken.
Je laat simpelweg gewoon zien wat je kunt, wat je talenten zijn!Verder kun je natuurlijk inspiratie op doen door naar anderen hun portfolio te kijken, mischien schiet je dan iets te binnen.
- Success!
-
Het is niet super getypt. Maar hij maakt 'Mods' voor GTA SA denk ik.
Hij zoekt een website met downloads (Category: Games) waar hij zijn 'Mods' op kan plaatsen.Echter ken ik zulke site's niet. Probeer google eens.
-
VonDutch, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde gewoon dat ik het te dom voor woorden vind dat een kleine seconde zo'n groot impact kan hebben op zulke systemen.Tuurlijk begrijp ik dat waneer zoiets gebeurt, dit kan gebeuren. Maar het zou niet moeten gebeuren. Er zijn overigends genoeg grote website's die hier doorkomen zonder problemen.
-
Het is te dom voor woorden dat zulke systemen crashen dmv een kleine seconde.
Heb er zelf echter geen last van gehad -
PageSpeed Score of 95 (out of 100).
-> Ook ik ben op weg naar de 100! -
PageSpeed Score of 89 (out of 100).
-
Bedankt, dit zal ik ook zeker weten gaan doen!
Denk helaas dat dit mij op dit moment niet veel meer gaat helpen. -
Allereerst, er zijn 2 eigenaren voor de website.
Degene die de website heeft doorverkocht was geen eigenaar, was slecht's een vriend die kon programeren en ook wel wat geld kon gebruiken.
Hij is betaald voor zijn werk. En heeft de website door verkocht aan iemand (Wellicht derden, dit is onbekend).Daarnaast heeft de mede-eigenaar geen toestemming gegeven, en ik ook niet voor een verkoop.
- Er is inmiddels een bericht gestuurd naar de host waar zijn server geregistreerd staat.
-
Bedankt,
Ik ga proberen een oplossing te vinden, waarmee hij akkoord wil gaan en mij ook goed uitkomt. Tot die tijd, zou een evt mail helpen naar zijn server host om zijn website offline te laten halen ivm copyright overtreding?Reza, ik heb altijd de andere programeerder nog, die er al vanaf het begin bij is. Die zal ik ook zeker gebruiken in de rechtbank (Mocht het zover komen).
Ik denk dat ik wel voldoende informatie heb gekregen, mocht je nog wat dingen weten, dan hoor ik het graag!
Bedankt!
-
Natuurlijk heb ik het liefst een regeling tussen beide partijen.
Ben zelf niet van plan aanvallen te gaan plegen op de website, aangezien dit in mijn nadeel gaat werken als het tot een rechtzaak uitloopt.Er zijn geen wijzigingen gemaakt aan het programma, dus dan ga ik er vanuit dat het er nog wel staat.
Comment copyright kan de user toch ook zo weer weg halen? of zit ik hiermee fout?