Posts by L.Pappalettera

Beetje te laat, dus doe maar slotje op.
    Ik kijk hier zelf wel verder naar zodra er weer tijd aanwezig is.

p.s. ik was al begonnen, maar kwam niet verder dan aangegeven is in de begin topic. En nee je hoefde het niet te doen, je mocht het doen en het mij uitleggen zodat ik het wel begreep.. Was dat ook teveel dan was ik bereid er zelfs voor te betalen wat allemaal is aangegeven in de begin topic.

Mijn java en flash faalt op me desktop & op me laptop tijdens het updaten, dus nee updaten gaat niet zo lekker op dit moment. :P En ja ik heb hem al eens opnieuw erop proberen te zetten.. java is gwn k.. :pinch:

Refferalboy, hij zegt dat er na een maand de 70.000 weg waren.. als het bots zijn en jij ze hebt geregeld.. wat is er dan zo logisch dat ze zomaar verdwijnen? Als ik dit zou willen kopen, dan wil ik ook echt garantie dat ze blijven.
    en als het zijn account nu is, bepaald hij als het goed is ook wie hij wilt followen en wie niet, onze dagelijkse activiteiten posten vele mensen gewoon op twitter.. daar word het, ook het meest voor gebruikt.

en iemand die niemand volgt kan ook veel volgers hebben of erg populair zijn.
    zie: https://twitter.com/DalaiLama
    of een wat minder erge versie, maar die zoals je zei.. ook maar 1 zelf volgt^^
    https://twitter.com/freekjonge

zo zijn er nog miljoenen anderen.

Oh als je geïnteresseerd bent in netwerken, is dit best een leuk tooltje om je kennis van subnetten, ip classes, routers, firewalls enzo verder te testen en aan te scherpen. Maar in sommige gevallen kan het ook erg ingewikkeld worden. :pinch:

De download bevat het programma, de labbundel het document en de pkt bestanden.

Ugh dit heb ik ook gehad, waarbij ik allemaal vreemde troep vanuit duitsland verzonden kreeg maar daarbij had ik niet eens ergens voor getekent of ingeschreven en toch verwachten ze dat ik de verzendkosten ging betalen ja daaag.. :|

Hallo ICTers,

Ik zoek naar mensen die ooit met packet tracer hebben gewerkt en het nog in zich hebben.
    Ik heb namelijk een klein opdrachtje die ik wou doen, maar me niet lukt sinds ik te weinig ervaring en te lang geleden is dat ik met packet tracer heb gewerkt. Dus vraag ik me af of hier iemand het in elkaar kan zetten met een uitlegje erbij van wat je hebt gedaan. Hoeft niet een erg groot uitleg te zijn maar als het kan dan zou ik wel een klein beetje uitleg erbij willen, zo niet dan zoek ik zelf wel uit wat er allemaal is ingesteld en gedaan is.

Dit is niet een groot opdracht en hoop hierbij dus ook dat er wat vrijwillgers zijn die het zonder vergoeding zouden willen doen.
    Als u dit opdracht accepteerd, zou ik graag willen dat het binnen deze week kan dus maximaal tot zondag/maandag.

Als er echt tijd vrij gemaakt voor moet worden en dat je vind dat er een vergoeding bij hoort, kun je me dat gewoon zeggen.. alhoewel me budget niet al te groot zal zijn. Het is 1 documentje van 1 en een half bladzijde die je kan volgen met al een begin klaar(waar je niets aan hoeft te veranderen) staan die je als het goed is na het lezen van het documentje wel begrijpt en (wat ik dacht dat wel zou werken, wat ik dus al heb geprobeerd maar er wel mooi uit ziet.. de indeling enzo) dat je kunt gebruiken.

De download: --

Graag het gemaakte werk via mediafire of een soortgelijke bedrijf uploaden en via pm inleveren. ;)
    Geen interrese? Gelieve dan ook niet te reageren. ^^

Wat als ik studie financhering ontvang maar stop met ICT en verder ga met Multi Media zonder het af te maken, moet ik dan ook iets terug betalen? Sinds me doel toch echt Multi Media is.. :pinch:
    En misschien een domme vraag, wat word er zoal met die zorgtoeslag betaald?
    Heeft zeker niks met kleedgeld te maken? Sinds ik nooit kleedgeld heb gehad :thumbdown:.

Hallo,

Ik word bijna 18 en vraag me dus af wat er dan allemaal gaat gebeuren..
    Mijn vader ging al met mijn DigiD account inloggen en zijn rekeningnummer invoeren voor zorgtoeslag.
    Dus vraag ik me ook gelijk af, hoort hij dat te krijgen of ik? Sinds ik het niet allemaal vertrouw wat hij doet op mijn account.
    Ook heb ik iets gehoord over studie financhering.. daarbij hetzelfde... hoor ik dat te krijgen of kan me vader daar ook gewoon zijn rekening nummer voor opgeven? Wie kan me wat meer informatie geven?

Ik weet wel dat ik een pas krijg om gratis mee te reizen, maar sinds ik nooit reis heb ik daar niet zoveel aan haha.

Met vriendelijke groet,

LP

Ik heb de spel pas 3 a 4 dagen en door leden die credits bestellen
    daarom die 55 euro verdiend ;) en 244 mp

Ehm je hebt een screenshot laten zien waarin staat dat je hem al van 23/01/2013 tot 21/02/2013 hebt..

Statestieken:

Maarja ik zou niet te veel verwachten want echt jou spel is het niet en ik denk dat daarvoor er ook niet veel mensen zijn die zich aan bepaalde voorwaarden willen houden maar toch liever zelf een spel willen opbouwen. Teminste zo ben ik, vroeger ben ik ook zo begonnen ja.. maar dat gaat nooit meer gebeuren. :D

Bedoel je deze?
    .htaccess ;

Disclaimers hebben geen zin ? Wat jij nu zegt is gewoon onzin,.

Luister je wel naar wat ik zeg, heb je het ooit zelf geprobeerd en waarom denk je dat al die andere mensen ook zulke disclaimers gebruiken, wel logisch he? Als je niet de ware eigenaar bekend maakt, zal je video gewoon geblokkeerd worden maar zet je er een goed geschreven disclaimer waarin je duidelijk bekend maakt van wie de gebruikte material is dan zal die niet zomaar ook geblokkeerd worden. Er zijn op youtube genoeg manieren voor verschillende doeleinden mogelijk. :pinch: Maar jij bent waarschijnlijk gewoon te dom om dat te begrijpen.

gewoon :2222 achter je domein zetten en je kan inloggen met je admin account^^ verder lijkt me wel logisch, zo niet dan alles maar even uitproberen.. leer je wat en kom je er uiteindelijk toch wel :whistling: en als het echt niet lukt met iets.. installeer teamviewer, dan zal ik je wel helpen als ik on ben. :thumbup: