• Wat nou als je niks over jezelf weet te vertellen in je portfolio hoe kan je toch nog genoeg vertellen? Waar moet ik beginnen, waar zijn mensen geïnteresseerd in.. zou het kunnen helpen om naar portfolio's van andere mensen te kijken? ^o)

Want ik zou graag binnenkort een portfolio maken maar ik heb totaal geen idee wat ik over mezelf zou moeten vertellen :hmm:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik heb in een paar personal portfolio's inderdaad een 'about me' sectie gezien dus ja in een portfolio vertel je wel wat over jezelf EN wat je kunt..

(about me, experience, projects, skills, education, contact details.. etc)

Dus nu terug naar me vraag, wat willen mensen allemaal weten over mij? Waar ik opgegroeid ben, met wie ik samenwoon, hoe me relatie ervoor staat? wat me hobby's zijn... ik heb werkelijkwaar geen idee waar ik moet beginnen en tja wat er allemaal verteld moet worden? ^o)^o)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• BrokenTrack heeft al aangegeven wat je vertelt.
    Je huidige situatie etc heeft hier niks mee te maken.
    Je laat simpelweg gewoon zien wat je kunt, wat je talenten zijn!

Verder kun je natuurlijk inspiratie op doen door naar anderen hun portfolio te kijken, mischien schiet je dan iets te binnen.

- Success!

• Nja dan hou ik het maar bij

Citaat

Verder kun je natuurlijk inspiratie op doen door naar anderen hun portfolio te kijken, mischien schiet je dan iets te binnen.

Want ik weet niet wat ik over mezelf zou moeten vertellen :P zo boeiend is me leven niet (xD)

O o
    /||\
    /¯\

• Dus laat je gewoon zien wat je portfolio is een about me hoeft naar mijn mening niet wat wel weer leuk is dat je je tarieven van te voren al zichtbaar hebt en wat je kunt/kent dus je "Talent".

• Ja ik had al vastgesteld dat ik deze genoemde categorieën ga gebruiken in me portfolio:

Citaat

(about me, experience, projects, skills, education, contact details.. etc)

Ik wist alleen voor de about me gedeelte nog niet wat ik zou moeten schrijven (xD)

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!